Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00409455/01 - Wynik z dnia 2022-10-25
- 2022/BZP 00444901/01 - Wynik z dnia 2022-11-17
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa zestawów BRD dla dzieci, m³odzie¿y i doros³ych: zestaw I, II i III oraz kamizelek, maskotek odblaskowych i opasek LED
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Województwo Mazowieckie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015528910
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Jagielloñska 26
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-719
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mazovia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mazovia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa zestawów BRD dla dzieci, m³odzie¿y i doros³ych: zestaw I, II i III oraz kamizelek, maskotek odblaskowych i opasek LED
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3ce8091d-1d42-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00307903
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00030151/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.12 Zakup akcesoriów odblaskowych i innych elementów ¶wietlnych niezbêdnych do realizacji kampanii spo³ecznej "Jeste¶ widoczny, jeste¶ bezpieczny"
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem Platformy Zakupowej, o której mowa w ust. 3.5 og³oszenia, i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” dostêpnego na stronie Platformy dot. danego postêpowania. Za datê przekazania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem Platformy Zakupowej poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego. 2. Instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dot. logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w przedmiotowym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy Zakupowej znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla
Wykonawców": https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 3. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje w postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Informacje dotycz±ce przedmiotowego postêpowania bêd± zamieszczane na Platformie w zak³adce „Wiadomo¶ci”, sekcji “Komunikaty publiczne”. Korespondencja, której adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej do konkretnego
Wykonawcy. Wykonawca w trakcie tocz±cego siê postêpowania powinien sprawdzaæ komunikaty i wiadomo¶ci przes³ane przez Zamawiaj±cego bezpo¶rednio na Platformie Zakupowej, gdy¿ system powiadomieñ Platformy mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM. 4. Zaleca siê, aby Wykonawca za³o¿y³ bezp³atne Konto U¿ytkownika na platforma zakupowa.pl. Warunkiem za³o¿enia Konta jest posiadanie przez U¿ytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail). W celu za³o¿enia konta U¿ytkownik wype³nia formularz Za³o¿enia konta, podaj±c m. in. adres e-mail. Powiadomienia systemowe dot. opublikowania komunikatu publicznego lub przes³ania spersonalizowanej wiadomo¶ci przekazywane bêd± wy³±cznie na adres poczty elektronicznej wskazany przez Wykonawcê w formularzu Za³o¿enia konta. 5. Realizuj±c obowi±zek wynikaj±cy z art. 67 PZP Zamawiaj±cy informuje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej za
po¶rednictwem Platformy Zakupowej: 1) minimalne wymagania techniczne umo¿liwiaj±ce korzystanie ze Strony Platformy Zakupowej to przegl±darka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostêpnej wersji, z w³±czon± obs³ug± jêzyka Javascript, akceptuj±ca pliki typu „cookies” oraz ³±cze internetowe o przepustowo¶ci co najmniej 256 kbit/s., 2) Platforma Zakupowa jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczo¶ci ekranu 1024x768 pikseli, 3) w celu za³o¿enia Konta U¿ytkownika na Platformie
Zakupowej, konieczne jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail), 4) wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów w zakresie ca³ej oferty do ilo¶ci 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielko¶ci 150 MB (w przypadku wiêkszych plików zalecane jest skorzystanie z instrukcji pakowania plików, dziel±c je na mniejsze paczki po np. 150 MB ka¿da), 5) komunikacja poprzez Wy¶lij wiadomo¶æ umo¿liwia dodanie do tre¶ci wysy³anej wiadomo¶ci plików lub spakowanego katalogu (za³±czników); wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów do ilo¶ci 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielko¶ci 500 MB, 6) czas wy¶wietlany na Platformie Zakupowej synchronizuje siê automatycznie z serwerem G³ównego Urzêdu Miar. 6. Wykonawca za po¶rednictwem Platformy Zakupowej sk³ada ofertê, przygotowan± w jêzyku polskim, sporz±dzon± pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OR-BP-I.ZP.D.272.62.2022.LB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 6
