Ogłoszenie z dnia 2023-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00240947/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ul. Królik (102416L) w m. Łuków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łuków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Łuków
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.lukow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d73cc4d6-fed0-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ul. Królik (102416L) w m. Łuków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d73cc4d6-fed0-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00308183
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030918/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa ul. Królik (102416L) w m. Łuków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00240947
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową ulicy Królik wraz z infrastrukturą techniczną w ramach zadania inwestycyjnego: „Budowa ul. Królik (102416L) w m. Łuków”. Zadanie obejmuje prace w zakresie budowy: jezdni, ścieżki pieszo-rowerowej, chodników, zjazdów oraz budowy sieci : kanalizacji deszczowej z przykanalikami i wpustami deszczowymi, sieci elektroenergetycznej kablowej nN oświetlenia drogowego, sieci elektroenergetycznej kablowej nN, podbudowy słupowej dla telekomunikacyjnych linii kablowych, kanalizacji kablowej, kanału technologicznego, sieci wodociągowej, sieci gazowej oraz przebudowę zaistniałych kolizji. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach należących do Inwestora stanowiących pas drogowy.
4.2. Zakres robót objętych zamówieniem:
4.2.1. w zakresie robót przygotowawczych i porządkowych
przygotowanie terenu, wytyczenie osi jedni i przebiegu uzbrojenia terenu, roboty rozbiórkowe itd.
4.2.2. w zakresie robót branży drogowej:
budowa jezdni,
budowa ścieżki pieszo-rowerowej;
budowa chodników;
budowa zjazdów,
budowa skrzyżowań z drogami bocznymi;
rozbiórka ogrodzeń, elementów drogowych(nawierzchnie, krawężniki, obrzeża), budynku mieszkalnego, wykonanie zieleńców
4.2.3. w zakresie robót branży sanitarnej:
budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z wpustami deszczowymi i przykanalikami;
rozbiórka i budowa kolidującego odcinka sieci gazowej;
rozbiórka i budowa kolidującego odcinka sieci wodociągowej;
4.2.4. w zakresie robót branży elektrycznej:
budowa kablowej sieci energetycznej nN oświetlenia drogowego;
rozbiórka i budowa kolidującej kablowej sieci energetycznej nN;
4.2.5. w zakresie robót branży telekomunikacyjnej:
rozbiórka i budowa kolidującej kanalizacji kablowej;
rozbiórka i budowa podbudowy słupowej dla telekomunikacyjnych linii kablowych;
rozbiórka i budowa kolidującej kablowej sieci telekomunikacyjnej;
budowa kanału technologicznego;
4.3. Prace budowlane poszczególnych branż powinny być ze sobą skoordynowane i prowadzone w taki sposób, aby wprowadzać jak najmniejsze utrudnienia w ruchu kołowym i pieszym.
4.4. Charakterystyczne parametry wielkościowe założonej budowy drogi wg projektu: długość
1 381,5 m ( z podziałem na odcinki : ul. Królik: 869m, ul.KDPJ10:109m, ul. KDD5:193m, ul. KDPJ8: 210,5m).
4.5. Roboty należy wykonać na podstawie decyzji ZRID Nr 1341/2021 z dnia 28.03.2022 roku.
4.6. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo w przedmiarach robót stanowiących załącznik do SWZ. Roboty należy realizować po uprzednim zawiadomieniu w imieniu Zamawiającego Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Łukowie o terminie rozpoczęcia robót budowlanych. Po zakończeniu robót, w imieniu Zamawiającego zawiadomić Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Łukowie o zakończeniu budowy.
4.7. Przedmiotowy zakres rzeczowy obejmuje m.in.:
wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o dofinansowaniu (szczegółowy opis w Załączniku);
przygotowanie terenu,
wytyczenie osi jezdni i przebiegu uzbrojenia terenu,
roboty rozbiórkowe;
rozbiórka i budowa sieci infrastruktury technicznej ( prace branżowe);
roboty ziemne związane z budową konstrukcji nawierzchni;
wykonanie warstw podłoża i podbudowy;
ustawienie krawężników i obrzeży;
wykonanie zjazdów, chodników, ścieżek pieszo-rowerowych, ciągu pieszo-jezdnego;
wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego;
regulacja włazów, zaworów, wpustów urządzeń podziemnych itp. do właściwego poziomu zgodnego z projektem;
wykonanie oświetlenia ulicznego i kanału technologicznego;
wykonanie oznakowania poziomego i pionowego;
prace porządkowe i wykonanie zieleńców tj. wyprofilowanie, wygrabienie, posiew trawy
z dopuszczeniem możliwości wykonania nasadzeń roślinności piennej przez Zamawiającego.
4.8. Zamawiający wymaga od oferenta stosowania się do złożonego harmonogramu płatności
w związku z realizacją Projektu przy udziale dofinansowania ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
4.9. Wykonawca koordynując prace na bieżąco ma możliwość aktualizacji prac zawartych
w harmonogramie z uwzględnieniem limitu finansowania na dany rok kalendarzowy.
4.10. Zakres rzeczowy ujęty przez Wykonawcę musi być zgodny z projektem budowlanym oraz złożonym wnioskiem o dofinansowanie.
4.11. Realizacja zadania zamyka się w granicach pasa drogowego.
4.12. Odtworzenie istniejących przyłączy wykonać w granicach pasa drogowego z lokalizacją słupów
w istniejącej linii przyłącza. Prace należy wykonywać z zachowaniem ciągłości zasilania dostaw mediów.
4.13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera (OPZ) w poszczególnych częściach załącznika nr 1 do swz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10232000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12804723,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10232000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno – Drogowych – Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711586892
7.3.3) Ulica: WOJSKA POLSKIEGO 61
7.3.4) Miejscowość: Łuków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty budowlane branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń:
a) telekomunikacyjnych,
b) gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
c) elektrycznych i elektroenergetycznych
Roboty budowlane branży drogowej
a) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe
b) Roboty ziemne
c) Podbudowy
d) Roboty brukarskie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIEBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNO - DROGOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIEBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNO - DROGOWYCH - S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10232000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 420 dni
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- ZAKUP SPRZĘTU KOMUTEROWEGO Z OPROGRAMOWANIEM
- Dostawa łózka porodowego do SPZOZ w Łukowie
- Dostosowanie budynku dydaktycznego i internatu Zespołu Szkół w Radoryżu Smolanym do wymagań ochrony przeciwpożarowej
- DOSTAWA TRZECH UŻYWANYCH AUTOBUSÓW
- DOSTAWA TRZECH UŻYWANYCH AUTOBUSÓW
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Aleksandrowie Kujawskim
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1352P Piotrowo - Skrzetusz - Ryczywół
- Modernizacja boiska sportowego w Stadnikach
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych "Stojowice Podlas I
- Rewitalizacja łuku triumfalnego znajdującego się w PAN DZiK w Jabłonnie, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 1036/210 na terenie działki nr 4/5 w miejscowości Jabłonna, obr. 5, gmina Jabłonna
- "Rozbiórka obiektów budowlanych na terenie Nadleśnictwa Przedbórz"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.