Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie inwentaryzacji drzew rosnących na terenie Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy, będących w administrowaniu Zarządu Praskich Terenów Publicznych w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD PRASKICH TERENÓW PUBLICZNYCH W DZIELNICY PRAGA-PÓŁNOC M.ST. WARSZAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011312165
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wenantego Burdzińskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-480
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.zptp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zptp.ezamawiajacy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie inwentaryzacji drzew rosnących na terenie Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy, będących w administrowaniu Zarządu Praskich Terenów Publicznych w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-010a683e-ac26-4653-8a5c-589c59369284
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00308198
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023751/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Inwentaryzacja drzew na terenie Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zptp.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zptp.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje w zakresie RODO (obowiązek informacyjny) dostępne są w rozdziale I pkt 8.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje w zakresie RODO (ograniczenia stosowania) dostępne są w rozdziale I pkt 8.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPTP-ZP.271.2.5.2025 (TP)
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji drzew rosnących na terenie Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy, będących w administrowaniu Zarządu Praskich Terenów Publicznych w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy.
Zakres podstawowy:
W ramach zakresu podstawowego, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji terenowej drzew wraz z dokonaniem w terenie pomiaru ich położenia oraz oceny ich stan zdrowotnego, zgodnie ze standardem przeglądów i analiz dendrologicznych m.st. Warszawy (Załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia), z zastrzeżeniem dodatkowych obowiązków wykraczających ponad standard, wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
Zakres opcjonalny:
Zamawiający zgodnie z art. 441 ust.1 ustawy Pzp przewiduje możliwość skorzystania, zlecenia dodatkowej usługi w ramach prawa opcji.
W wariancie opcjonalnym przewiduje się w okresie obowiązywania umowy wykonanie usługi, polegającej na przygotowaniu przez Wykonawcę inwentaryzacji w takiej postaci, która będzie umożliwiała zamawiającemu import danych inwentaryzacyjnych do Bazy Zieleni, o której mowa w zarządzeniu nr 688/2025 Prezydenta m.st. Warszawy z 25 kwietnia 2025 r. w sprawie przyjęcia standardu przeglądów i analiz dendrologicznych w m.st. Warszawie.
Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji do końca okresu realizacji umowy, o ile Wykonawca otrzyma zawiadomienie od Zamawiającego, że zamierza skorzystać z prawa opcji, nie później niż do dnia 15 września 2025 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego
w zakresie realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia w zakresie
podstawowym oraz opcjonalnym określają:
a) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3 do SWZ,
b) Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71510000-6 - Usługi badania terenu
77211300-5 - Usługi selekcji drzew
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zgodnie z art. 441 ust.1 ustawy Pzp przewiduje możliwość skorzystania, zlecenia dodatkowej usługi w ramach prawa opcji.W wariancie opcjonalnym przewiduje się w okresie obowiązywania umowy wykonanie usługi, polegającej na przygotowaniu przez Wykonawcę inwentaryzacji w takiej postaci, która będzie umożliwiała zamawiającemu import danych inwentaryzacyjnych do Bazy Zieleni, o której mowa w zarządzeniu nr 688/2025 Prezydenta m.st. Warszawy z 25 kwietnia 2025 r. w sprawie przyjęcia standardu przeglądów i analiz dendrologicznych w m.st. Warszawie.
Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji na zasadach opisanych poniżej:
a) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji opisanego w OPZ w całości lub w części;
b) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, stąd nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego;
c) Wykonawca będzie wykonywać zamówienie objęte prawem opcji po uprzednim otrzymaniu pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza korzystać z prawa opcji, w którym zostanie szczegółowo wskazany zakres prawa opcji z którego chce skorzystać;
d) Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego oraz niezmienne w całym okresie realizacji zamówienia;
e) Przedmiot umowy w zakresie przysługującego Zamawiającemu prawa opcji może obejmować usługi w zakresie nie większym niż wskazany w OPZ będącego załącznikiem do niniejszej umowy;
f) Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji do końca okresu realizacji umowy, o ile Wykonawca otrzyma zawiadomienie od Zamawiającego, że zamierza korzystać z prawa opcji, nie później niż do dnia 15 września 2025 r.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu usług takich jak w zamówieniu podstawowym (zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia), wykonanych w tej samej technologii i w tych samych standardach.
