eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Wydruk i dostawa materiałów promocyjnych: albumu "Jestem z Rybnika", folderów promocyjnych dla seniora, folderów dotyczących parku kulturowego, oraz kart dyplomowych i widokówek



Ogłoszenie z dnia 2023-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wydruk i dostawa materiałów promocyjnych: albumu „Jestem z Rybnika”, folderów promocyjnych dla seniora, folderów dotyczących parku kulturowego, oraz kart dyplomowych i widokówek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: +32 43 92 302

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7d69a97-f3da-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wydruk i dostawa materiałów promocyjnych: albumu „Jestem z Rybnika”, folderów promocyjnych dla seniora, folderów dotyczących parku kulturowego, oraz kart dyplomowych i widokówek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7d69a97-f3da-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00307439

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00524402/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.40 Usługi poligraficzne (druk plakatów wielkoformatowych, ich wyklejanie na 14 powierzchniach ekspozycyjnych, druk ulotek, folderów, kalendarzy)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00249634

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.33.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 220765 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 64000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1: Wydruk i dostawa albumów promocyjnych, folderów dla seniorów oraz folderów dotyczących parku kulturowego:
1. Album promocyjny:
- ¬ilość: 2 000 szt.,
- ¬96 stron wewnętrznych + okładka twarda zadrukowana wraz z wyklejkami wewnętrznymi,
- ¬wymiar bloku 21 x 21 cm (+/- 0,5 cm z każdej strony),
- ¬wyklejka offset 140 g/m2,
- wyklejki wewnętrzne zadrukowane w kolorze czarnym,
- ¬oklejka kreda 130 g/m2,
- ¬strony wewnętrzne 170 g/m2, biała kreda połysk,
- ¬zadruk 4/4 + okładka 2/2 - Pantone 658 C i czarny,
- ¬oprawa szyto-klejona, twarda, tektura 2 mm, dostosowana technicznie do bloku,
- ¬folia soft touch na okładce,
- ¬lakier wybiórczy na okładce,
- ¬narożniki proste,
- ¬kapitałki standardowe bawełniane, jednokolorowe – czarne.
- ¬tasiemka introligatorska:
a) ilość: w każdym albumie,
b) tasiemka satynowa,
c) rozmiar: szerokość: 0,8 cm, długość: 24,5 cm,
d) kolor Pantone 121 C,
e) nadruk czarny 1/0.
Publikacji albumu promocyjnego nadano numer ISBN.
Termin dostawy: 40 dni kalendarzowych od dnia przekazania gotowego projektu graficznego przez Zamawiającego.
2. Folder dla seniorów:
- ilość: 1 000 szt.,
- format: A5 tj. 148 x 210 mm,
- okładka: 4 strony, kreda mat 250 g, folia mat jednostronnie (2 strony),
- środek: 68 stron, dwustronnie, pełny kolor (4+4 CMYK), kreda mat 130 g,
- klejenie PUR po długim boku.
Termin dostawy: 15 dni kalendarzowych od dnia przekazania gotowego projektu graficznego przez Zamawiającego.
3. Folder dotyczący parku kulturowego:
- ilość: 5 000 szt., - format: A5 tj. 148 x 210 mm,
- liczba stron: 16 + 4,
- papier okładki: kreda mat 170g, papier środka: kreda mat 170g,
- kolorystyka okładki: kolor dwustronnie (4/4+1 Pantone Metallic Gold),
- kolorystyka środka: kolor dwustronnie (4/4+1 Pantone Metallic Gold),
- szycie: zeszytowe / krótki bok.
Termin dostawy: 15 dni kalendarzowych od dnia przekazania gotowego projektu graficznego przez Zamawiającego.
Dostawa do Urzędu Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-200 Rybnik.
Materiały będą realizowane na podstawie projektów graficznych, które Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie 4 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy:
- czynności drukowania, - czynności introligatorskie.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem

4.5.5.) Wartość części: 58000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2: Wydruk i dostawa kart dyplomowych oraz widokówek promocyjnych:
1. Karty dyplomowe:
- ilość: 4 000 sztuk,
- ilość projektów: 2 (3 000+1 000 szt.),
- format: 210 x 297 mm,
- kolory: Pantone 121C + czarny, Pantone 658C + czarny,
- papier: kreda mat 200 g/m2,
- uszlachetnienie: folia soft touch 1/0 + lakier UV wybiórczy 1/0.
Termin dostawy: 15 dni kalendarzowych od daty przekazania gotowego projektu graficznego przez Zamawiającego.

2. Widokówki promocyjne:
- ¬ilość: 10 000 sztuk,
- ¬ilość projektów: 4 (po 2 500 sztuk każdy),
- ¬format: 148 x 105 mm,
- ¬kolory: 4/4,
- ¬papier: kreda mat minimum 350 g/m2,
- ¬uszlachetnienie: folia soft touch 1/0 + lakier UV wybiórczy 1/0.
Termin dostawy: 15 dni kalendarzowych od daty przekazania gotowego projektu graficznego przez Zamawiającego
Dostawa do Urzędu Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-200 Rybnik
Materiały będą realizowane na podstawie projektów graficznych, które Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie 4 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy:
- czynności drukowania,
- czynności introligatorskie.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem

4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30240,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63953,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30240,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małgorzata Kowalcze Zakład Poligraficzny SINDRUK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541369128

7.3.3) Ulica: ul. Firmowa 12

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-594

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30240,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4243,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9409,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4243,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małgorzata Kowalcze Zakład Poligraficzny SINDRUK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541369128

7.3.3) Ulica: ul. Firmowa 12

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-594

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4243,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.