Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00275851/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-12
- 2025/BZP 00298137/01 - Wynik z dnia 2025-06-27
- 2025/BZP 00307976/01 - Wynik z dnia 2025-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Gmina Józefów dla mieszkańców - tworzenie Centrum Usług Społecznych w Józefowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Józefów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369103
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 37
1.5.2.) Miejscowość: Józefów
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-460
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jozefow@ejozefow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ejozefow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d829b111-451b-4394-aad5-8779dfb5ad4a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Gmina Józefów dla mieszkańców - tworzenie Centrum Usług Społecznych w Józefowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d829b111-451b-4394-aad5-8779dfb5ad4a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00307879
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00093212/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Gmina Józefów dla mieszkańców - tworzenie Centrum Usług Społecznych w Józefowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Społecznego +" Działanie 8.5 Usługi społeczne Priorytet VIII Zwiększenie spójności w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00275851
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.8.2025.RC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 380400 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia5.3.2 Zadanie I ,,Likwidacji barier architektonicznych w miejscach wsparcia rodzin i osób starszych” - Górniki
1. Zakres prac obejmuje:
1). Roboty rozbiórkowe – wyjęcie ościeżnic, demontaż opraw oświetleniowych, wykucie otworów w ścianach pod drzwi w miejscu okna + poszerzenie otworu, demontaż 4 grzejników płytowych.
2). Roboty remontowe -uzupełnianie ścian po otworze okiennym, wykonanie tynków, wstawienie drzwi, malowanie farbami emulsyjnymi (kolor do ustalenia z inwestorem), ułożenie maty antypoślizgowej, montaż grzejników, montaż opraw ledowych 9 szt.
5.3.3 Zadanie II ,,Adaptacja pokoju Organizatora Usług Społeczności Lokalnej (CUS –Pok. Nr 8)”
1. Zakres prac obejmuje:
1). Roboty rozbiórkowe – wyjęcie ościeżnic, demontaż opraw oświetleniowych, demontaż gniazd i wyłączników, wykucie otworów w ścianach pod drzwi + poszerzenie otworu, demontaż paneli podłogowych.
2). Roboty remontowe - montaż ościeżnic i skrzydła drzwiowego, montaż opraw oświetleniowych, montaż gniazd i wyłączników, wykonanie tynków kat. III przy poszerzonych otworach drzwi, ułożenie posadzki z płytek na zaprawie + wykonanie cokolików, malowanie farbami emulsyjnymi 2- krotne (kolor do ustalenia z inwestorem), montażem szafy biurowej na segregatory do zabudowy o wymiarach: (2,7m x 1,5 m) – 3 drzwiowa, wyposażona w 7 półek w każdych drzwiach.
5.3.4 Zadanie III ,,Adaptacja pokoju interesanta (CUS – Pok. Nr 9)”
1. Zakres prac obejmuje:
1). Roboty rozbiórkowe – wyjęcie ościeżnic, demontaż opraw oświetleniowych, demontaż gniazd i wyłączników, wykucie otworów w ścianach pod drzwi + poszerzenie otworu, demontaż paneli podłogowych.
2). Roboty remontowe - montaż ościeżnic i skrzydła drzwiowego, montaż opraw oświetleniowych, montaż gniazd i wyłączników, wykonanie tynków kat. III przy poszerzonych otworach drzwi, ułożenie posadzki z płytek na zaprawie + wykonanie cokolików, malowanie farbami emulsyjnymi 2- krotne (kolor do ustalenia z inwestorem), montaż lady systemowej o wysokości 1,20 m do biura o wymiarach (w x sz x g) 0,75m x 1,50m x 0,60m w kolorze dąb kamienny, antracyt (wzór do ustalenia z inwestorem) oraz szafy biurowej o wymiarach (2,72 m x 3,00 m) w kolorze dąb kamienny, antracyt, która w dolnej części ma zabudowywać dwie szafy metalowe, a nadstawka ma mieć zachowany podział dolny i wyposażona będzie w dwie półki na segregatory.
