Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00302935/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-07
- 2023/BZP 00089376/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-09
- 2022/BZP 00052731/01 - Wynik z dnia 2022-02-10
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Bieżące utrzymanie zieleni i publicznych terenów gminnych wraz z utrzymaniem przystanków komunikacyjnych i koszeniem pasa drogowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA PILCHOWICE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257831
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Damrota 6
1.4.2.) Miejscowość: Pilchowice
1.4.3.) Kod pocztowy: 44-145
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.4.7.) Numer telefonu: 323327164
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pilchowice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pilchowice.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308277
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-09
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00302935/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 1) Przed zmianą:
W ZAKRESIE ZADANIA 1
1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Waga
1. Cena 60%
2. Aspekty środowiskowe 40%
2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt. 1 będą liczone, przyznawane według poniższych wzorów:
Numer kryterium Wzór
1. Cena:
Cmin
Wartość punktowa ceny = ––––––––––––– x 60
Cbad
gdzie: Cbad - cena brutto podana w ofercie badanej
Cmin - najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert
2. Aspekty środowiskowe:
za każdy z 2 (dwóch) wymaganych pojazdów o ładowności do 3,5 tony spełniający normę EURO 5 – 10 pkt;
za każdy z 2 (dwóch) wymaganych pojazdów o ładowności do 3,5 tony spełniający normę EURO 6 – 20 pkt
3. W kryterium „Aspekty środowiskowe” pod uwagę będzie brana zaoferowana przez Wykonawcę ilość pojazdów oraz rodzaj spełniających przez te pojazdy normy emisji spalin. Ocena w tym zakresie prowadzona będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu oferty, w którym Wykonawca wskaże jaką normę emisji spalin spełniają wymagane przez Zamawiającego pojazdy, które zostaną wykorzystane do realizacji zamówienia. Jeżeli pojazdy Wykonawcy nie spełniają żadnej z wymienionych norm emisji spalin, Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów.
4. Liczby punktów, o których mowa w pkt. 2. powyżej po zsumowaniu stanowić będą końcową ocenę oferty.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert.
Po zmianie:
W ZAKRESIE ZADANIA 1
1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Waga
1. Cena 60%
2. Aspekty środowiskowe 40%
2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt. 1 będą liczone, przyznawane według poniższych wzorów:
Numer kryterium Wzór
1. Cena:
Cmin
Wartość punktowa ceny = ––––––––––––– x 60
Cbad
gdzie: Cbad - cena brutto podana w ofercie badanej
Cmin - najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert
2. Aspekty środowiskowe:
0 (zero) pojazdów o ładowności do 3,5 tony spełniających normę EURO 5 lub EURO 6 – 0 punktów;
1 (jeden) pojazd o ładowności do 3,5 tony spełniający normę EURO 5 – 10 punktów;
1 (jeden) pojazd o ładowności do 3,5 tony spełniający normę EURO 6 – 20 punktów;
2 (dwa) pojazdy o ładowności do 3,5 tony, spełniające normę EURO 5 – 20 punktów;
2 (dwa) pojazdy o ładowności do 3,5 tony, z których jeden spełnia normę EURO 5 a drugi spełnia normę EURO 6 – 30 punktów;
2 (dwa) pojazdy o ładowności do 3,5 tony spełniające normę EURO 6 – 40 pkt.
3. W kryterium „Aspekty środowiskowe” pod uwagę będzie brana zaoferowana przez Wykonawcę ilość pojazdów oraz rodzaj spełniających przez te pojazdy normy emisji spalin. Ocena w tym zakresie prowadzona będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu oferty, w którym Wykonawca wskaże jaką normę emisji spalin spełniają wymagane przez Zamawiającego pojazdy, które zostaną wykorzystane do realizacji zamówienia. Jeżeli pojazdy Wykonawcy nie spełniają żadnej z wymienionych norm emisji spalin, Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów.
