Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00232219/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-15
- 2025/BZP 00248150/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-26
- 2025/BZP 00335312/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zwiększenie dostępności Szkoły Podstawowej Nr 3 w Gostyniu dla osób ze specjalnymi potrzebami na terenie Gminy Gostyń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gostyń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050646
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Gostyń
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@gostyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.gostyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11104521.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zwiększenie dostępności Szkoły Podstawowej Nr 3 w Gostyniu dla osób ze specjalnymi potrzebami na terenie Gminy Gostyń2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8534771-5b90-40d1-a273-6b20d0c1f51f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00308120
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027769/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Zwiększenie dostępności Szkoły Podstawowej nr 3 w Gostyniu dla osób ze specjalnymi potrzebami na terenie Gminy Gostyń
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Regionalny Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027. Działanie nr 5.1. Poprawa równego dostępu do wysokiej jakości kształcenia, szkolenia i uczenia się przez całe życie poprzez wsparcie Infrastruktury edukacyjnej.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00232219
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I.271.31.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zamierzenie budowlane polegające na wykonaniu kompleksowej dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnych, niezbędnych uzgodnień, opinii) oraz wykonaniu robót budowlanych polegających na budowie windy wraz z klatką schodową, wykonaniem nowych toalet oraz przebudowie i remoncie istniejących, likwidacji progów i wyrównanie poziomów podłogi.
Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami i uzyskać w imieniu Zamawiającego niezbędne decyzje, pozwolenia, uzgodnienia lub opinie innych organów, a także inne dokumenty wymagane przepisami szczególnymi oraz wybudować i oddać do użytkowania przedmiotową inwestycję zatwierdzoną przez zamawiającego, zgodną z STWiORB oraz odpowiednimi przepisami prawa.
Szczegółowy zakres rzeczowy prac i robót przygotowawczych oraz robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony w treści programu funkcjonalno-użytkowego jak i w dokumentacji kosztorysowej załączonych do postępowania .
Zakres prac objęty zamówieniem:
a) prace projektowe:
- opracowanie, na podstawie istniejącego PFU, wielobranżowego projektu budowlanego i uzyskanie na jego podstawie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę
- uzyskanie stosownych uzgodnień i opinii wszystkich gestorów sieci oraz wszystkich wymaganych prawem opinii i uzgodnień i dostosowanie się do wymogów i ich zaleceń w celu uzyskania prawomocnej decyzji
o zezwoleniu na realizację inwestycji (pozwolenie na budowę),
- uzyskanie wszystkich niezbędnych decyzji i zgód np. pozwolenie na wycinkę,
- opracowanie projektów technicznych obejmujących następujące branże:
• Branża budowlana z uwzględnieniem: szybu windowego i windy, likwidację barier w budynku
• Branża sanitarna z uwzględnieniem remontu toalet
• Branża elektryczna z uwzględnieniem wymiany instalacji elektrycznej w całym budynku
• Projektów usuwania kolizji lub przyłączy wszelkiego rodzaju jeżeli będą wymagane.
• Dokumentacja innych branż objętych zakresem w PFU.
- sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r w sprawie określenie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021 poz. 2458) oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454)
- sporządzenie harmonogramu rzeczowo – finansowego inwestycji uwzględniającego prace projektowe oraz budowlane oraz przynajmniej 1 rozliczenie robót lub prac projektowych na kwartał.
- sporządzenie informacji BIOZ zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. nr 120 poz. 1126)
- sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB)
- pełnienie nadzoru autorskiego przez cały czas trwania inwestycji.
- Zapewnienie wszelkich projektantów branżowych oraz sprawdzających jeśli są wymagani przepisami prawa.
- Zakres prac projektowych obejmuje między innymi:
- roboty budowlane m. in.: budowa szybu windowego z klatką schodową oraz toaletą,
- wyrównanie posadzek,
- wymiana stolarki drzwiowej,
- nowa posadzka w sali gimnastycznej,
- montaż platformy przychodowej,
- wykonanie nowej instalacji elektrycznej,
- wykonanie nowej instalacji sanitarnej,
- rozbiórka schodów wewnętrznych wraz z przesklepieniem otworu,
- remont pomieszczeń – odmalowanie ścian i sufitów,
- przebudowa łazienek itp.
