Og³oszenie z dnia 2021-12-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00318190/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-16
- 2022/BZP 00010332/01 - Wynik z dnia 2022-01-10
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug medycznych na rzecz Prokuratury Krajowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Prokuratura Krajowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363918998
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Postêpu 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-676
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: baf@pk.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.gov.pl/web/prokuratura-krajowa
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug medycznych na rzecz Prokuratury Krajowej
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cca49525-58f6-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00308512
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00013745/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 Us³ugi medyczne
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.ms.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ezamowienia .ms.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: zgodnie z informacj± w dokumentach zamówienia
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W zwi±zku z tre¶ci± art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), zwanego dalej RODO, Prokuratura Krajowa informuje, ¿e:
1. Administratorem, w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, danych osobowych jest Prokuratura Krajowa z siedzib± przy ul. Postêpu 3, 02 - 676 Warszawa tel. 22 12 51 594, email: biuro.podawcze@pk.gov.pl.
2. Inspektorem ochrony danych w Prokuraturze Krajowej jest £ukasz Boryczka email: iod@pk.gov.pl.
3. Dane osobowe przetwarzane s± w celu przeprowadzenia niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Podstawê prawn± przetwarzania danych stanowi± przepisy art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zwi±zku z przepisami ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z pó¼n. zm.), zwanej dalej ustaw± Pzp.
5. Dane osobowe mog± byæ udostêpniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy, w szczególno¶ci osobom lub podmiotom, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
6. Dane osobowe s± przechowywane przez okres niezbêdny do przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeñ. Ponadto, dane osobowe bêd± przechowywane przez okres archiwizacji dokumentów wynikaj±cy z przepisów prawa.
7. Osobie, której dane s± przetwarzane przys³uguje prawo:
1) dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych, na zasadach okre¶lonych w art. 15 RODO. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1 – 3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia – art. 75 Pzp;
2) ¿±dania sprostowania swoich danych osobowych na zasadach okre¶lonych w art. 16 RODO. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e:
a) skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp – art. 19 ust. 2 ustawy Pzp,
b) naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników – art. 76 ustawy Pzp;
3) ograniczenia przetwarzania danych, z zastrze¿eniem przypadków okre¶lonych w art. 18 ust. 2 RODO, z tym ¿e wyst±pienie z takim ¿±daniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania – art. 19 ust. 3 ustawy Pzp;
4) wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa, w przypadku uznania, ¿e przetwarzanie danych osobowych jej dotycz±cych narusza przepisy RODO.
8. Osobie, której dane s± przetwarzane nie przys³uguje prawo:
1) usuniêcia danych osobowych – art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
2) przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 21 RODO, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9. W celu skorzystania z praw, o których mowa w pkt 7 ppkt 1 – 3 nale¿y skontaktowaæ siê z administratorem lub inspektorem ochrony danych, korzystaj±c ze wskazanych wy¿ej danych kontaktowych.
10. Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
11. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1001-10.261.16.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug medycznych na rzecz Prokuratury Krajowej, zgodnie ze Szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia, stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ, który jednocze¶nie stanowiæ bêdzie Za³±cznik do Umowy.
2. Pozosta³e warunki dotycz±ce realizacji zamówienia zosta³y okre¶lone we Wzorze Umowy stanowi±cym Za³±cznik Nr 2 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85121000-3 - Us³ugi medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy:1) którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy pzp,
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w pkt 2 - 4 poni¿ej.
2. Warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym i uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej: Zamawiaj±cy wymaga aby wykonawca posiada³ uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci bêd±cej przedmiotem zamówienia
3. Warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej: Zamawiaj±cy wymaga od wykonawcy posiadania ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê ubezpieczenia w wysoko¶ci co najmniej 100 000 z³.
4. Warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Zamawiaj±cy wymaga dysponowania do realizacji przedmiotowego zamówienia co najmniej jedn± osob± bêd±c± pielêgniark± (pielêgniarzem), która/-y posiada co najmniej 5-letni sta¿ pracy zwi±zany z wykonywaniem pracy na stanowisku pielêgniarki / pielêgniarza.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca, zobowi±zany jest przed³o¿yæ na wezwanie zamawiaj±cego nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe:
1) zezwolenie, licencjê lub koncesjê potwierdzaj±ce posiadanie uprawnieñ do wykonywania dzia³alno¶ci bêd±cej przedmiotem zamówienia;
2) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê co najmniej 100 000 z³.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
zgodnie z dokumentami zamówieniaSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
zgodnie z dokumentami zamówienia6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z postanowieniami okre¶lonymi we wzorze umowy za³±cznika nr do SWZ oraz pozosta³ych dokumentach zamówienia7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-16 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Otwarcie ofert zostanie dokonane poprzez rozszyfrowanie ofert z³o¿onych za po¶rednictwem Systemu - zgodnie z SWZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-16 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm.), zwanej w niniejszym og³oszeniu ustaw± Pzp oraz na podstawie obowi±zuj±cych przepisów wykonawczych do tej ustawy.2. Zamówienie realizowane bêdzie w okresie 24 miesiêcy od dnia zawarcia umowy, nie wcze¶niej jednak ni¿ od dnia 1 stycznia 2022 roku
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla Szko³y Podstawowej nr255 im. C.K.Norwida w Warszawie w 2026 r.
- OBS£UGA SERWISOWA (FSMA) URZ¡DZEÑ SYSTEMU DRUKU CYFROWEGO CANON, XEROX i Konica Minolta dla potrzeb ZAK£ADU WYDAWNICTW STATYSTYCZNYCH
- Dostawa produktów leczniczych rozliczanych z karty chemioterapii okre¶lonych w 3 pakietach.
- Dostarczanie obiadów do o¶rodków wsparcia. Czê¶æ 3.
- Dostawa termowagi sprzê¿onej ze spektrometrem masowym.
- Przygotowywanie i dowo¿enie gor±cych zestawów obiadowych uczestnikom O¶rodka Wsparcia i Rehabilitacji dla Osób Niepe³nosprawnych przy ul. Roz³ogi 10 w Warszawie
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug medycznych na rzecz osób nietrze¼wych dowo¿onych do Izby Wytrze¼wieñ w P³ocku w 2026r.
- US£UGI MEDYCZNE ZABEZPIECZENIA PROCESU SZKOLENIA I DZIA£ALNO¦CI BIE¯¡CEJ.
- ¦wiadczenie us³ug dla osób, które ukoñczy³y 60. rok ¿ycia, realizowanych w ramach projektu "Utworzenie Centrów Aktywnego Seniora w Przec³awiu
- Wsparcie dla OPW w ramach Dziennego Domu Senior+ - Specjalistyczna us³uga opiekuñcza obejmuj±ca rehabilitacjê fizyczn± i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w placówce wsparcia dziennego: DDS+
- ¦wiadczenie us³ug medycznych dla pracowników Spó³ki Katowickie Inwestycje S.A.
- ¦wiadczenie medycyny pracy dla pracowników Gminy Miasto Marki tj. Urzêdu Miasta Marki i gminnych jednostek organizacyjnych
wiêcej: Us³ugi medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