4. Liczby punktów, o których mowa w pkt. 2. powyżej po zsumowaniu stanowić będą końcową ocenę oferty.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 2) Przed zmianą:
W ZAKRESIE ZADANIA 2
1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Waga
1. Cena 60%
2. Aspekty środowiskowe 40%
1. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt. 1 będą liczone, przyznawane według poniższych wzorów:
Numer kryterium Wzór
1. Cena:
Cmin
Wartość punktowa ceny = ––––––––––––– x 60
Cbad
gdzie: Cbad - cena brutto podana w ofercie badanej
Cmin - najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert
2. Aspekty środowiskowe:
za wymagany pojazd o ładowności do 3,5 tony spełniający normę EURO 5 – 20 pkt;
za wymagany pojazd o ładowności do 3,5 tony spełniający normę EURO 6 – 40 pkt
2. W kryterium „Aspekty środowiskowe” pod uwagę będzie brany rodzaj normy emisji spalin jaką spełnia zaoferowany przez Wykonawcę pojazd. Ocena w tym zakresie prowadzona będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu oferty, w którym Wykonawca wskaże jaką normę emisji spalin spełniają wymagane przez Zamawiającego pojazdy, które zostaną wykorzystane do realizacji zamówienia. Jeżeli pojazd Wykonawcy nie spełnia żadnej z wymienionych norm emisji spalin, Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów.
3. Liczby punktów, o których mowa w pkt. 1. powyżej po zsumowaniu stanowić będą końcową ocenę oferty.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert.
Po zmianie:
W ZAKRESIE ZADANIA 2
1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Waga
1. Cena 60%
2. Aspekty środowiskowe 40%
1. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt. 1 będą liczone, przyznawane według poniższych wzorów:
Numer kryterium Wzór
1. Cena:
Cmin
Wartość punktowa ceny = ––––––––––––– x 60
Cbad
gdzie: Cbad - cena brutto podana w ofercie badanej
Cmin - najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert
2. Aspekty środowiskowe:
za wymagany pojazd o ładowności do 3,5 tony spełniający normę EURO 5 – 20 pkt;
za wymagany pojazd o ładowności do 3,5 tony spełniający normę EURO 6 – 40 pkt
2. W kryterium „Aspekty środowiskowe” pod uwagę będzie brany rodzaj normy emisji spalin jaką spełnia zaoferowany przez Wykonawcę pojazd. Ocena w tym zakresie prowadzona będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu oferty, w którym Wykonawca wskaże jaką normę emisji spalin spełniają wymagane przez Zamawiającego pojazdy, które zostaną wykorzystane do realizacji zamówienia. Jeżeli pojazd Wykonawcy nie spełnia żadnej z wymienionych norm emisji spalin, Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów.
3. Liczby punktów, o których mowa w pkt. 2. powyżej po zsumowaniu stanowić będą końcową ocenę oferty.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 3) Przed zmianą:
W ZAKRESIE ZADANIA 3
1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Waga
1. Cena 60%
2. Aspekty środowiskowe 40%
2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt. 1 będą liczone, przyznawane według poniższych wzorów:
Numer kryterium Wzór
1. Cena:
Cmin
Wartość punktowa ceny = ––––––––––––– x 60
Cbad
gdzie: Cbad - cena brutto podana w ofercie badanej
Cmin - najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert
2. Aspekty środowiskowe:
za wymagany pojazd o ładowności do 3,5 tony spełniający normę EURO 5 – 20 pkt;
za wymagany pojazd o ładowności do 3,5 tony spełniający normę EURO 6 – 40 pkt
3. W kryterium „Aspekty środowiskowe” pod uwagę będzie brany rodzaj normy emisji spalin jaką spełnia zaoferowany przez Wykonawcę pojazd. Ocena w tym zakresie prowadzona będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu oferty, w którym Wykonawca wskaże jaką normę emisji spalin spełniają wymagane przez Zamawiającego pojazdy, które zostaną wykorzystane do realizacji zamówienia. Jeżeli pojazd Wykonawcy nie spełnia żadnej z wymienionych norm emisji spalin, Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów.
3. Liczby punktów, o których mowa w pkt. XVII.2. SIWZ, po zsumowaniu stanowić będą końcową ocenę oferty.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, o których mowa w pkt. XVII.1. SIWZ.
