eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › "Świadczenie usług serwisowych, napraw, przeglądów i badań urządzeń transportu specjalnego"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług serwisowych, napraw, przeglądów i badań urządzeń transportu specjalnego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Górnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług serwisowych, napraw, przeglądów i badań urządzeń transportu specjalnego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93dcf879-2290-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307459

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00207523/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KSW/2021/TE/110

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia.
1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług serwisu, napraw, przeglądów oraz badań urządzeń transportu specjalnego do przewozu osób i materiałów (zwanych dalej jako „UTS”) używanych na poziomie III oraz tam w podziemnej części zakładu Kopalnia Soli „Wieliczka”, zwanych dalej „usługami serwisowymi”.
1.2. Świadczenie usług serwisowych winno być realizowane zgodnie z dokumentacją techniczno–ruchową UTS. Wyciąg z Dokumentacji techniczno-ruchowej UTS stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji, zamieszczony na stronie https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
1.3. Elementami wchodzącymi w skład UTS są w szczególności:
1) monitoring wizyjny na potrzeby UTS,
2) cyfrowy system łączności bezprzewodowej,
3) tamy wentylacyjne na trasie przejazdu urządzenia transportowego (śluzy wentylacyjne TO-20 i TO-22) wraz z przesuwnikiem liniowym zgodnie z zapisem w DTR urządzenia,
4) tamy wentylacyjne na trasie przejazdu na poziomie IV (śluzy wentylacyjne TS-1/A i TS-2/B) wraz z przesuwnikiem liniowym zgodnie z zapisem w DTR urządzenia,
5) lokomotywy akumulatorowe LGA-190 wraz z hydroakumulatorem – 3 sztuki.
1.4. Usługi serwisowe obejmują:
1) pełnienie gotowości serwisowej,
2) usuwanie wad eksploatacyjnych i awarii krytycznych,
3) przeglądy serwisowe UTS,
4) zapewnienie fabrycznie nowych części zamiennych i szybkozużywających się oraz wykwalifikowanych serwisantów,
5) prowadzenie książki serwisu oraz dokonywanie wpisów o zrealizowanych usługach w książkach przeglądów okresowych prowadzonych przez Zamawiającego:
a) „Książce przeglądów okresowych wyposażenia elektrycznego środków transportu Układu Transportu Specjalnego na poziomie III”,
b) „Książce okresowych przeglądów urządzeń łączności i sygnalizacji”,
c) „Książce bieżących i okresowych przeglądów i kontroli tam automatycznych zabudowanych na trasie przejazdu środków transportowych układu transportu specjalnego na poz. III oraz tam na trasie przewozu na poziomie IV w Kopalni Soli „Wieliczka””,
d) „Książce przeglądów i kontroli środków transportowych w zakresie mechanicznym, układu transportu specjalnego na poz. III w Kopalni Soli „Wieliczka””.
1.5. Wykonawca zobowiązuje się pełnić, co najmniej jednoosobowe dyżury serwisowe 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
1.6. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług polegających na usuwaniu wad eksploatacyjnych lub awarii krytycznych UTS w ilości maksymalnej 720 godzin pracy na całą umowę.
1.7. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania przeglądów serwisowych w terminach określonych w harmonogramie, stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji. Przeglądy serwisowe winny być przeprowadzane zgodnie z dokumentacją techniczno – ruchową UTS oraz tam na poziomie IV, obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności postanowieniami rozporządzenia Ministra Energii z dnia 23 listopada 2016 roku w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących prowadzenia ruchu podziemnych zakładów górniczych. Szczegółowy zakres prac wykonywanych w ramach przeglądów serwisowych określa załącznik nr 3 do specyfikacji oraz załącznik nr 4 do rozporządzenia, o którym mowa powyżej.
Specyfikacja wraz z załącznikami zamieszczona jest na stronie prowadzonego postępowania https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

43100000-4 - Urządzenia górnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 833028,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 833028,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 833028,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Becker-Warkop Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6420000582

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 11

7.3.4) Miejscowość: Świerklany

7.3.5) Kod pocztowy: 44-266

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 833028,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.