eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WydminyAktywne przejścia dla pieszych na ul. Dworcowej, ul. Kolejowej i ul. Szkolnej w Wydminach



Ogłoszenie z dnia 2021-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Aktywne przejścia dla pieszych na ul. Dworcowej, ul. Kolejowej i ul. Szkolnej w Wydminach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wydminy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671320

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Rynek 1/1

1.5.2.) Miejscowość: Wydminy

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-510

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 874210083

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@wydminy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wydminy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wydminy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Aktywne przejścia dla pieszych na ul. Dworcowej, ul. Kolejowej i ul. Szkolnej w Wydminach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6fafbad-2b34-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308049

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000176/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Aktywne przejścia dla pieszych na ul. Dworcowej, ul. Kolejowej i ul. Szkolnej w Wydminach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228995/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KK.271.4.19.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 158534,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozbudowa przejścia dla pieszych na ul. Dworcowej przy cerkwi w Wydminach.
Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej (projekt tymczasowej organizacji ruchu, projekt energetyczny, dokumentację geodezyjną), a następnie na wykonaniu robót polegających na wykonaniu systemu inteligentnego przejścia dla pieszych wraz z jego doświetleniem LED, który informuje kierowcę o osobach poruszających się na przejściu dla pieszych a także zbliżającej się do strefy przejścia. Przejście dla pieszych powinno posiadać zsynchronizowane ze sobą elementy: czujnik ruchu, aktywne punktowe elementy odblaskowe połączone przewodem, lampy wczesnego ostrzegania umieszczonego nad znakiem drogowym D-6, system sterowania, lampy doświetlające typu LED oraz malowanie pasów w kolorze biało- czerwonym. System powinien identyfikować pieszego i aktywować do świecenia aktywne punktowe elementy odblaskowe, lampy ostrzegawcze typu led żółte pulsujące umieszczone nad znakiem D-6, a także po zmroku zwiększenie intensywności światła z obustronnie umieszczonych lamp LED.

Rodzaje robót:
W zakresie opracowań projektowych:
-projekt czasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót
-projekt wykonawczy branży elektrycznej
-dokumentacja geodezyjna
W zakresie dostawy i montażu aktywnych przejść dla pieszych:
• Roboty przygotowawcze i towarzyszące:
-prace przygotowawcze,
-oznakowanie prowadzonych robót,
• Montaż komponentów aktywnych przejść dla pieszych
-ustawienie konstrukcji wsporczej do znaku D-6
-montaż lampy ostrzegawczej fi 200 mm nad znakiem D-6,
-montaż aktywnych punktowych elementów odblaskowych w żeliwnych korpusach
połączonych kablowo,
-montaż aktywnego doświetlenia LED
-montaż czujników ruchu wzbudzających sygnalizację oraz podtrzymujących pracę systemu
-montaż szafy sterowniczej wraz ze sterownikiem oraz akumulatorem
-wykonanie oznakowania poziomego w technice grubowarstwowej masą chemoutwardzalną
białe linie P-10 na czerwonym tle
-podłączenie systemu

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 54450,85 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozbudowa przejścia dla pieszych na ul. Kolejowej przy dworcu PKP w Wydminach.
Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej (projekt tymczasowej organizacji ruchu, projekt energetyczny, dokumentację geodezyjną), a następnie na wykonaniu robót polegających na wykonaniu systemu inteligentnego przejścia dla pieszych wraz z jego doświetleniem LED, który informuje kierowcę o osobach poruszających się na przejściu dla pieszych a także zbliżającej się do strefy przejścia. Przejście dla pieszych powinno posiadać zsynchronizowane ze sobą elementy: czujnik ruchu, aktywne punktowe elementy odblaskowe połączone przewodem, lampy wczesnego ostrzegania umieszczonego nad znakiem drogowym D-6, system sterowania, lampy doświetlające typu LED oraz malowanie pasów w kolorze biało- czerwonym. System powinien identyfikować pieszego i aktywować do świecenia aktywne punktowe elementy odblaskowe, lampy ostrzegawcze typu led żółte pulsujące umieszczone nad znakiem D-6, a także po zmroku zwiększenie intensywności światła z obustronnie umieszczonych lamp LED.
Rodzaje robót:
W zakresie opracowań projektowych:
-projekt czasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót
-projekt wykonawczy branży elektrycznej
-dokumentacja geodezyjna

