Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00223272/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-24
- 2022/BZP 00233355/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-30
- 2022/BZP 00238357/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-05
- 2022/BZP 00238567/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dzierżawa myjni endoskopowej wraz z dostawą środków chemicznych na okres 36 miesięcy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000630161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: osiedle Na Skarpie 66
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-913
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 622 94 13, 622 94 87
1.5.8.) Numer faksu: 644 47 56
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpubl@zeromski-szpital.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski-szpital.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dzierżawa myjni endoskopowej wraz z dostawą środków chemicznych na okres 36 miesięcy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14f31ff9-f39f-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00308326
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/19/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 200646,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dzierżawa myjni endoskopowej wraz z dostawą środków chemicznych na okres 36 miesięcy, zgodnie z opisem w załączniku nr 1 do SWZ.
Koszty dzierżawy będą rozliczane w okresach miesięcznych.
Okres ważności środków chemicznych - min. 6 miesięcy od daty dostawy.
Sprzęt medyczny musi być nie starszy niż z roku produkcji 2022, kompletny i po uruchomieniu gotowy do funkcjonowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji, gwarantujący bezpieczeństwo personelu medycznego, a także zapewniający wymagany poziom świadczonych usług medycznych. Dostawa instalacja i uruchomienie sprzętu medycznego nastąpi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy w Szpitalu Specjalistycznym im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, (potwierdzone protokołem przekazania do użytkowania przez Zamawiającego i Wykonawcę). Czynsz dzierżawy obejmuje: Koszt wszelkich części, elementów itp. niezbędnych dla prawidłowej eksploatacji sprzętu; Dostawę sprzętu medycznego do siedziby Zamawiającego; Uruchomienie sprzętu; Szkolenie personelu Zamawiającego; Pełen serwis sprzętu medycznego przez czas trwania umowy (obejmuje: naprawy awarii niezawinionych przez użytkownika wraz z wymianą zużytych lub uszkodzonych podzespołów, robociznę, koszty dojazdu do siedziby Zamawiającego, zapewnienie sprzętu zastępczego, gdy zajdzie taka potrzeba); min. 1 przegląd sprzętu medycznego na rok (chyba że producent zaleca częściej) wraz z ewentualną wymianą części i materiałów zalecanych przez producenta w trakcie przeglądu, koszty dojazdu, robociznę. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest dostarczyć i uruchomić sprzęt medyczny, maksymalnie w terminie do 8 tygodni od dnia podpisania umowy oraz przeszkolić personel Zamawiającego ( ok. 5 osób) w zakresie obsługi i eksploatacji sprzętu medycznego w dniu uruchomienia sprzętu medycznego. Wraz z pierwszą dostawą sprzętu medycznego Wykonawca dostarczy komplet zestawów koniecznych do uruchomienia sprzętu, które muszą być kompatybilne z oferowanym sprzętem. Termin sukcesywnych dostaw zestawów powinien wynosić max 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej ilości zestawów, niż określone we wzorze oferty w załączniku nr 1 do SWZ, w przypadku zmniejszenia się jego zapotrzebowania. Zaoferowany sprzęt medyczny i zestawy muszą spełniać wymagania ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. 2022 poz. 974) . W przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, że oferowany produkt posiada odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania. W okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania min. 1 przeglądu okresowego w ciągu 12 miesięcy. Po przeglądzie wydanie świadectwa sprawności i dokonanie odpowiedniego wpisu w paszporcie technicznym urządzenia. W przypadku awarii sprzętu medycznego Wykonawca zapewni sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych niż zaoferowanych sprzęt medyczny. Wymagania dotyczące serwisu: a) maksymalny czas naprawy nie może przekroczyć: 48 h licząc od chwili przyjęcia zgłoszenia, b) w przypadku konieczności dłuższej naprawy Wykonawca zapewni sprzęt zastępczy na czas naprawy, c) możliwość zgłoszeń 24 godz/dobę, 365 dni/rok, d) czas reakcji serwisu (przyjęte zgłoszenie - podjęta naprawa) - 48 h od momentu zgłoszenia, e) serwis gwarancyjny f) instrukcja obsługi w języku polskim - w formacie papierowej i elektronicznej (wraz z dostawą urządzenia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217276,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 217276,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217276,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Olympus Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5221651738
7.3.3) Ulica: ul. Wynalazek
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-677
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217276 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-07-25INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa stołu operacyjnego wraz z wyposażeniem
- 111.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia badań metodami obrazowania magnetyczno-rezonansowego przy użyciu tomografu MR 9.4T.
- Oświetlenie ogródka jordanowskiego przy ul. Darwina w Krakowie - Luboczy.
- (DFP.271.72.2024.KSK)Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dietetycznych środków specjalnego przeznaczenia medycznego, benzyny.
- Dostawa rejestratora danych dla WILiGZ - DE-dzp.272-185/24
- Remont portierni głównej i kiosku handlowego zlokalizowanych przy budynku administracyjnym ZCK ul. Rakowicka 26 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY OD DNIA ZAWARCIA UMOWY do PIWet - PIB w Puławach oraz Zakładu Pryszczycy w Zduńskiej Woli.
- ZP 12/24 Zakup myjni do sond przezprzełykowych dla potrzeb Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. dr. Wł. Biegańskiego w Łodzi
- ZP/16/2024 Dostawy środków czystości
- Dostawa profesjonalnych środków czystości do systemu sprzątania, dozowników, drobnego sprzętu i dzierżawa stacjonarnych systemów dozowania
- Zakup sterylizatora parowego wraz z montażem i koniecznymi pracami budowlano- instalacyjnymi dostosowawczymi w Centralnej Sterylizatorni
- Dostawa środków czystości dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Łodzi w 2024 r.
więcej: Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.