eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JasieniecPrzebudowa Urzędu Gminy w Jasieńcu celem zwiększenia funkcjonalności obiektu i dostosowania go do obowiązujących standardów



Ogłoszenie z dnia 2022-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa Urzędu Gminy w Jasieńcu celem zwiększenia funkcjonalności obiektu i dostosowania go do obowiązujących standardów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JASIENIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warecka 42

1.5.2.) Miejscowość: Jasieniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-604

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 048 661 35 70

1.5.8.) Numer faksu: 048 661 35 81

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jasieniec@jasieniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jasieniec.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.jasieniec.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa Urzędu Gminy w Jasieńcu celem zwiększenia funkcjonalności obiektu i dostosowania go do obowiązujących standardów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01094a1e-1182-11ed-a35f-e2885ab918a3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00308373

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021230/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa Urzędu Gminy w Jasieńcu celem zwiększenia funkcjonalności obiektu i dostosowania go do odpowiednich standardów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00286092/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.24.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5000000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Inwestycja polegać będzie na opracowaniu dokumentacji projektowej i przebudowie Urzędu Gminy w Jasieńcu, przy ul. Wareckiej 42, celem likwidacji barier dostępności i dostosowaniu obiektu do: potrzeb osób niepełnosprawnych, wymogów przeciwpożarowych, aktualnych norm ochrony środowiska (w tym OZE). Planowany zakres inwestycji obejmuje przebudowę Urzędu (wraz z mieszczącymi się w nim innymi jednostkami organizacyjnymi Gminy Jasieniec). Obiekt zyska też dodatkowe piętro, co pozwoli rozwiązać problem ciasnoty, utrudniający obsługę mieszkańców zgodnie z wymogami RODO.
2. Przedmiotem zamówienia jest nadbudowa, rozbudowa i przebudowa Urzędu Gminy Jasieniec na działkach nr ewid. 119/1 i 119/3 obręb Jasieniec 2, jedn. ewid. 140606_2. Zamówienie obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej (projektów budowlanych i wykonawczych) w branżach architektoniczno-budowlanej, konstrukcyjnej, elektrycznej, teletechnicznej i sanitarnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2021 r. w prawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2021 poz. 462) i Prawa Budowlanego oraz wykonanie robót w oparciu o wykonane projekty. Realizacja zamówienia przewidziana jest w terminie 24 miesięcy od podpisania umowy.
3. Należy wziąć pod uwagę konieczność funkcjonowania Urzędu w czasie trwania robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45223821-7 - Elementy gotowe

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232142-9 - Roboty budowlane w zakresie stacji przesyłu ciepła

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262520-2 - Roboty murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431200-9 - Kładzenie glazury

45442100-8 - Roboty malarskie

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Powodem unieważnienia postępowania jest fakt, iż w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do dnia 17 sierpnia 2022 r. godz. 10:00 do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.