Po zmianie:
W ZAKRESIE ZADANIA 3
1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Waga
1. Cena 60%
2. Aspekty środowiskowe 40%
2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt. 1 będą liczone, przyznawane według poniższych wzorów:
Numer kryterium Wzór
1. Cena:
Cmin
Wartość punktowa ceny = ––––––––––––– x 60
Cbad
gdzie: Cbad - cena brutto podana w ofercie badanej
Cmin - najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert
2. Aspekty środowiskowe:
za wymagany pojazd o ładowności do 3,5 tony spełniający normę EURO 5 – 20 pkt;
za wymagany pojazd o ładowności do 3,5 tony spełniający normę EURO 6 – 40 pkt
3. W kryterium „Aspekty środowiskowe” pod uwagę będzie brany rodzaj normy emisji spalin jaką spełnia zaoferowany przez Wykonawcę pojazd. Ocena w tym zakresie prowadzona będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu oferty, w którym Wykonawca wskaże jaką normę emisji spalin spełniają wymagane przez Zamawiającego pojazdy, które zostaną wykorzystane do realizacji zamówienia. Jeżeli pojazd Wykonawcy nie spełnia żadnej z wymienionych norm emisji spalin, Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów.
3. Liczby punktów, o których mowa w pkt. 2 powyżej, po zsumowaniu stanowić będą końcową ocenę oferty.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
W zakresie Zadania 1 przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie zieleni i gminnych terenów publicznych w Gminie Pilchowice polegające na koszeniu i pielęgnacji trawników, pielęgnacji roślin i krzewów, utrzymaniu istniejących alejek, utrzymaniu w czystości i konserwacji urządzeń znajdujących się na powierzonym terenie, sprzątaniu, opróżniania i utrzymaniu w czystości koszy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 do SWZ
Po zmianie:
W zakresie Zadania 1 przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie zieleni i gminnych terenów publicznych w Gminie Pilchowice polegające na koszeniu i pielęgnacji trawników, pielęgnacji roślin i krzewów, utrzymaniu istniejących alejek, utrzymaniu w czystości i konserwacji urządzeń znajdujących się na powierzonym terenie, sprzątaniu, opróżniania i utrzymaniu w czystości koszy na śmieci.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
1. Zamawiający zakłada możliwość zlecania dodatkowych usług koszenia gruntów wraz z wywozem biomasy, na terenach nie ujętych w wykazach - do powierzchni 10 000 m2.
W związku z powyższym Wykonawca winien określić stawkę netto i brutto za koszenie 1 m2 dodatkowej powierzchni.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania dodatkowych usług koszenia wraz z wywozem biomasy do łącznej powierzchni stanowiącej jednokrotność terenu wykazanego w Wykazach (Załączniku nr 1 i 2 do OPZ dla Zadania 1).
Warunki skorzystania z prawa opcji:
1) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w czasie obowiązywania umowy;
2) zamówienie realizowane w ramach prawa opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego;
3) skorzystanie z prawa opcji będzie uzależnione od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego;
4) Zamawiający, w zależności od potrzeb i możliwości finansowych, może odstąpić od zamiaru skorzystania z prawa opcji, skorzystać z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części, w formie jednego lub kilku zamówień;
5) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym czasie i zakresie, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym oświadczeniem do umowy – zamówieniem;
6) Zamawiający zastrzega, że czas na podjęcie realizacji Zadania 1 w ramach prawa opcji od momentu przesłania oświadczenia woli – zamówienia przez Wykonawcę, nie może przekroczyć 7 dni;
7) Zamawiający zastrzega, że czas na podjęcie realizacji Zadania 4 w ramach prawa opcji od momentu przesłania oświadczenia woli – zamówienia przez Wykonawcę, nie może przekroczyć terminu w którym Wykonawca zadeklarował przystąpienie do realizacji usługi w ofercie (maksymalnie 3 dni);
8) Wykonawca jest zobowiązany do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ, projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego (dalej: Wzorze umowy) stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ i załącznikach do umowy;
9) w przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
Po zmianie:
1. Zamawiający zakłada możliwość zlecania dodatkowych usług koszenia gruntów wraz z wywozem biomasy, na terenach nie ujętych w wykazach - do powierzchni 10 000 m2.
W związku z powyższym Wykonawca winien określić stawkę netto i brutto za koszenie 1 m2 dodatkowej powierzchni.
2. Zamawiający pozostaje uprawniony do zlecenia dodatkowych usług koszenia wraz z wywozem biomasy do łącznej powierzchni stanowiącej jednokrotność terenu wykazanego w Wykazach (Załączniku nr 1 i 2 do OPZ dla Zadania 1).