5.3.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ:
Załącznik nr 8a Przedmiar robót i schemat
5.3.6 Wspólny słownik zamówień: CPV 45200000-9, CPV 45400000-1
5.3.7 Zamawiający umożliwia (zaleca) wykonawcy dokonanie wizji lokalnej, gdzie prowadzone będą roboty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 46000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia5.4.1. Zadanie I ,,Likwidacji barier architektonicznych w miejscach wsparcia rodzin i osób starszych”– Górecko Stare
Zakres prac obejmuje:
1). Roboty rozbiórkowe, rozebranie pieców i trzonów kuchennych, demontaż opraw żarowych, demontaż baterii , zlewu i umywalki, demontaż zbiornika (bojlera) + urządzeń do podgrzewania wody, demontaż odpływu, ustępu z miską, rurociągu stalowego, demontaż przewodów kablowych, wykucie ościeżnic drewnianych, rozebranie ścianek działowych, wykucie parapetów, rozebranie ścian z płytek ceramicznych,
2). Roboty tynkarskie (uzupełnianie tynków po wyburzonych ściankach),
3). Wstawienie drzwi na korytarz z obrobieniem glifu
4). Wyrównanie posadzki (należy przyjąć 10 cm na powierzchni 29,56 m 2 ) i wykonanie nowej z płytek o powierzchni 30,00 m2 (zwiększenie o szerokość wykonanego przejścia), należy uwzględnić pozostawienie włazu do kanału technologicznego
5). Instalacja elektryczna, gniazdowa i oświetleniowa + montaż opraw oświetleniowych
6). Instalacja C.O. (podłączenie do istniejącego pieca w pomieszczeniu sąsiednim do inwestycji)
7). Roboty malarskie 2- krotne (kolor do ustalenia z inwestorem) – dwa pomieszczenia + wc,
8). Wykonanie przesklepień otworu,
Wartości ilościowe podane w przedmiarze należy zweryfikować na obiekcie!
5.4.2. Zadanie II ,,Adaptacja pomieszczeń na potrzeby CUS” – nowy budynek (dworzec)
Zakres prac obejmuje:
1). Roboty rozbiórkowe - demontaż: drzwi zewnętrznych, poszerzenie otworu drzwiowego, wykucie krat drzwiowych, demontaż opraw oświetleniowych i gniazd, demontaż baterii , zlewu i umywalki, demontaż zbiornika do podgrzewania wody, demontaż odpływu i ustępu z miską, demontaż grzejnika żeliwnego, rozebranie ścianek działowych, demontaż sajdingu ze ścian i sufitu, demontaż pieca gazowego i grzejników i instalacji C.O, demontaż krawężników i rozebranie nawierzchni z kostki brukowej pod podjazd
2). Roboty murowe i tynkarskie, wstawienie drzwi wewnętrznych
3). Sufit podwieszany,
4). Podłogi i posadzki,
5). Roboty malarskie (kolor do ustalenia z inwestorem),
6). Instalacja wod-kan.
7). Instalacja elektryczna + oprawy oświetleniowe + włączniki i gniazda
8). Montaż nowego pieca gazowego + montaż grzejników (pokojowy i łazienkowy)
9). Montaż drzwi zewnętrznych aluminiowych
10). Wykonanie podjazdu z kostki brukowej
11). Montaż szafy na segregatory do zabudowy o wymiarach 2,70 m x 2,0 m, 4 drzwiowa w kolorze dąb kamienny, antracyt.
5.4.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ:
Załącznik nr 8b Przedmiar robót i schemat
5.4.4 Wspólny słownik zamówień: CPV 45200000-9, CPV 45400000-1
5.4.5 Zamawiający umożliwia (zaleca) wykonawcy dokonanie wizji lokalnej, gdzie prowadzone będą roboty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 114400 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III zamówienia5.5.1. Zadanie I ,,Likwidacji barier architektonicznych w miejscach wsparcia rodzin i osób starszych” – Stanisławów
Zakres prac obejmuje:
1). Roboty rozbiórkowe, wyjęcie ościeżnic ze ścian, demontaż opraw, demontaż baterii i umywalki, demontaż odpływu, ustępu z miską, demontaż przewodów kablowych, wykucie ościeżnic drewnianych, rozebranie ścianek działowych drewnianych, rozebranie posadzek z płytek ceramicznych i tworzyw sztucznych, rozebranie podłoża z betonu, demontaż stopnia z kostki brukarskiej przed wejściem
2). Roboty betonowe, murowe i tynkarskie,
3). Wstawianie drzwi zewnętrznych aluminiowych i wewnętrznych płytowych
4). Podłogi i posadzki + izolacja cieplna
5). Wykonanie gładzi na ścianach i sufitach 145 m 2 – kalkulacja własna
6). Roboty malarskie (kolor do ustalenia z inwestorem), licowanie ścian płytkami,
7). Instalacja wod-kan. oraz instalacja C.O., którą należy podłączyć do istniejącego pieca gazowego w pomieszczeniu sąsiednim.
