Ogłoszenie z dnia 2025-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00247674/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej nr 030516C Wery-Rówienica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DRZYCIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351009
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podgórna 10
1.5.2.) Miejscowość: Drzycim
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-140
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 523317079
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@drzycim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.drzycim.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/11161971.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi gminnej nr 030516C Wery-Rówienica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51fbb6f7-e4ad-4a86-8d6a-8cc921681141
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00308389
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036659/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa drogi gminnej nr 030516C Wery-Rówienica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00247674
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIRG.271.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 920804,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiot zamówienia zakłada budowę drogi gminnej nr 030516C Wery - Rówienica.
Początek projektowanej inwestycji znajduje się na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 1213C, a koniec na skrzyżowaniu z drogą gminną nr 030576C. Długość projektowanej drogi wynosi 675,78 m (wg założonej kilometracji). Budowa drogi gminnej polegać będzie na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego wraz z podbudową z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Szerokość projektowanej jezdni wynosić będzie 3,50 m (z poszerzeniem do 5,00 m przy skrzyżowaniu) wraz z wykonanymi poboczami o szerokości 0,75 m z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. W ramach inwestycji zostaną wykonane zjazdy do przyległych działek o nawierzchni z betonu asfaltowego oraz z kruszywa łamanego. Droga zostanie oznakowana znakami pionowymi i poziomymi.
Zamówienie obejmuje następujący zakres prac:
- przygotowanie terenu pod budowę (oznakowanie terenu),
- rozbiórka elementów dróg,
- wycinka kolidujących drzew i krzewów,
- usunięcie karpin po wyciętych drzewach i krzewach wraz z zasypaniem dołów piaskiem i warstwą wzmacniającą z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5Mpa oraz odtworzeniem istniejących konstrukcji nawierzchni,
- usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu),
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie koryta pod konstrukcje poszczególnych nawierzchni,
- wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża,
- wykonanie warstwy odsączającej z piasku,
- wykonanie warstwy ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5Mpa,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm,
- wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego (w-wa wiążąca i w-wa ścieralna),
- wykonanie nawierzchni zjazdów z betonu asfaltowego oraz z kruszywa łamanego
stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm,
- wykonanie obustronnych poboczy o nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
- wykonanie elementów bezpieczeństwa (w tym ustawienie progów zwalniających),
- regulacja wysokościowa istniejących zaworów,
- wykonanie terenów zielonych wraz z profilowaniem, humusowaniem i obsianiem trawą,
- nasadzenie nowych drzew
- przemieszczenie mrowisk zgodnie z decyzją wydaną przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy
- wykonanie robót wykończeniowych,
- inwentaryzacja powykonawcza.
Zamawiający nie wymaga wykonania odcinka próbnego.
Opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, w tym specyfikacja techniczna - STWiORB (dalej dokumentacja projektowa), które stanowią integralną część SWZ.
Oferta powinna być opracowana na podstawie załączonej do SWZ dokumentacji i ma obejmować wszystkie niezbędne do prawidłowego wykonania roboty i materiały (główne i pomocnicze) oraz koszty ubezpieczenia, oznakowania robót i zapewnienia kierownictwa (nad robotami) przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe. Należy uwzględnić wszystkie roboty niezbędne do prawidłowego wykonania w/w zadania.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej.
Załączony przedmiar robót/kosztorys ofertowy służy tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia i nie jest podstawą do wyliczenia ceny. Zamawiający podkreśla, iż dołączony do SWZ przedmiar robót/kosztorys ofertowy ma jedynie charakter pomocniczy.
Zamawiający zapłaci Wykonawcy umówione Wynagrodzenie wyliczone zgodnie z zasadami określonymi Umową – projekt umowy załącznik do SWZ.
Wykonawca robót budowlanych winien uwzględnić wszystkie elementy ujęte w dokumentach : Wyjaśnienia treści SWZ i Zmiana treści SWZ (jeżeli takie fakty będą miały miejsce) zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego, podczas przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na w/w roboty budowlane.
Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne gwarancje, świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie.
Wykonawca zabezpieczy na własny koszt i ryzyko składowane tymczasowo na terenie budowy wyroby, materiały, urządzenia do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz umożliwi przeprowadzenie kontroli w tym zakresie przez Zamawiającego.
Wykonawca ma obowiązek wykonania przed rozpoczęciem robót planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, uwzględniając specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych, zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego.
Wykonawca wykona wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Wszystkie te prace Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty.
W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac geodezyjnych i geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją projektową, ewentualne uwagi należy wnieść na etapie i w terminie ogłoszonego postępowania.
W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu i wdrożenia czasowej organizacji ruchu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 751602,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1111431,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 751602,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591700297
7.3.4) Miejscowość: Kozłowo 8a
7.3.5) Kod pocztowy: 86-105
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) wycinka drzew i krzewów,
2) roboty rozbiórkowe,
3) roboty ziemne i nasypy,
4) wykonanie warstw podbudowy pod nawierzchnie bitumiczne,
5) wykonanie poboczy.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 751602,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 317010T Mikołajów - Stropieszyn- Krzczonów od km 0+000 do km 0+530
- Modernizacja alejki parkowej w Parku nad Wartą
- Budowa i przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w Tarnowie
- Przebudowa i remont drogi gminnej odchodzącej od ul. Mickiewicza w miejscowości Narew, gmina Narew
- Remont pomieszczeń WC wraz z remontem instalacji sanitarnych w ramach zadania pn.: "Termomodernizacja budynku siedziby Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach, ul. Jagiellońska 72"
- "Budowa stawu zasilanego wodami gruntowymi oraz opadowo-roztopowymi w miejscowości Bieliny na części działki ewid. 1141/1"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.