Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00208296/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-28
- 2025/BZP 00212333/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-30
- 2025/BZP 00220470/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach realizacji projektu „Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Raciborzu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT RACIBORSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Raciborski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255111
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Stefana Okrzei 4
1.5.2.) Miejscowość: Racibórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 45 97 385
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatraciborski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatraciborski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-923aee9d-ba89-41ab-b508-7283561791391.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach realizacji projektu „Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Raciborzu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-923aee9d-ba89-41ab-b508-728356179139
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00307797
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031021/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach realizacji projektu "Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Raciborzu"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt Cyberbezpieczny Samorząd realizowany w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00208296
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.VII.272.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i wdrożenie przełączników sieciowych (10 sztuk)4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i wdrożenie przełączników serwerowych (3 sztuki), serwerów z licencjami (2 sztuki), macierzy dyskowych (2 sztuki), serwera NAS (1 sztuka), oprogramowanie do wirtualizacji (1 sztuka), UPS (2 sztuki)4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48820000-2 - Serwery
48219000-6 - Pakiety oprogramowania do różnych operacji sieciowych
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
48822000-6 - Serwery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 646000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i wdrożenie oprogramowania do zarządzania infrastrukturą IT – rozszerzenie licencji do 200 stanowisk4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i wdrożenie centralnego UPSa (1 sztuka)4.5.3.) Główny kod CPV: 31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii
4.5.5.) Wartość części: 72500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu dla części I w wyznaczonym terminie tj. do dnia 13.05.2025 r. godz. 9:00 nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 645914,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 645914,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 645914,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Techsource Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361910602
7.3.3) Ulica: Kordeckiego
7.3.4) Miejscowość: Legionowo
7.3.5) Kod pocztowy: 05-120
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 645914,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu dla części III w wyznaczonym terminie tj. do dnia 13.05.2025 r. godz. 9:00 nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72031,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72031,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72031,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Techsource Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 536-19-10-602
7.3.3) Ulica: Kordeckiego
7.3.4) Miejscowość: Legionowo
7.3.5) Kod pocztowy: 05-120
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72031,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej na terenie miasta Racibórz.
- Zintegrowany rozwój szkolnictwa branżowego w pow. rac. w kierunku regionalnych inteligentnych specjalizacji CKZiU nr 2 "Mechanik" w Raciborzu -wyk. Dok. projektowej oraz robót budowlanych
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Przyszłość zaczyna się w raciborskich szkołach"
- Zintegrowany rozwój szkolnictwa branżowego w pow. rac. w kier. regionalnych inteligentnych specjalizacji w CKZiU nr 1 w Raciborzu- wykonanie dok.proj. oraz robót budowlanych
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz zabudowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 1 w Raciborzu.
- ZABEZPIECZENIE/USZCZELNIENIE STAREGO KANAŁU BETONOWEGO KANALIZACJI DESZCZOWEJ W TECHNOLOGII CIPP UV ZLOKALIZOWANEGO W RACIBORZU UL. CEGIELNIANA
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni oraz warsztatów szkolnych dla Zespołu Szkół w Piaskach
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Piaski realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd" (2 części)
- Dostawa przełączników sieciowych
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa urządzeń i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy, z podziałem na zadania
- Zakup przedłużeń wsparć dla aktualnie posiadanych przez Zamawiającego oprogramowani z zakresu informatyki śledczej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.