W zakresie dostawy i montażu aktywnych przejść dla pieszych:
• Roboty przygotowawcze i towarzyszące:
-prace przygotowawcze,
-oznakowanie prowadzonych robót,
• Montaż komponentów aktywnych przejść dla pieszych
-ustawienie konstrukcji wsporczej do znaku D-6
-montaż lampy ostrzegawczej fi 200 mm nad znakiem D-6,
-montaż aktywnych punktowych elementów odblaskowych w żeliwnych korpusach
połączonych kablowo,
-montaż aktywnego doświetlenia LED
-montaż czujników ruchu wzbudzających sygnalizację oraz podtrzymujących pracę systemu
-montaż szafy sterowniczej wraz ze sterownikiem oraz akumulatorem
-wykonanie oznakowania poziomego w technice grubowarstwowej masą chemoutwardzalną
białe linie P-10 na czerwonym tle
-podłączenie systemu

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 51532,77 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa przejścia dla pieszych na ul. Szkolnej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Wydminach.
Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej (projekt tymczasowej organizacji ruchu, projekt energetyczny, dokumentację geodezyjną), a następnie na wykonaniu robót polegających na wykonaniu systemu inteligentnego przejścia dla pieszych wraz z jego doświetleniem LED, który informuje kierowcę o osobach poruszających się na przejściu dla pieszych a także zbliżającej się do strefy przejścia. Przejście dla pieszych powinno posiadać zsynchronizowane ze sobą elementy: czujnik ruchu, aktywne punktowe elementy odblaskowe połączone przewodem, lampy wczesnego ostrzegania umieszczonego nad znakiem drogowym D-6, system sterowania, lampy doświetlające typu LED oraz malowanie pasów w kolorze biało- czerwonym. System powinien identyfikować pieszego i aktywować do świecenia aktywne punktowe elementy odblaskowe, lampy ostrzegawcze typu led żółte pulsujące umieszczone nad znakiem D-6, a także po zmroku zwiększenie intensywności światła z obustronnie umieszczonych lamp LED. Na ulicy Szkolnej należy umieścić płytki ostrzegawcze 0,35x0,35 cm z wypustkami- kolor żółty.
Rodzaje robót:
W zakresie opracowań projektowych:
-projekt czasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót
-projekt wykonawczy branży elektrycznej
-dokumentacja geodezyjna

W zakresie dostawy i montażu aktywnych przejść dla pieszych:
• Roboty przygotowawcze i towarzyszące:
-prace przygotowawcze,
-oznakowanie prowadzonych robót,
• Montaż komponentów aktywnych przejść dla pieszych
-ustawienie konstrukcji wsporczej do znaku D-6
-montaż lampy ostrzegawczej fi 200 mm nad znakiem D-6,
-montaż aktywnych punktowych elementów odblaskowych w żeliwnych korpusach
połączonych kablowo,
-montaż aktywnego doświetlenia LED
-montaż czujników ruchu wzbudzających sygnalizację oraz podtrzymujących pracę systemu
-montaż szafy sterowniczej wraz ze sterownikiem oraz akumulatorem
-wykonanie oznakowania poziomego w technice grubowarstwowej masą chemoutwardzalną
białe linie P-10 na czerwonym tle
-montaż płytek ostrzegawczych
-podłączenie systemu

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 52551,04 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58398,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane TECHDROG Klaudia Sulat

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242805951

7.3.3) Ulica: S. Askenazego 7/11

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-580

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57671,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane TECHDROG Klaudia Sułat

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242805951

7.3.3) Ulica: A. Askenazego 7/11

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-580

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57791,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane TECHDROG Klaudia Sułat

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242805951

7.3.3) Ulica: S. Askenazego 7/11

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-580

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.