Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00249312/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-27
- 2025/BZP 00258621/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-02
- 2025/BZP 00264390/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną, ubezpieczenia komunikacyjne i ubezpieczenie strażaków OSP dla Gminy Knurów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Knurów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257587
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dr. Floriana Ogana 5
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 10 17
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@knurow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d4e86da7-51b6-47bc-844c-66ff1a717fb61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Knurowie;
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 003447747
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. Alojzego Koziełka 2
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 335 50 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@knurow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsknurow.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Knurowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 276905595
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Górnicza 2
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-193
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 330 48 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mosirknurow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosirknurow.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Centrum Edukacji w Knurowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 000727185
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Lipowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-196
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 27 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@knurow.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.edu.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Powstańców Śląskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 000272191
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Antoniego Słoniny 1
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 27 15
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: msp1@knurow.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mspnr1knurow.edupage.org
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 2 im. Karola Miarki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 000272200
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: T.W. Wilsona 22
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 27 27
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: msp2@knurow.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.msp2knurow.edupage.org
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespól Szkolno-Przedszkolny nr 2 w Knurowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 384123222
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Kilińskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-193
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 330 41 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp2@knurow.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp2.knurow.edu.pl
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespól Szkolno-Przedszkolny nr 3 w Knurowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 386529572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Batorego 7
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-194
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 27 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp3@knurow.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp3-knurow.edupage.org
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska Szkoła Podstawowa Nr 7
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 001068052
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jedności Narodowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-194
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 27 39
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: msp7@knurow.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.msp7.pl
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Placówek Oświatowych nr 1 w Knurowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 524886073
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Lipowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-196
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 27 65
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: msp9@knurow.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp9.knurow.edu.pl
Zamawiający 11
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 im Feliksa Michalskiego w Knurowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 278099230
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Feliksa Michalskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-193
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 27 78
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp@knurow.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspknurow.szkolna.net
Zamawiający 12
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedszkole Nr 2 im. Jana Brzechwy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 270231285
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lotników 3
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-196
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 27 72
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mp2@knurow.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkolenr2.edupage.org
Zamawiający 13
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedszkole Nr 7
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 272001393
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: dr Floriana Ogana 2
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-194
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 27 83
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mp7@knurow.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole.knurow.pl
Zamawiający 14
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedszkole Nr 12 im. Janusza Korczaka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 272001448
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-194
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 27 85
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mp12@knurow.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mp12knurow.pl
Zamawiający 15
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedszkole nr 13 z Oddziałami Integracyjnymi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 272001454
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudczyków 4
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-196
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 27 88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mp13@knurow.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mp13knurow.edupage.org.pl
Zamawiający 16
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Żłobek Publiczny „Kraina Maluszka” w Knurowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 277912628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wiosenna 1
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-196
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 441 97 43
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zm@knurow.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlobek.knurow.edu.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną, ubezpieczenia komunikacyjne i ubezpieczenie strażaków OSP dla Gminy Knurów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4e86da7-51b6-47bc-844c-66ff1a717fb6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00307907
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026069/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Kompleksowe ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną, ubezpieczenia komunikacyjne i ubezpieczenie członków ochotniczych straży pożarnych dla Gminy Knurów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00249312
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.24.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1014480,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi ubezpieczeniowe dla w/w Zamawiających określonych w Rozdziale 1 ust. 1. (przy czym w przypadku Zamawiającego - Gminy Knurów ubezpieczeniu podlega jednostka: Urząd Miasta Knurów; ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów). 2. Zakres rzeczowy Części nr I – Ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną: a) Uar - Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, b) Ue - Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, c) Uoc - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia
66515200-5 - Usługi ubezpieczenia własności
66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
4.5.5.) Wartość części: 936000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi ubezpieczeniowe dla w/w Zamawiających określonych w Rozdziale 1 ust. 1. (przy czym w przypadku Zamawiającego - Gminy Knurów ubezpieczeniu podlega jednostka: Urząd Miasta Knurów; ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów). 2. Zakres rzeczowy Części nr II – Ubezpieczenia komunikacyjne: a) Uocp - Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów, b) Uac - Ubezpieczenie AUTO CASCO, w związku z ruchem i postojem pojazdów od wszystkich ryzyk, c) Unnw - Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowcy i pasażerów, d) Uass - Ubezpieczenie Assistance4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia
66515200-5 - Usługi ubezpieczenia własności
66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
4.5.5.) Wartość części: 68400,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi ubezpieczeniowe dla w/w Zamawiających określonych w Rozdz. 1 ust. 1. (przy czym w przypadku Zamawiającego - Gminy Knurów ubezpi. podlega jedn.: Urząd Miasta Knurów; ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów). 2. Zakres rzeczowy Części nr III –Ubezpieczenie strażaków OSP: a) Uosp - Ubezpieczenie strażaków OSP zgodnie z ustawą o ochotniczych strażach pożarnych z dnia 17 grudnia 2021 r. (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 233 z późn. zm), b) Us - Ubezpieczenie strażaków OSP, c) Umdp - Ubezpieczenie młodzieżowych i dziecięcych drużyn pożarniczych.4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
4.5.5.) Wartość części: 10080,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 743249,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 743249,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 743249,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ SPÓŁKA AKCYJNA VIENNA INSURANCE GROUP"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010644132
7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Noakowskiego 22
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-668
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
jakie przetargi wygrała firma
"INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 743249,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40493,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45524,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45524,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH "TUW"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 012114579
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 31
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-010
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH "TUW"
jakie przetargi wygrała firma
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH "TUW"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45524,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13050,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13050,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "COMPENSA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ SPÓŁKA AKCYJNA VIENNA INSURANCE GROUP"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006216959
7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 162
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-342
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"COMPENSA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
jakie przetargi wygrała firma
"COMPENSA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13050,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Przebudowa placu zabaw Miejskiego Żłobka "Kraina Maluszka" w Knurowie
- Wykonanie robót budowlanych oraz projektu pn. Transformacja szpitali w Knurowie i Pyskowicach - utworzenie Oddziału Geriatrycznego oraz ZOLu w celu zaspokojenia potrzeb mieszkańców powiatu gliwickiego
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe ubezpieczenie Teatru Muzycznego ROMA w Warszawie w latach 2025 - 2028.
- "Ubezpieczenie Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- Usługa ubezpieczenia grupowego na życie pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Łódź sp. z o.o. oraz członków ich rodzin
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU OSTROWSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
- Organizacja 10 - dniowego wyjazdu dydaktyczno-rekreacyjnego dla dzieci i osób pełnoletnich przebywających w pieczy zastępczej w wieku od 7 do 25 roku życia do miejscowości nadmorskiej w Polsce
- "Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej P.K. PEKOM S.A. JG/7/2025"
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.