Warunki skorzystania z prawa opcji:
1) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w czasie obowiązywania umowy;
2) zamówienie realizowane w ramach prawa opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego;
3) skorzystanie z prawa opcji będzie uzależnione od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego;
4) Zamawiający, w zależności od potrzeb i możliwości finansowych, może odstąpić od zamiaru skorzystania z prawa opcji, skorzystać z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części, w formie jednego lub kilku zamówień;
5) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym czasie i zakresie, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym oświadczeniem do umowy – zamówieniem;
6) Zamawiający zastrzega, że czas na podjęcie realizacji Zadania 1 w ramach prawa opcji od momentu przesłania oświadczenia woli – zamówienia przez Wykonawcę, nie może przekroczyć 7 dni;
7) Zamawiający zastrzega, że czas na podjęcie realizacji Zadania 4 w ramach prawa opcji od momentu przesłania oświadczenia woli – zamówienia przez Wykonawcę, nie może przekroczyć terminu w którym Wykonawca zadeklarował przystąpienie do realizacji usługi w ofercie (maksymalnie 3 dni);
8) Wykonawca jest zobowiązany do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ, projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego (dalej: Wzorze umowy) stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ i załącznikach do umowy;
9) w przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
W zakresie Zadania 2 przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie centrów przesiadkowych w Gminie Pilchowice zlokalizowanych w Stanicy, Wilczy i Żernicy, polegające na wykonywaniu usługi sprzątania i koszenia terenu, utrzymania w czystości wiat przystankowych, pielęgnacji zieleni urządzonej, konserwacji obiektów wraz z utylizacją powstałych odpadów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 9 do SWZ.
Po zmianie:
W zakresie Zadania 2 przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie centrów przesiadkowych w Gminie Pilchowice zlokalizowanych w Stanicy, Wilczy i Żernicy, polegające na wykonywaniu usługi sprzątania i koszenia terenu, utrzymania w czystości wiat przystankowych, pielęgnacji zieleni urządzonej, konserwacji obiektów wraz z utylizacją powstałych odpadów, opróżnianiu i utrzymaniu w czystości koszy na śmieci.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 9 do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
W zakresie Zadania 4 przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie pasa drogowego polegające na koszeniu poboczy w pasie drogowym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 11 do SWZ.
Po zmianie:
W zakresie Zadania 4 przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie pasa drogowego polegające na koszeniu poboczy w pasie drogowym dróg, stanowiących własność gminy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 11 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XII SWZ;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający wymaga od Wykonawców biorących udział w postępowaniu spełniania warunków określonych w art. 112 ustawy Pzp, dotyczących:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
W zakresie Zadania 1:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na gospodarowaniu odpadami komunalnymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach.
W zakresie Zadania 2:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na gospodarowaniu odpadami komunalnymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach.
W zakresie Zadania 3:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na gospodarowaniu odpadami komunalnymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach.
W zakresie Zadania 4:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
Uwaga: Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym wyżej mowa, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
W zakresie Zadania 1:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał/wykonuje należycie co najmniej jedną usługę polegającą na utrzymaniu terenów zielonych, obejmującą swoim zakresem minimum koszenie gruntów oraz pielęgnację roślin i krzewów, o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto.
UWAGA: W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.
b) Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia publicznego osoby, które zgodnie z przepisami prawa będą mogły w sposób prawidłowy wykonać przedmiot zamówienia, tj.:
- jedną osobę pełniącą funkcję Gospodarza terenów zieleni,
- jedną osobę dokonującą oprysków, która ukończyła szkolenie w zakresie stosowania środków ochrony roślin na terenie RP
c) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym w celu wykonania zamówienia tj.:
• zbiornikiem do podlewania o masie całkowitej do 3,5 t;
• kosiarką bijakową tylną lub boczną;
• kosiarką samojezdną zbierającą;
• kosiarka pchaną z koszem;
• minimum 2 wykaszarkami;
• minimum 2 samochodami o ładowności do 3,5 t lub ciągnikiem z przyczepą;
• piłą mechaniczną;
• nożycami do żywopłotu;
• piłą ręczną typu ‘lisi ogon’;
• dmuchawą plecakową;
• opryskiwaczem.
W zakresie Zadania 2:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał/wykonuje należycie co najmniej jedną usługę polegającą na utrzymaniu terenów zielonych, obejmującą swoim zakresem minimum koszenie gruntów oraz pielęgnację zieleni urządzonej, o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto.
