Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont lokali mieszkalnych pustostanów znajdujących się w Tarnowie przy ul. Tuchowska 94/5, Tuchowska 96/5B, Tuchowska 96/7 oraz przy ul. Wałowa 16/9, Wekslarska 3/3, Wekslarska 5/6.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850034311
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Waryńskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 621 93 81
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzb.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzb.tarnow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mzb.tarnow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka prawa handlowego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont lokali mieszkalnych pustostanów znajdujących się w Tarnowie przy ul. Tuchowska 94/5, Tuchowska 96/5B, Tuchowska 96/7 oraz przy ul. Wałowa 16/9, Wekslarska 3/3, Wekslarska 5/6.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5ecc16c-58f0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308276
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający przeprowadził postępowanie w trybie podstawowym oznaczenie sprawy ZP/14/2021. Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 23.09.2021 nr 2021/BZP 00190526/01, postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3 oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-84ea728f-1c63-11ec-b885-f28f91688073
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR/3/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 324018,51 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 300017,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont lokali mieszkalnych pustostanówa) ul. Tuchowska 94/5,
b) ul. Tuchowska 96/5B,
c) ul. Tuchowska 96/7.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 175851,27 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont lokali mieszkalnych pustostanów a) ul. Wałowa 16/9,b) ul. Wekslarska 3/3,
c) ul. Wekslarska 5/6
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 148167,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185121,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185121,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185121,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CREOTEC Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6343002220
7.3.3) Ulica: al. Korfantego 55/33
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-161
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185121,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156125,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156125,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156125,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CREOTEC Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6343002220
7.3.3) Ulica: al. Korfantego 55/33
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-161
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156125,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Usprawnienie Systemu ratownictwa na drogach - doposażenie Specjalistycznej Grupy Ratownictwa Chemiczno-Ekologicznego w urządzenia pomiarowe w ramach Programu OL i OC na lata 2025-2026
- DOSTAWA LEKÓW GOTOWYCH DLA MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W TARNOWIE.
- Wykonanie termomodernizacji w budynku mieszkalnym przy ul. Malczewskiego 3 w Tarnowie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawy: odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych niezbędnych do wykonywania badań parametrów krytycznych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów pracujących: jeden w ...
- Dostawa urządzenia badawczego do pracowni kosmetologicznej i pracowni badawczej Akademii Tarnowskiej
- Dostawa warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Tarnowie i Oddziału Zewnętrznego w Tarnowie-Mościach - I półrocze 2026
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Budowa magazynu na potrzeby OliOC w ramach dotacji z budżetu państwa na dofinansowanie zadania związanego z ochroną ludności i obroną cywilną Etap I
- Budowa ogrodzenia nieruchomości wraz z drogami dojazdowymi, placami na potrzeby składowania i magazynowania sprzętu, materiałów i wyposażenia związanego z ochroną ludności i obroną cywilną.
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





