Ogłoszenie z dnia 2025-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pielęgnację i utrzymanie zieleni w pasach dróg krajowych, powiatowych i gminnych, na terenie Gminy Miasto Świnoujście
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świnoujście
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.swinoujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pielęgnację i utrzymanie zieleni w pasach dróg krajowych, powiatowych i gminnych, na terenie Gminy Miasto Świnoujście2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3aa6f162-4e70-4491-bd97-f5193790c80e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00308406
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028327/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.28 Utrzymanie i konserwacja zieleni przydrożnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne
art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp.
Uzasadnienie faktyczne
W ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym przewidziano przewidziano udzielenie zamówień podobnych do wartości 50%
zamówienia podstawowego. Przewidziano to również w szacowaniu wartości zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.19.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Pielęgnacja i utrzymanie zieleni w pasach dróg krajowych, powiatowych i gminnych, na terenie Gminy Miasto Świnoujście – Lewobrzeże”Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji dotyczą zasad prowadzenia prac związanych z:
-podcinką pielęgnacyjną drzew i krzewów;
-odsłanianiem poprzez podcinkę gałęzi drzew i krzewów zasłoniętych: znaków drogowych, sygnalizacji świetlnej, lamp ulicznych, reklam umieszczonych w pasach drogowych,
-ścinaniem drzew i krzewów;
-frezowaniem pni;
-usunięciem gałęzi i krzewów ograniczających skrajnie drogową oraz złamanych lub uszkodzonych;
-podcinką i formowaniem żywopłotów;
-usuwaniem odrostów przy drzewach znakach drogowych, barierkach;
-koszeniem i zbieraniem skoszonej trawy;
-zgrabianiem liści z pasów drogowych;
-leczeniem drzew;
-sadzeniem drzew, krzewów, bylin, kwiatów w pasach drogowych;
-pielęgnacją drzew, krzewów, bylin i kwiatów w pasach drogowych;
-odchwaszczaniem krzewów, bylin, kwiatów;
-innymi pracami w zieleni w pasach drogowych wg. potrzeb;
-wywozem odpadów zielonych i innych na wysypisko na własny koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77312100-1 - Usługi odchwaszczania
4.5.5.) Wartość części: 100100 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji dotyczą zasad prowadzenia prac związanych z:-podcinką pielęgnacyjną drzew i krzewów;
-odsłanianiem poprzez podcinkę gałęzi drzew i krzewów zasłoniętych: znaków drogowych, sygnalizacji świetlnej, lamp ulicznych, reklam umieszczonych w pasach drogowych,
-ścinaniem drzew i krzewów;
-frezowaniem pni;
-usunięciem gałęzi i krzewów ograniczających skrajnie drogową oraz złamanych lub uszkodzonych;
-podcinką i formowaniem żywopłotów;
-usuwaniem odrostów przy drzewach znakach drogowych, barierkach;
-koszeniem i zbieraniem skoszonej trawy;
-zgrabianiem liści z pasów drogowych;
-leczeniem drzew;
-sadzeniem drzew, krzewów, bylin, kwiatów w pasach drogowych;
-pielęgnacją drzew, krzewów, bylin i kwiatów w pasach drogowych;
-odchwaszczaniem krzewów, bylin, kwiatów;
-innymi pracami w zieleni w pasach drogowych wg. potrzeb;
-wywozem odpadów zielonych i innych na wysypisko na własny koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77312100-1 - Usługi odchwaszczania
4.5.5.) Wartość części: 68100 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) są wymagania dotyczące wykonania i odbioru usług związanych z koszeniem pasów zieleni dróg krajowych, powiatowych i gminnych na terenie Gminy Miasto Świnoujście.4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77312100-1 - Usługi odchwaszczania
4.5.5.) Wartość części: 58241,8 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318492 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318492 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115506 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Micron Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591953333
7.3.3) Ulica: ul. I Maja 81
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-614
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115506 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212922 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212922 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80622 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Micron Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591953333
7.3.3) Ulica: ul. I Maja 81
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-614
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80622 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153500,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153500,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62901,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Micron Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591953333
7.3.3) Ulica: ul. I Maja 81
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-614
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62901,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- "Dostawy mięsa i wędlin do Jednostek Oświatowych obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych Gminy Miasto Świnoujście w Świnoujściu z podziałem na części"
- Sprzątanie terenu targowiska miejskiego Zielony Rynek - Pod Zegarem w Świnoujściu przy ul. Kołłątaja 4a
- DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO CELÓW GRZEWCZYCH DLA KPW ŚWINOUJŚCIE.
- Prowadzenie Działu Farmacji oraz wykonywanie usług farmaceutycznych na rzecz ZOD FREGATA sp. z o.o.
- Przygotowanie oraz dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów ZOD FREGATA SP. Z O.O.
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych oraz środków pielęgnacyjnych
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi związane z utrzymaniem zieleni i czystości na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego w pasach drogowych dróg powiatowych
- Zabiegi pielęgnacyjne drzew na terenie miasta Tczewa w 2026 roku
- Wykonywanie cięć pielęgnacyjnych, wycinki, nasadzeń drzew i krzewów oraz pielęgnacji zieleni w nieruchomościach zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- Wycinka drzew wraz z utylizacją drewna, uporządkowaniem terenu i wykonaniem nasadzeń zastępczych na nieruchomościach będących w Zasobie KOWR OT w Szczecinie w 2026 r.
- Utrzymanie czystości i porządku na drogach gminnych i powiatowych na terenie miasta Chodzieży w 2026 roku
- Utrzymanie czystości na terenach zielonych przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