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw I – 950 szt. - dok³adny zakres wchodz±cy w sk³ad zestawu I zosta³ opisany w za³±czniku nr 2 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18444112-1 - Kaski rowerowe
18930000-7 - Worki i torby
34432000-4 - Czê¶ci i akcesoria do rowerów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw II – 950 szt. - dok³adny zakres wchodz±cy w sk³ad zestawu II zosta³ opisany w za³±czniku nr 2 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34432000-4 - Czê¶ci i akcesoria do rowerów
35121600-4 - Zawieszki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw III – 8 000 szt. - dok³adny zakres wchodz±cy w sk³ad zestawu III zosta³ opisany w za³±czniku nr 2 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18930000-7 - Worki i torby
35121600-4 - Zawieszki
44424300-1 - Ta¶ma odblaskowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kamizelka odblaskowa – 800 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 35113440-5 - Kamizelki odblaskowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Maskotka odblaskowa – 800 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37520000-9 - Zabawki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opaska LED na ramiê – 2 000 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44424300-1 - Ta¶ma odblaskowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. W przypadku, gdy Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik do oferty musi byæ za³±czone pe³nomocnictwo, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, okre¶laj±ce zakres pe³nomocnictwa. Pe³nomocnictwo musi byæ podpisane przez osobyuprawnione do reprezentowania podmiotu, chyba ¿e pe³nomocnictwo wynika z innych za³±czonych do oferty dokumentów. 2. W zwi±zku z ustaw± z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. poz. 835) z postêpowania wyklucza siê równie¿ Wykonawców, o których mowa w art. 7 ust. 1 powy¿szej ustawy. Informacje te zawarte s± w o¶wiadczeniu dotycz±cym przes³anek wykluczenia z postêpowania, który stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oferta musi byæ opatrzona nazwami wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku udzia³u w postêpowaniu Wykonawców wystêpuj±cychwspólnie, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. ust.1 ustawy obowi±zany jest ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy dla poszczególnych czê¶ci stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ. 2. Okoliczno¶ci uzasadniaj±ce zmiany umowy, zosta³y okre¶lone we wzorze projektowanych postanowieñ umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-26 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-26 10:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-24
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1.Skrót p.z.p/ustawa u¿yty w og³oszeniu oznacza ustawê z 11.09.2019 r. Prawo zamówieñ publicznych. 2. Skrót SWZ/specyfikacja oznacza Specyfikacjê Warunków Zamówienia zamieszczon± na stroniehttps://platformazakupowa.pl/pn/mazovia
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie, dostawa i monta¿ oznakowania szpitala WIM - PIB
- Po³±czenie i remont lokali mieszkalnych nr 35 i 26/37 w budynku przy ul. Krakowskie Przedmie¶cie 16/18 w Warszawie
- Dostawa 8 nowych, niezarejestrowanych samochodów osobowych
- Dostawa oraz monta¿ artyku³ów ³azienkowych do kwater internatowych
- Remont pustostanów w budynku mieszkalnym przy ul. Króla Maciusia 11A m 55 i m 88 w Warszawie
- Realizacja ilo¶ciowego badania ewaluacyjnego Pikniku Naukowego i opracowanie raportu podsumowuj±cego.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek na wyposa¿enie ¿³obka i przedszkola w miejscowo¶ci Wrz±ca w Gminie Lutomiersk
- Dostawa ¶rodków czysto¶ci
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE MATERIA£ÓW INFORMACYJNO-PROMOCYJNYCH WSKAZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJ¡CEGO NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU BRAND HUB FENG: UMIÊDZYNARODOWIENIE M¦P
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych worków foliowych LDPE do selektywnej zbiórki odpadów dla Przedsiêbiorstwa Gospodarki Komunalnej Saniko sp. z o.o. we W³oc³awku
- Wykonanie i sukcesywne dostawy worków na odpady z nadrukiem
- Utworzenie nowych 19 miejsc opieki dla dzieci w wieku do lat 3 w ¯³obku Miejskim przy ul. Juliusza S³owackiego 18B w Bierutowie
wiêcej: Kaski rowerowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.