UWAGA: W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.
b) Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia publicznego osoby, które zgodnie z przepisami prawa będą mogły w sposób prawidłowy wykonać przedmiot zamówienia, tj.:
- jedną osobę pełniącą funkcję Gospodarza terenów zieleni,
- jedną osobę dokonującą oprysków, która ukończyła szkolenie w zakresie stosowania środków ochrony roślin na terenie RP.
c) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym w celu wykonania zamówienia tj.:
• zbiornikiem do podlewania o masie całkowitej do 3,5 t;
• kosiarką pchaną z koszem;
• wykaszarką;
• samochodem o ładowności do 3,5 t;
• dmuchawą plecakową;
• opryskiwaczem;
• majką ciśnieniową.
W zakresie Zadania 3:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym w celu wykonania zamówienia tj.:
• samochodem o ładowności do 3,5 t.
W zakresie Zadania 4:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał/wykonuje należycie co najmniej jedną usługę polegającą na utrzymaniu pasa drogowego, obejmującą swoim zakresem minimum koszenie gruntów w pasie drogowym, o wartości nie mniejszej niż 7 500,00 zł brutto.
UWAGA: W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym w celu wykonania zamówienia tj.:
• 1 kosiarką bijakową boczną z funkcją mulczowania;
• 4 wykaszarkami ręcznymi;
Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej dotyczący wykonanych usług w ramach każdego z zadań musi być spełniony:
1) przez Wykonawcę samodzielnie; lub
2) przez minimum jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (Podwykonawcę) samodzielnie;
3) w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców występujących wspólnie.
Nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) wymaganego w ramach danego zadania doświadczenia, w ramach doświadczenia różnych podmiotów zaangażowanych w realizacją zamówienia.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, należy wskazać usługę (zakres), w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
W sytuacji, gdy Wykonawca polega na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem (np. Konsorcjum), doświadczenie będzie oceniane w zależności od konkretnego zakresu udziału tego Wykonawcy, a więc jego faktycznego wkładu w prowadzenie działań, które były wymagane od tej grupy w ramach zamówienia publicznego wykazanego na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XII SWZ;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający wymaga od Wykonawców biorących udział w postępowaniu spełniania warunków określonych w art. 112 ustawy Pzp, dotyczących:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
W zakresie Zadania 1:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na gospodarowaniu odpadami komunalnymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach.
W zakresie Zadania 2:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na gospodarowaniu odpadami komunalnymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach.
W zakresie Zadania 3:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na gospodarowaniu odpadami komunalnymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach.
W zakresie Zadania 4:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
Uwaga: Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym wyżej mowa, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
W zakresie Zadania 1:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał/wykonuje należycie co najmniej jedną usługę polegającą na utrzymaniu terenów zielonych, obejmującą swoim zakresem minimum koszenie gruntów oraz pielęgnację roślin i krzewów, o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto.
UWAGA: W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.
b) Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia publicznego osoby, które zgodnie z przepisami prawa będą mogły w sposób prawidłowy wykonać przedmiot zamówienia, tj.:
- jedną osobę pełniącą funkcję gospodarza terenów zieleni, która ukończyła kurs z zakresu co najmniej pielęgnacji i konserwacji roślin i krzewów ozdobnych
- jedną osobę dokonującą oprysków, która ukończyła szkolenie w zakresie stosowania środków ochrony roślin na terenie RP
c) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym w celu wykonania zamówienia tj.:
• pojazdem ze zbiornikiem do podlewania o masie całkowitej do 3,5 t;
• kosiarką bijakową tylną lub boczną;
• kosiarką samojezdną zbierającą;
• kosiarka pchaną z koszem;
• minimum 2 wykaszarkami;
• minimum 2 samochodami o ładowności do 3,5 t lub ciągnikiami z przyczepą;
• piłą mechaniczną;
• nożycami do żywopłotu;
• piłą ręczną typu ‘lisi ogon’;
• dmuchawą plecakową;
• opryskiwaczem.
W zakresie Zadania 2:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał/wykonuje należycie co najmniej jedną usługę polegającą na utrzymaniu terenów zielonych, obejmującą swoim zakresem minimum koszenie gruntów oraz pielęgnację zieleni urządzonej, o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto.
