eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwinoujścieOpracowanie projektu architektoniczno-budowlanego, zagospodarowania terenu oraz drogi dojazdowej dla inwestycji pn. "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Grunwaldzkiej 65 w Świnoujściu



Ogłoszenie z dnia 2025-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu architektoniczno–budowlanego, zagospodarowania terenu oraz drogi dojazdowej dla inwestycji pn. „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Grunwaldzkiej 65 w Świnoujściu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO LOKUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386684858

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Wyspiańskiego 35C

1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 913212280

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tbslokum.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tbslokum.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1110231

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie projektu architektoniczno–budowlanego, zagospodarowania terenu oraz drogi dojazdowej dla inwestycji pn. „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Grunwaldzkiej 65 w Świnoujściu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cc4a4dd-24d0-47b2-8fd3-9692e7b5606c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00307817

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00233284

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.242.39-S.NB.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, na podstawie posiadanej koncepcji, projektu architektoniczno – budowlanego budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Grunwaldzkiej 65 w Świnoujściu na działkach nr 36/1, 47/3 i 47/4, obr. 10 wraz z projektem zagospodarowania działki oraz projektem drogi dojazdowej ze wszystkimi koniecznymi uzgodnieniami, badaniami i założeniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 Etapy:
1) Etap I – wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę. Etap I swoim zakresem obejmuje:
a) uzyskanie aktualnej mapy do celów projektowych,
b) opracowanie projektu rozbiórki istniejących budynków, wiat, budynków gospodarczych, nawierzchni utwardzonych z infrastrukturą podziemną wraz z niezbędną wycinką drzewostanu,
c) przygotowanie dokumentów niezbędnych do wystąpienia do Gminy Miasto Świnoujście o umożliwienie realizacji drogi na działkach gminnych (umowa dzierżawy – działki drogowe),
d) opracowanie projektu zagospodarowania działki lub terenu obejmującego drogę dojazdową,
e) opracowanie projektu architektoniczno- budowlanego,
f) wystąpienie do gestorów sieci o wydanie warunków (PEC, ENEA, PGNiG, ZWiK),
g) dokonanie uzgodnień, badań i sprawdzeń niezbędnymi do realizacji przedsięwzięcia budowlanego (Gminą, organami nadzoru budowlanego, właściwymi urzędami, instytucjami),
h) złożenie wniosku o pozwolenie na budowę,
i) uzyskanie przez Wykonawcę decyzji o pozwoleniu na budowę.
2) Etap II – sprawowanie Nadzoru Autorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych na przedsięwzięciu budowlanym, o którym mowa w ust. 1
3. Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SWZ i stanowi integralna całość, na podstawie której Wykonawca wykona Umowę.
4. Realizacja zamówienia ma na celu:
Wykonanie projektu architektoniczno – budowalnego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę dla inwestycji pn. „|budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Grunwaldzkiej 65 w Świnoujściu na działkach nr 36/1, 47/3 i 47/4, obr. 10” oraz przeprowadzenie niezbędnych badań, uzgodnień i uzyskanie decyzji. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej umożliwiającej:
1) rozbiórkę istniejących zabudowań;
2) budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym w oparciu o projekt koncepcyjny pn. Koncepcja zabudowy mieszkaniowej z garażem podziemnym przy ul. grunwaldzkiej 65-64 w Świnoujściu opracowany przez Studio A4 Sp. z o.o. stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ;
Dopuszcza się zmiany w stosunku do koncepcji po uzgodnieniu z Zamawiającym.
3) wykonanie drogi dojazdowej do budynku zgodniej z zapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;
4) uzyskanie pozwolenia na budowę dla budynku oraz drogi dojazdowej.
UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie prawo do wnoszenia zmian i uwag do rozwiązań projektowych przez cały okres prac projektowych do momentu ostatecznej akceptacji kompletnej dokumentacji architektoniczno – budowlanej. Wykonawca ma obowiązek uwzględnić wniesione zmiany i uwagi lub rzeczowo uargumentować, dlaczego zmiana taka nie będzie leżała w interesie Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243540,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 373132,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 272604,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKINT SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512387797

7.3.3) Ulica: Wiertnicza 143a

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-952

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 272604,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji Przedmiotu Umowy, został podzielony na dwa etapy i wynosi dla:
1) Etapu I – 190 dni kalendarzowych od dnia podpisania Umowy,
2) Etapu II – 48 miesięcy od dnia odbioru Etapu I.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.