8). Instalacja elektryczna
9). Docieplenie stropu wełną
10). Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych z kostki betonowej (należy przyjąć wartości z rysunku dołączonego do przedmiaru)
5.6.1. Zadanie II ,,Likwidacja barier architektonicznych w miejscach wsparcia rodzin i osób starszych”- pomieszczenie w MOK
1. Zakres prac obejmuje:
1). Roboty ziemne – z przewozem ziemi i gruzu taczkami,
2). Roboty remontowe – wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej, wykonanie ścian i ścianek działowych, wykonanie izolacji cieplnej ze styropianu, wykonanie podkładu z betonu pod posadzki, wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzki, ułożenie płytek na klej, przebicie otworów w ścianach z cegieł, montaż rekuperatorów – 2 szt., montaż drzwi wewnętrznych, wykonanie rusztów metalowych pod okładziny z płyt gipsowych (zielonych) ścian i sufitu (pod kasetony), malowanie 2-krotne pomieszczeń farbami emulsyjnymi (kolor do ustalenia z inwestorem), montaż opraw w sufitach podwieszanych -4 kpl, wykonanie instalacji elektrycznej gniazdowej i oświetleniowej
5.6.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ:
Załącznik nr 8c Przedmiar robót i schemat
5.6.3 Wspólny słownik zamówień: CPV 45200000-9, CPV 45400000-1
5.6.4 Zamawiający umożliwia (zaleca) wykonawcy dokonanie wizji lokalnej, gdzie prowadzone będą roboty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 130000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV zamówienia5.7.1. Zadanie I ,,Likwidacji barier architektonicznych w miejscach wsparcia rodzin i osób starszych” - Hamernia
Zakres prac obejmuje:
1). Roboty rozbiórkowe, rozebranie nawierzchni z kostki brukowej, rozebranie krawężników, balustrad i palisad (schody)
2). Roboty remontowe – wykonanie schodów zewnętrznych z palisad, obrzeży i kostki brukowej wraz z balustradą schodkową z prętów stalowych
3). Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych z krat ażurowych na konstrukcji stalowej
5.7.2 Zadanie II ,,Likwidacji barier architektonicznych w miejscach wsparcia rodzin i osób starszych” – Długi Kąt świetlica
Zakres prac obejmuje:
1). Roboty rozbiórkowe, wyjęcie ościeżnic ze ścian, rozebranie ścianek działowych drewnianych, rozebranie ścian drewnianych z bali, demontaż grzejnika.
2). Roboty remontowe – wycięcie otworu na drzwi, wstawianie drzwi zewnętrznych aluminiowych, uzupełnienie i uszczelnienie ścian drewnianych, roboty malarskie, przeróbka rury stalowej,
3). Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych z krat ażurowych na konstrukcji stalowej
5.7.3 Zadanie III ,,Likwidacji barier architektonicznych w miejscach wsparcia rodzin i osób starszych” – Szkoła Majdan Nepryski
Zakres prac obejmuje:
1). Roboty rozbiórkowe, wyjęcie ościeżnic z PCV ze ścian, rozebranie ścian pod drzwi i przejście między salami, demontaż grzejnika i zaworów z rurociągiem, rozebranie krawężników i nawierzchni z kostki betonowej
2). Roboty remontowe – wykonanie przesklepień otworów, wstawianie drzwi zewnętrznych aluminiowych, roboty murarskie i tynkarskie ścian, roboty malarskie – całe pomieszczenia (kolor do ustalenia z inwestorem), wykonanie uzupełnienia wykładziną w miejscu przejścia przez ścianę – 0,6 m2
3). Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych z kostki bruk betonowej
5.7.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ:
Załącznik nr 8d Przedmiar robót i schematy
5.7.4 Wspólny słownik zamówień: CPV 45200000-9, CPV 45400000-1
5.7.5 Zamawiający umożliwia (zaleca) wykonawcy dokonanie wizji lokalnej, gdzie prowadzone będą roboty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 90000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIZARDS Sebastian Mazur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9182108014
7.3.4) Miejscowość: Samsonówka
7.3.5) Kod pocztowy: 23-460
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 55 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121978,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121978,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121978,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Naklicki Specjalistyczne Roboty Budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9182108014
7.3.4) Miejscowość: Borowina
7.3.5) Kod pocztowy: 23-460
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121978,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 55 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z JÓZEFOWA
- Mobilność dla wszystkich - zakup autobusu dla Warsztatów Terapii Zajęciowej w Józefowie
- Mobilność dla wszystkich- zakup autobusu dla Warsztatów Terapii Zajęciowej w Józefowie
- Opracowanie wielobranżowej i kompleksowej dokumentacji projektowej oraz technicznej budowy Hali Badawczej na terenie CNBOP-PIB w Józefowie ul. Nadwiślańska 213
- Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego, oprogramowania teleinformatycznego
- Zakup zestawów komputerowych, komputerów przenośnych typu laptop, urządzeń drukujących oraz tabletów
- Modernizacja kotłowni w Szkole Podstawowej Nr 1 w Józefowie - etap I
więcej: przetargi w Józefowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja lokalu w pawilonie usługowym na osiedlu Armii Krajowej 125, na potrzeby filii Biblioteki Raczyńskich
- Remont mostu w Niwie
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w m. Maniowy, Gm. Czorsztyn
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Pudliszkach
- REMONT DACHU BUDYNKU ZGK W ŁAMBINOWICACH
- Odtworzenie nawierzchni Oślej Drogi na jej przebiegu wzdłuż odbudowywanego muru kamiennego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.