Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00271329/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie dwóch grup psychoedukacyjno-rozwojowych dla młodzieży w wieku 13-16 lat oraz 16-20 lat, osób wskazanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002830332
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grabowo 2
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-265
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@mopsgdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsgdynia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11249571.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie dwóch grup psychoedukacyjno-rozwojowych dla młodzieży w wieku 13-16 lat oraz 16-20 lat, osób wskazanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcd6b213-fa9e-4bfb-b9b9-c17ace53e016
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00308099
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00674160/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Prowadzenie konsultacji oraz zajęć dla dwóch grup terapeutyczno - rozwojowych dla młodzieży w wieku 13-16 lat oraz 16-20 lat
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00271329
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPS.DZP.322.211/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 60280 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie konsultacji oraz zajęć dwóch grup terapeutyczno- rozwojowych dla młodzieży w wieku 13-16 lat oraz 16-20 lat, wskazanych przez MOPS, tj. młodzieży oraz osób pełnoletnich, które:
• doświadczają nadużyć w bliskich relacjach (przemoc psychiczna i/lub fizyczna),
• doświadczają trudności w budowaniu satysfakcjonujących bliskich relacji,
• we wczesnej historii życia występowały u nich długotrwałe, kumulatywne traumy,
• doświadczają trudności w relacjach rodzinnych,
• wywodzą się z rodzin z problemem alkoholowym.
2. Zamawiający wymaga, aby :
• jedna konsultacja dla grupy wiekowej (13-16 lat) oraz (16-20 lat) trwała 50 minut,
• jedne zajęcia dla grupy wiekowej (13-16 lat) trwały 135 minut,
• jedne zajęcia dla grupy wiekowej (16-20 lat) trwały 120 minut.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie konsultacji oraz zajęć dwóch grup młodzieżowych według następujących zasad/ wytycznych:
1) grupa wiekowa 13-16 lat :
a) prowadzenie przez jednego z dwóch terapeutów w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 30.06.2026 r. konsultacji indywidualnych, w tym kwalifikujących uczestnika do grupy, skierowanych do uczestników zajęć, ich opiekunów prawnych lub osób /instytucji współpracujących z rodziną, maksymalnie 45 konsultacje dla dwóch terapeutów łącznie,
b) prowadzenie przez dwóch terapeutów zajęć w okresie od zawarcia umowy. do 30.06.2026 r. z częstotliwością jeden raz w tygodniu przy obecności minimum trzech osób, maksymalnie 37 zajęć;
2) grupa wiekowa 16-20 lat :
a) prowadzenie przez jednego z dwóch terapeutów w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 30.06.2026 r. konsultacji indywidualnych, w tym kwalifikujących uczestnika do grupy, skierowanych do uczestników zajęć, ich opiekunów prawnych lub osób / instytucji współpracujących z rodziną, maksymalnie 45 konsultacje dla dwóch terapeutów łącznie,
b) prowadzenie przez dwóch terapeutów zajęć w okresie od dnia zawarcia umowy do 30.06.2026 r. z częstotliwością jeden raz w tygodniu przy obecności minimum trzech osób, maksymalnie 37 zajęć;
3) liczba konsultacji/zajęć świadczenia przedmiotowej usług jest uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
4) możliwa jest zmiana poszczególnych ilości konsultacji/zajęć o których mowa w ust. 3 pkt 1 i 2, pod warunkiem że zmiana ta nie spowoduje przekroczenia maksymalnej kwoty wynagrodzenia wskazanego w umowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: gabinet Psychoterapii i rozwoju Osobistego Magdalena Świstun
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862051966
7.3.3) Ulica: Abrahama 48a/12
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-395
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Magdalena Świstun GABINET PSYCHOTERAPII I ROZWOJU OSOBISTEGO
jakie przetargi wygrała firma
Magdalena Świstun GABINET PSYCHOTERAPII I ROZWOJU OSOBISTEGO
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-30INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Prowadzenie zajęć dydaktycznych i opracowanie skryptów do zajęć na Zarządzanie kapitałem ludzkim i Pedagogika I i II stopień
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania likwidacja pieców na opał stały
- Dostawa paliwa wraz z najmem zbiorników na potrzeby baz LiZUD.
- Dostosowanie jednostki r/v IMOR na potrzeby pracy z systemem holowanych pojazdów ROTV wraz z magnetometrami na podstawie dokumentacji wykonawczej - powtórne
- Dostawa aparatury medycznej na Oddział Hematologii Jednego w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni w ramach projektu "Rozbudowa Oddziału Hematologii i Transplantologii Szpiku ..."
- Wykonanie robót budowlanych pn: "Budowa oświetlenia ul. Miedzianej w Gdyni"
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług społecznych w ramach realizacji projektu pn.: "Model Usług Społecznych w Gminie Bełżyce" zadanie od nr 1 do nr 6
- Konsultacje specjalistyczne dla mieszkańców miasta Puszczykowa
- Indywidualne specjalistyczne wsparcie dla uczestników Dziennego Domu Pobytu dla Seniorów w Otwocku
- "Świadczenie specjalistycznej usługi psychiatrycznej w ramach stanowiska Psychiatry"
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych (SUO 7 części) w miejscu zamieszkania odbiorców (Gmina Wronki) w roku 2025 r."
- Usługa interwencji kryzysowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.