Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00238893/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-20
- 2025/BZP 00241502/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg leśnych Konstantynówki i Czarnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gubin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970040126
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dolna 19
1.5.2.) Miejscowość: Gubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-620
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683590100
1.5.8.) Numer faksu: 683590101
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gubin@zielonagora.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gubin.zielonagora.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8643d473-c85c-4d31-a00d-fae3410a3dcf1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dróg leśnych Konstantynówki i Czarnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8643d473-c85c-4d31-a00d-fae3410a3dcf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00307759
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00563236/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont dróg leśnych Konstantynówki i Czarnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00238893
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1090045,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na wymianie istniejącej, zniszczonej konstrukcji nawierzchni z kruszywa naturalnego na nawierzchnię tłuczniową zaklinowaną mieszanką drobnogranulowaną oraz likwidacji wszelkich deformacji i zapadnięć poprzez profilowanie jezdni i zjazdów w celu przywrócenia normatywnych spadków poprzecznych na odcinku drogi „Konstantynówka”.Odcinek nr 1 - droga ppoż. nr 1 „Konstantynówka” na długości ok. 681 m, obręb Wałowice.
Konstrukcja jezdni odcinka nr 1(obecnie):
Przewidziany do remontu odcinek drogi przeciwpożarowej posiada obecnie jezdnię o nawierzchni z kruszywa naturalnego w bardzo złym stanie technicznym. Liczne zapadnięcia, nierówności i deformacje zarówno w profilu podłużnym jak i poprzecznym powstały na skutek wzmożonej eksploatacji przedmiotowej drogi związanej z prowadzonymi na niej akcjami gaśniczymi oraz prowadzeniem prac związanych z gospodarką leśną. Otoczenie drogi przewidzianej do remontu stanowią przede wszystkim
wysokie drzewa. Lokalnie spotkać można roślinność niską w postaci traw, krzaków i samosiejek. Wzdłuż odcinka przewidzianego do remontu nie ma żadnych zabudowań ani innych naziemnych obiektów budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 192210,21 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na wymianie istniejącej, zniszczonej konstrukcji nawierzchni z kruszywa naturalnego na nawierzchnię tłuczniową zaklinowaną mieszanką drobnogranulowaną oraz likwidacji wszelkich deformacji i zapadnięć poprzez profilowanie jezdni i zjazdów w celu przywrócenia normatywnych spadków poprzecznych na odcinku drogi „Czarnej”. Na kolejnych odcinkach (wskazanych w dokumentacji) drogi „Czarnej” z uwagi na lepszy stan nawierzchni w stosunku do pozostałego fragmentu drogi, roboty będą polegały na zruszeniu istniejącej nawierzchni w celu przywrócenia normowych spadków poprzecznych oraz doziarnieniu istniejącej nawierzchni z kruszywa naturalnego w celu przywrócenia pierwotnych rzędnych niwelety.Odcinek nr 2 – droga ppoż. nr 4 „Czarna” na długości ok. 4654 m, obręb Wałowice i obręb Pole
Konstrukcja jezdni odcinka nr 2(obecnie):
Przewidziany do remontu odcinek drogi przeciwpożarowej w zakresie skrzyżowania z drogą ppoż. nr 10 w km 1+940 – 2+000 posiada obecnie jezdnię o nawierzchni z kruszywa naturalnego w bardzo złym stanie technicznym. Liczne zapadnięcia, nierówności i deformacje zarówno w profilu podłużnym jak i poprzecznym powstały na skutek wzmożonej eksploatacji przedmiotowej drogi związanej z prowadzonymi na nich akcjami gaśniczymi oraz prowadzeniem prac związanych z gospodarką leśną. W km 0+000 – 1+940 oraz w km 2+000 – 4+654 natomiast stan nawierzchni w porównaniu do pozostałego odcinka jest nieco lepszy. Obecne są tam deformacje nawierzchni oraz liczne ubytki, natomiast fragment ten nie wymaga wymiany całej konstrukcji nawierzchni, a jedynie jej przeprofilowania i doziarnienia. Istniejąca podbudowa zapewnia odpowiednią nośność na wspomnianym fragmencie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 897835,51 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211937,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 346586,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211937,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe "TORFEX" Krzysztof Grzelak, Paweł Lenczewski, Dariusz Olejarz sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9261584861
7.3.3) Ulica: Leśna 1
7.3.4) Miejscowość: Połupin
7.3.5) Kod pocztowy: 66-600
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211937,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 800908,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1105562,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 800908,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "TORFEX" KRZYSZTOF GRZELAK, PAWEŁ LENCZEWSKI, DARIUSZ OLEJARZ SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 978117609
7.3.3) Ulica: ul. Leśna 1
7.3.4) Miejscowość: Połupin
7.3.5) Kod pocztowy: 66-600
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 800908,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GUBINA
więcej: przetargi w Gubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Bieszczada
- Modernizacja ul. Sosnowej w Suchej Beskidzkiej
- Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Złotów
- Przebudowa dróg wewnętrznych oraz remont dróg gminnych na terenie Gminy Skołyszyn - etap II
- Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Narol w 2025 roku
- Rozbudowa skrzyżowania ... w ramach zadania: "Przebudowa skrzyżowania ul. Przemysłowej z ul. Perłową w ciągu dróg powiatowych nr 1365T i nr 1366T w miejscowości Nowiny"-budowa ronda
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.