UWAGA: W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.
b) Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia publicznego osoby, które zgodnie z przepisami prawa będą mogły w sposób prawidłowy wykonać przedmiot zamówienia, tj.:
- jedną osobę pełniącą funkcję gospodarza terenów zieleni, która ukończyła kurs z zakresu co najmniej pielęgnacji i konserwacji roślin i krzewów ozdobnych;
- jedną osobę dokonującą oprysków, która ukończyła szkolenie w zakresie stosowania środków ochrony roślin na terenie RP.
c) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym w celu wykonania zamówienia tj.:
• pojazdem ze zbiornikiem do podlewania o masie całkowitej do 3,5 t;
• kosiarką pchaną z koszem;
• wykaszarką;
• samochodem o ładowności do 3,5 t;
• dmuchawą plecakową;
• opryskiwaczem;
• myjką ciśnieniową.
W zakresie Zadania 3:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał/wykonuje należycie co najmniej jedną usługę polegającą na bieżącym utrzymaniu przystanków komunikacyjnych, obejmującą swoim zakresem minimum opróżnianie koszy na śmieci, sprzątanie przystanków oraz mycie wiat przystankowych, o wartości nie mniejszej niż 45 000,00 zł brutto.
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym w celu wykonania zamówienia tj.:
• samochodem o ładowności do 3,5 t.
W zakresie Zadania 4:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał/wykonuje należycie co najmniej jedną usługę polegającą na utrzymaniu pasa drogowego, obejmującą swoim zakresem minimum koszenie gruntów w pasie drogowym, w ilości minimum 50 km.
UWAGA: W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym w celu wykonania zamówienia tj.:
• 1 kosiarką bijakową boczną z funkcją mulczowania;
• 4 wykaszarkami ręcznymi;
Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej dotyczący wykonanych usług w ramach każdego z zadań musi być spełniony:
1) przez Wykonawcę samodzielnie; lub
2) przez minimum jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (Podwykonawcę) samodzielnie;
3) w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców występujących wspólnie.
Nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) wymaganego w ramach danego zadania doświadczenia, w ramach doświadczenia różnych podmiotów zaangażowanych w realizacją zamówienia.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, należy wskazać usługę (zakres), w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
W sytuacji, gdy Wykonawca polega na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem (np. Konsorcjum), doświadczenie będzie oceniane w zależności od konkretnego zakresu udziału tego Wykonawcy, a więc jego faktycznego wkładu w prowadzenie działań, które były wymagane od tej grupy w ramach zamówienia publicznego wykazanego na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia tj.:
1) wpisu do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach, prowadzonego przez Marszałka Województwa – dotyczy Zadania 1, 2 i 3;
2) wykazu usług (wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – dotyczy Zadania 1, 2 i 4;
3) wykazu osób (wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – dotyczy Zadania 1 i 2;
4) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wzór stanowi Załącznik nr 7 do SWZ) – dotyczy Zadania 1, 2, 3 i 4.
Po zmianie:
1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia tj.:
1) wpisu do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach, prowadzonego przez Marszałka Województwa – dotyczy Zadania 1, 2 i 3;
2) wykazu usług (wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – dotyczy Zadania 1, 2, 3 i 4;
3) wykazu osób (wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – dotyczy Zadania 1 i 2;
4) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wzór stanowi Załącznik nr 7 do SWZ) – dotyczy Zadania 1, 2, 3 i 4.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.5. Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.6. Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia Przed zmianą:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-12-15 10:00
Po zmianie:
2021-12-17 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-12-15 10:30
Po zmianie:
2021-12-17 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-01-13
Po zmianie:
2022-01-15
INNE PRZETARGI PILCHOWICE
- Usługi transportu sanitarnego dla Szpitala w Pilchowicach
- Dostawy odczynników laboratoryjnych dla Szpitala w Pilchowicach
więcej: przetargi PILCHOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie"
- Wykonanie usługi pielęgnacji zieleni wraz z utrzymaniem czystości terenów dziedzińca Urzędu Miasta Legnicy Pl.Słowiański 8 i 7 oraz na posesji i wokół budynku Urzędu Miasta Legnicy ul. Kościuszki 38
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta i Gminy Łochów
- Świadczenie usług w zakresie rekultywacji zdegradowanych terenów zielonych w rejonach C, D, E, J, K, L, M, N Wrocławia
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymywania w czystości budynku wraz z terenem przyległym do budynku Sądu Rejonowego w Brodnicy
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania całodziennej czystości dla Sądu Rejonowego w Wadowicach, a także utrzymania czystości i odśnieżania terenu przylegającego do budynku Sądu (tereny zewnętrzne)
więcej: Usługi w zakresie obsługi dworców i przystanków autobusowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





