Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00185661/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-20
- 2021/BZP 00193608/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-27
- 2021/BZP 00207535/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-05
- 2021/BZP 00227629/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa komputerów stacjonarnych, przenośnych i przełączników sieciowych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001024043
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Andrzeja Sołtana 7
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.8.) Numer faksu: 22 718 03 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@polatom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polatom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.polatom.pl; https://platformazakupowa.pl/pn/polatom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytut badawczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność naukowa i prace badawczo-rozwojowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa komputerów stacjonarnych, przenośnych i przełączników sieciowych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22dea38e-19f9-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307777
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00185661/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 22/P/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 670000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 1– dostawa zestawów stacjonarnych z akcesoriamiPrzedmiotem zamówienia jest dostarczenie do siedziby zamawiającego ogółem 89 sztuk zestawów komputerów stacjonarnych trzech typów z akcesoriami oraz spełniających wymagania techniczne oraz inne warunki, szczegółowo określone w specyfikacji technicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 392000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 2 – dostawa komputerów przenośnych z akcesoriamiPrzedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie do siedziby zamawiającego ogółem 22 sztuk zestawów komputerów przenośnych trzech typów z akcesoriami, spełniających wymagania techniczne oraz inne warunki, szczegółowo określone w specyfikacji technicznej (Załącznik A).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 198000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 3 – dostawa przełączników sieciowychZamówienie obejmuje dostawę:
- Przełączniki brzegowe 48 portowe – 5 sztuk;
- Przełączniki brzegowe 24 portowe – 6 sztuk;
- Akcesoria do przełączników (kable – 10 szt., wkładki – 4 szt.);
spełniających wymagania techniczne oraz inne warunki, szczegółowo określone w specyfikacji technicznej (Załącznik A).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 80000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 489581,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 489581,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 489581,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO INNOWACYJNO WDROŻENIOWE "AXIS" Sp. z o.o. Andrzej Dróbecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001323484
7.3.3) Ulica: Perkuna 58
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-180
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO INNOWACYJNO WDROŻENIOWE "AXIS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO INNOWACYJNO WDROŻENIOWE "AXIS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 489581,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211722,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211722,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211722,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Innowacyjno Wdrożeniowe "AXIS" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 113-00-03-888
7.3.3) Ulica: ul. Perkuna 58
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-180
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO INNOWACYJNO WDROŻENIOWE "AXIS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO INNOWACYJNO WDROŻENIOWE "AXIS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211722,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W odpowiedzi na ogłoszenie w niniejszym postępowaniu z zakresie ww. części, do Zamawiającego wpłynęła oferta, której cena znacznie przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160633,08 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
ul. Ostrzycka 2/4, 04-035 Warszawa na ul. Perkuna 58, 04-180 Warszawa,
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa wielobranżowych materiałów, artykułów, akcesoriów, aparatury i urządzeń instalacyjnych w zakresie adaptacji Hali Fizycznej reaktora Maria zlokalizowanej na terenie NCBJ w Otwocku.
- Prace konserwatorskie i restauratorskie północnej i południowej elewacji budynku Liceum Ogólnokształcącego im. K.I. Gałczyńskiego w Otwocku
- Trening rozwojowy w formie wyjazdowej dla młodzieży usamodzielnianej w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
- II Przyrządy do endoskopii i endochirurgii
- "Dostawy elementów plastikowych do generatorów Mo/Tc do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM"
- Odpady komunalne
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu elektronicznego do placówek oświatowych na terenie Gminy Somonino"
- dostawa komputera przenośnego (laptopa)- nowy lub fabrycznie odnowiony lub używany dla ACMiN AGH-DE-dzp.272-231/25
- DOSTAWA SPRZĘTU RTV/AGD, FOTO, AUDIO, AKCESORIÓW INFORMATYCZNYCH, CHEMICZNYCH ŹRÓDEŁ ZASILANIA, NAGRÓD RZECZOWYCH DLA 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W GIŻYCKU.
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, drukarek i oprogramowania na potrzeby wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie robotyka w Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych(..)
- Dostawa klastra obliczeniowego złożonego z 46 jednostek typu mini PC dla potrzeb Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
- Dostawa wielobranżowych materiałów, artykułów, akcesoriów, aparatury i urządzeń instalacyjnych w zakresie adaptacji Hali Fizycznej reaktora Maria zlokalizowanej na terenie NCBJ w Otwocku.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.