eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KnurówKompleksowe ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną, ubezpieczenia komunikacyjne i ubezpieczenie strażaków OSP dla Gminy Knurów



Ogłoszenie z dnia 2025-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną, ubezpieczenia komunikacyjne i ubezpieczenie strażaków OSP dla Gminy Knurów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Knurów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257587

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dr. Floriana Ogana 5

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 10 17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@knurow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d4e86da7-51b6-47bc-844c-66ff1a717fb6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Knurowie;

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 003447747

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. Alojzego Koziełka 2

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 335 50 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@knurow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsknurow.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Knurowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 276905595

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Górnicza 2

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-193

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 330 48 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mosirknurow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosirknurow.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Centrum Edukacji w Knurowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 000727185

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Lipowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-196

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 27 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@knurow.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.edu.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Powstańców Śląskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 000272191

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Antoniego Słoniny 1

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 27 15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: msp1@knurow.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mspnr1knurow.edupage.org

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 2 im. Karola Miarki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 000272200

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: T.W. Wilsona 22

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 27 27

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: msp2@knurow.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.msp2knurow.edupage.org

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespól Szkolno-Przedszkolny nr 2 w Knurowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 384123222

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Kilińskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-193

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 330 41 20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp2@knurow.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp2.knurow.edu.pl

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespól Szkolno-Przedszkolny nr 3 w Knurowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 386529572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefana Batorego 7

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-194

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 27 35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp3@knurow.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp3-knurow.edupage.org

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska Szkoła Podstawowa Nr 7

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 001068052

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jedności Narodowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-194

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 27 39

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: msp7@knurow.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.msp7.pl

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Placówek Oświatowych nr 1 w Knurowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 524886073

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Lipowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-196

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 27 65

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: msp9@knurow.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp9.knurow.edu.pl

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 im Feliksa Michalskiego w Knurowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 278099230

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Feliksa Michalskiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-193

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 27 78

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp@knurow.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspknurow.szkolna.net

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedszkole Nr 2 im. Jana Brzechwy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 270231285

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lotników 3

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-196

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 27 72

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mp2@knurow.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkolenr2.edupage.org

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedszkole Nr 7

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 272001393

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: dr Floriana Ogana 2

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-194

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 27 83

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mp7@knurow.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole.knurow.pl

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedszkole Nr 12 im. Janusza Korczaka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 272001448

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-194

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 27 85

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mp12@knurow.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mp12knurow.pl

Zamawiający 15

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedszkole nr 13 z Oddziałami Integracyjnymi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 272001454

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudczyków 4

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-196

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 27 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mp13@knurow.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mp13knurow.edupage.org.pl

Zamawiający 16

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Żłobek Publiczny „Kraina Maluszka” w Knurowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 277912628

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wiosenna 1

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-196

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 441 97 43

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zm@knurow.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlobek.knurow.edu.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną, ubezpieczenia komunikacyjne i ubezpieczenie strażaków OSP dla Gminy Knurów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4e86da7-51b6-47bc-844c-66ff1a717fb6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00307907

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026069/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Kompleksowe ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną, ubezpieczenia komunikacyjne i ubezpieczenie członków ochotniczych straży pożarnych dla Gminy Knurów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00249312

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.24.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1014480,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi ubezpieczeniowe dla w/w Zamawiających określonych w Rozdziale 1 ust. 1. (przy czym w przypadku Zamawiającego - Gminy Knurów ubezpieczeniu podlega jednostka: Urząd Miasta Knurów; ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów). 2. Zakres rzeczowy Części nr I – Ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną: a) Uar - Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, b) Ue - Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, c) Uoc - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia

66515200-5 - Usługi ubezpieczenia własności

66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej

4.5.5.) Wartość części: 936000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi ubezpieczeniowe dla w/w Zamawiających określonych w Rozdziale 1 ust. 1. (przy czym w przypadku Zamawiającego - Gminy Knurów ubezpieczeniu podlega jednostka: Urząd Miasta Knurów; ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów). 2. Zakres rzeczowy Części nr II – Ubezpieczenia komunikacyjne: a) Uocp - Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów, b) Uac - Ubezpieczenie AUTO CASCO, w związku z ruchem i postojem pojazdów od wszystkich ryzyk, c) Unnw - Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowcy i pasażerów, d) Uass - Ubezpieczenie Assistance

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia

66515200-5 - Usługi ubezpieczenia własności

66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów

66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

4.5.5.) Wartość części: 68400,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi ubezpieczeniowe dla w/w Zamawiających określonych w Rozdz. 1 ust. 1. (przy czym w przypadku Zamawiającego - Gminy Knurów ubezpi. podlega jedn.: Urząd Miasta Knurów; ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów). 2. Zakres rzeczowy Części nr III –Ubezpieczenie strażaków OSP: a) Uosp - Ubezpieczenie strażaków OSP zgodnie z ustawą o ochotniczych strażach pożarnych z dnia 17 grudnia 2021 r. (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 233 z późn. zm), b) Us - Ubezpieczenie strażaków OSP, c) Umdp - Ubezpieczenie młodzieżowych i dziecięcych drużyn pożarniczych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

4.5.5.) Wartość części: 10080,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 743249,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 743249,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 743249,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ SPÓŁKA AKCYJNA VIENNA INSURANCE GROUP"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010644132

7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Noakowskiego 22

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-668

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 743249,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40493,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45524,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45524,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH "TUW"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 012114579

7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 31

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-010

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45524,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13050,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13050,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13050,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "COMPENSA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ SPÓŁKA AKCYJNA VIENNA INSURANCE GROUP"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006216959

7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 162

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-342

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13050,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.