Wartość zamówień, o których mowa powyżej nie przekroczy kwoty: 146 341,46 zł netto.
Udzielenie zamówienia w zakresie, o którym mowa powyżej będzie możliwe po uzyskaniu dodatkowych środków finansowych na ten cel i przeprowadzeniu procedury właściwej dla zamówienia z wolnej ręki w zgodzie z przesłanką zawartą w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
Zamawiający udzieli zamówienia podobnego na warunkach analogicznych do opisanych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100 punktowej przez komisję przetargową, powołaną do przeprowadzenia przedmiotowego postępowania,
w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:1) Doświadczenia wykonawcy,
2) Osób skierowanych do realizacji zamówienia.
Ad. 1) Minimalne wymagania dotyczące doświadczenia Wykonawcy:
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich (3) trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 1 usługę polegającą na inwentaryzacji drzewostanu na obszarze miejskim o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto.
Ad.2) Minimalne wymagania dotyczące osób skierowanych do realizacji zamówienia:
Za spełniającego warunek udziału w postępowaniu, w zakresie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że dysponuje/będzie dysponował co najmniej 1 osobą będącą:
1) specjalistą dendrologiem, posiadającym wykształcenie wyższe o kierunku: ogrodniczym, architektura krajobrazu lub leśnictwo oraz 3 lata praktyki zawodowej lub posiadającym wykształcenie średnie o kierunku: ogrodniczym, architektura krajobrazu lub leśnictwo oraz 5 lat praktyki zawodowej.
lub
2) specjalistą arborystą z ukończonymi kursami arborystycznymi II stopnia, posiadającym wykształcenie wyższe o kierunku: ogrodniczym, architektura krajobrazu lub leśnictwo oraz 3 lata praktyki zawodowej lub posiadającym wykształcenie średnie o kierunku: ogrodniczym, architektura krajobrazu lub leśnictwo oraz 5 lat praktyki zawodowej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego (Załącznik nr 8 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wykaz osób stanowi załącznik nr 6 do SWZ,
2) Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – wykaz usług stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty Wykonawca załącza:1) Potwierdzenie wniesienia wadium/wadium.
2) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy).
3) Oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - załącznik nr 5 do SWZ (jeśli dotyczy).
4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego o treści zgodnej z art. 118 ust. 4 ustawy (jeśli dotyczy) – wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 1000 zł.2) Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały określone w rozdziale II pkt 13 SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-11 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa Zamawiającego dostępna pod adresem: https://zptp.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-11 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: 29 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługi konserwacji i napraw urządzeń dźwigowych zainstalowanych w budynkach I Oddziału ZUS w Warszawie
- Wykonanie nowego zewnętrznego podnośnika transportowego w budynku przy ulicy Mokotowskiej 13 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- ZP/CZD/095/25 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH - 12 pakietów
- Dostawa, montaż i uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego w obiektach Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- Prace utrzymaniowe cieków będących w administracji Zarządu Zlewni w Gliwicach z podziałem na części.
- Dostawa konfekcjonowanych świeżych owoców i warzyw
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie zabytkowej Palmiarni w Legnicy w ramach zadania "Utrzymanie terenów zieleni"
- Wykonanie nawierzchni ciągów komunikacyjnych z betonu jamistego. Rozbetonowanie nawierzchni nieprzepuszczalnej i zamienienie jej na biologicznie czynną, ul. Niska 25-29 w Warszawie.
- Zagospodarowanie zielenią i małą architekturą fragmentu ul. Tumskiej w Gnieźnie
- Inwentaryzacja dendrologiczna na terenach Gminy Miasta Gdańska -3 zadania
- "Aktywny Fyrtel w Parku Puchalskiego (Miejsce do gry w piłkę, podwójna tyrolka, sieć do wspinaczki, zjeżdżalnia) - projekt wybrany do realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego Śremu - II postępowanie
- Świadczenie usług ogrodniczych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: Usługi badania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.