- likwidacja progów,
B) roboty budowlane
- wykonanie robót budowlanych na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej wykonanej przez Oferenta,
- zapewnienie obsługi geodezyjnej inwestycji,
- zapewnienie kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych,
- współpraca z gestorami sieci i uzyskanie wszelkich uzgodnień oraz decyzji i zatwierdzeń potrzebnych do wykonywania zadania oraz przygotowania dokumentacji powykonawczej,
- współpraca z dyrektorem szkoły w celu ustalenia harmonogramu prac,
- uzyskanie wszelkich decyzji od organów nadzorczych jak sanepid, straż pożarna, UDT, nadzór budowalny itp. wraz z poniesieniem kosztów opłat,
- zabezpieczenie robót przed dostępem osób niepowołanych.
Wykonawca musi mieć świadomość, że rodzaje robót określone w PFU są orientacyjne i mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej (mogą one wyniknąć z uzyskanych decyzji, opinii, uzgodnień oraz zastosowanych rozwiązań projektowych). Informacje zawarte w przedmiarach, opisie robót i ilościach mają charakter poglądowy. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe.
Do obowiązków Wykonawcy, które nie zostały ujęte w PFU bądź kosztorysie należą:
- Uzyskanie wszelkich uzgodnień, decyzji i zezwoleń wymaganych do realizacji niniejszego obiektu wraz z kosztami ich uzyskania i opłatami;
- Poinformowanie wszystkich gestorów sieci o realizacji zadania przed rozpoczęciem robót jeśli jest to wymagane;
- Oddanie do Rejonu Dystrybucji Leszno materiałów z demontażu, których właścicielem jest ENEA Operator Sp. z o.o. (w ramach likwidacji kolizji jeżeli wystąpi);
- Obsługa geodezyjna oraz sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
- Prowadzenie na własny koszt pomiarów i badań materiałów;
- Koszty zabezpieczenia i rozliczenia mediów;
Powyższe koszty należy uwzględnić w ofercie, nie wykonując odrębnych pozycji kosztorysowych.
UWAGA!
Zamawiający na rok 2025 zamierza przeznaczyć środki nie większe niż 470.000,00 zł – niniejsze koszty należy uwzględnić przygotowując harmonogram rzeczowo-finansowy
Zamawiający ustala okres podstawowej gwarancji na 60 miesięcy.
Po podpisaniu umowy wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia odrębnej umowy ubezpieczenia OC na tylko i wyłącznie niniejsze postępowanie w wysokości zgodnej z ofertą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2442875,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6751470,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2442875,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Raf-Mal Zakład Usługowo – Remontowy Rafał Piotrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 696-172-78-87
7.3.4) Miejscowość: Gostyń
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAFAŁ PIOTROWSKI RAF-MAL ZAKŁAD USŁUGOWO-REMONTOWY
jakie przetargi wygrała firma
RAFAŁ PIOTROWSKI RAF-MAL ZAKŁAD USŁUGOWO-REMONTOWY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2442875,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 480 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GOSTYNIA
- Dostawa serwera dla Starostwa Powiatowego w Gostyniu - Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
- Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług społecznych w zakresie ratownictwa wodnego na krytej pływalni
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4087P na terenie gminy Pogorzela
- Usługa dostarczania posiłków dla pacjentów SPZOZ w Gostyniu
- Termomodernizacja budynków oświatowych Powiatu Gostyńskiego
więcej: przetargi w Gostyniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dobudowa zewnętrznego szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej przy budynku szkoły w Dobieżynie.
- WIW.DA.272.13A.2025 - Budowa wentylacji centralnej laboratorium budynku ZHW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170
- Wykonanie instalacji PPOŻ zgodnie z projektem wykonawczym Systemu Sygnalizacji Pożaru w budynkach Komendy Głównej Ochotniczych Hufców Pracy
- Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz treningowych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Przysiekach
- Odbudowa mostu w ciągu ul. Zarzecze we Wleniu - etap I - Budowa drogi objazdowej przy ul. Zarzecze - ul. Jana Kasprowicza we Wleniu
- Przebudowa drogi gminnej nr 390020T Grabki Duże - Zielonka przez wieś, od km 0+430 do km 0+690
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





