Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00233284/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu architektoniczno–budowlanego, zagospodarowania terenu oraz drogi dojazdowej dla inwestycji pn. „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Grunwaldzkiej 65 w Świnoujściu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO LOKUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386684858
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Wyspiańskiego 35C
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 913212280
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tbslokum.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tbslokum.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11102311.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektu architektoniczno–budowlanego, zagospodarowania terenu oraz drogi dojazdowej dla inwestycji pn. „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Grunwaldzkiej 65 w Świnoujściu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cc4a4dd-24d0-47b2-8fd3-9692e7b5606c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00307817
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00233284
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.242.39-S.NB.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, na podstawie posiadanej koncepcji, projektu architektoniczno – budowlanego budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Grunwaldzkiej 65 w Świnoujściu na działkach nr 36/1, 47/3 i 47/4, obr. 10 wraz z projektem zagospodarowania działki oraz projektem drogi dojazdowej ze wszystkimi koniecznymi uzgodnieniami, badaniami i założeniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 Etapy:
1) Etap I – wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę. Etap I swoim zakresem obejmuje:
a) uzyskanie aktualnej mapy do celów projektowych,
b) opracowanie projektu rozbiórki istniejących budynków, wiat, budynków gospodarczych, nawierzchni utwardzonych z infrastrukturą podziemną wraz z niezbędną wycinką drzewostanu,
c) przygotowanie dokumentów niezbędnych do wystąpienia do Gminy Miasto Świnoujście o umożliwienie realizacji drogi na działkach gminnych (umowa dzierżawy – działki drogowe),
d) opracowanie projektu zagospodarowania działki lub terenu obejmującego drogę dojazdową,
e) opracowanie projektu architektoniczno- budowlanego,
f) wystąpienie do gestorów sieci o wydanie warunków (PEC, ENEA, PGNiG, ZWiK),
g) dokonanie uzgodnień, badań i sprawdzeń niezbędnymi do realizacji przedsięwzięcia budowlanego (Gminą, organami nadzoru budowlanego, właściwymi urzędami, instytucjami),
h) złożenie wniosku o pozwolenie na budowę,
i) uzyskanie przez Wykonawcę decyzji o pozwoleniu na budowę.
2) Etap II – sprawowanie Nadzoru Autorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych na przedsięwzięciu budowlanym, o którym mowa w ust. 1
3. Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SWZ i stanowi integralna całość, na podstawie której Wykonawca wykona Umowę.
4. Realizacja zamówienia ma na celu:
Wykonanie projektu architektoniczno – budowalnego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę dla inwestycji pn. „|budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Grunwaldzkiej 65 w Świnoujściu na działkach nr 36/1, 47/3 i 47/4, obr. 10” oraz przeprowadzenie niezbędnych badań, uzgodnień i uzyskanie decyzji. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej umożliwiającej:
1) rozbiórkę istniejących zabudowań;
2) budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym w oparciu o projekt koncepcyjny pn. Koncepcja zabudowy mieszkaniowej z garażem podziemnym przy ul. grunwaldzkiej 65-64 w Świnoujściu opracowany przez Studio A4 Sp. z o.o. stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ;
Dopuszcza się zmiany w stosunku do koncepcji po uzgodnieniu z Zamawiającym.
3) wykonanie drogi dojazdowej do budynku zgodniej z zapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;
4) uzyskanie pozwolenia na budowę dla budynku oraz drogi dojazdowej.
UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie prawo do wnoszenia zmian i uwag do rozwiązań projektowych przez cały okres prac projektowych do momentu ostatecznej akceptacji kompletnej dokumentacji architektoniczno – budowlanej. Wykonawca ma obowiązek uwzględnić wniesione zmiany i uwagi lub rzeczowo uargumentować, dlaczego zmiana taka nie będzie leżała w interesie Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243540,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 373132,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 272604,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKINT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512387797
7.3.3) Ulica: Wiertnicza 143a
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-952
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 272604,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) Etapu I – 190 dni kalendarzowych od dnia podpisania Umowy,
2) Etapu II – 48 miesięcy od dnia odbioru Etapu I.
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Świadczenie usług pralniczych
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Świnoujściu przy ul. Kościuszki 11
- "Budowa placu zabaw Przedszkola Miejskiego nr 3 przy Szkole Podstawowej nr 6 przy ul. Tadeusza Kościuszki 11 w Świnoujściu"
- Dostawa wyposażenia IPMED.
- "Rozbudowa i przebudowa parkingu dla samochodów osobowych na terenie działki nr 210/21 obręb 0010 Świnoujście, stanowiącym teren zamknięty MON"
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz wodociągowej na terenie Gminy Boronów
- Modernizacja boiska sportowego wielofunkcyjnego w formule zaprojektuj i wybuduj przy Szkole Podstawowej w Kobierzycach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa dróg lokalnych w Gminie Wolbórz
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Bukowcu nad Pilicą
- Zaprojektowanie, dostawa, montaż, uruchomienie oraz przekazanie systemu parkingowego do eksploatacji, wraz z jego obsługą i utrzymaniem w latach 2025 -2028 (...)
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Pabianicach, ul. Zamkowa 6
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.