eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Konserwację, naprawę i usuwanie awarii instalacji i urządzeń na cmentarzach komunalnych m. st. Warszawy wg kodu CPV: 50.00.00.00-5



Ogłoszenie z dnia 2021-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwację, naprawę i usuwanie awarii instalacji i urządzeń na cmentarzach komunalnych m. st. Warszawy wg kodu CPV: 50.00.00.00-5

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD CMENTARZY KOMUNALNYCH W WARSZAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011957726

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powązkowska 43/45

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-797

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cmentarzekomunalne.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmentarzekomunalne.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

zck-warszawa.ezamawiający.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwację, naprawę i usuwanie awarii instalacji i urządzeń na cmentarzach komunalnych m. st. Warszawy wg kodu CPV: 50.00.00.00-5

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd8a21b3-4795-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307380

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004773/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Konserwacja i usuwanie awarii instalacji i urządzeń na cmentarzach komunalnych m. st. Warszawy w 2022r.

1.3.3 Konserwacja instalacji i urządzeń elektroenergetycznych na cmentarzach komunalnych m. st. Warszawy w 2022r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00272586/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.261.16.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 343238,66 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 35080,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Konserwacja, naprawa i usuwanie awarii instalacji
i urządzeń elektroenergetycznych na Cmentarzu Komunalnym Północnym w Warszawie, Cmentarzu Wojskowym w Warszawie i Cmentarzu Komunalnym Południowym w Antoninowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera „Zakres rzeczowy prac przy konserwacji instalacji i urządzeń na cmentarzach komunalnych m. st. Warszawy” stanowiący załącznik nr 1a do Umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232000-0 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów

4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Konserwacja, naprawa i usuwanie awarii urządzeń dźwigowych na Cmentarzu Komunalnym Północnym w Warszawie, Cmentarzu Wojskowym w Warszawie i Cmentarzu Komunalnym Południowym w Antoninowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera „Zakres rzeczowy prac przy konserwacji instalacji i urządzeń na cmentarzach komunalnych m. st. Warszawy” stanowiący załącznik nr 1b do Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind

4.5.5.) Wartość części: 9446,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

konserwacja, naprawa i usuwanie awarii klimatyzatorów na Cmentarzu Komunalnym Północnym w Warszawie, Cmentarzu Wojskowym w Warszawie i Cmentarzu Komunalnym Południowym w Antoninowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera „Zakres rzeczowy prac przy konserwacji instalacji i urządzeń na cmentarzach komunalnych m. st. Warszawy” stanowiący załącznik nr 1c do Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Konserwacja, naprawa i usuwanie awarii urządzeń chłodniczych w przechowalni zwłok na Cmentarzu Komunalnym Północnym w Warszawie i Cmentarzu Komunalnym Południowym w Antoninowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera „Zakres rzeczowy prac przy konserwacji instalacji urządzeń na cmentarzach komunalnych m. st. Warszawy” stanowiący załącznik nr 1d do Umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Konserwacja, naprawa i usuwanie awarii instalacji i urządzeń wizji i fonii na Cmentarzu Komunalnym Północnym w Warszawie, Cmentarzu Wojskowym w Warszawie i Cmentarzu Komunalnym Południowym w Antoninowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera „Zakres rzeczowy prac przy konserwacji instalacji i urządzeń na cmentarzach komunalnych m. st. Warszawy” stanowiący załącznik nr 1e do Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50340000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń audiowizualnych i optycznych

4.5.5.) Wartość części: 10922,40 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

konserwacja, naprawa i usuwanie awarii instalacji i urządzeń alarmowych na Cmentarzu Komunalnym Północnym w Warszawie, Cmentarzu Wojskowym w Warszawie i Cmentarzu Komunalnym Południowym w Antoninowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera „Zakres rzeczowy prac przy konserwacji instalacji i urządzeń na cmentarzach komunalnych m. st. Warszawy” stanowiący załącznik nr 1f do Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50324100-3 - Usługi w zakresie konserwacji systemu

4.5.5.) Wartość części: 9003,60 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

konserwacja, naprawa i usuwanie awarii aparatury gazowej na Cmentarzu Komunalnym Północnym w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera „ Zakres rzeczowy prac przy konserwacji instalacji i urządzeń na cmentarzach komunalnych m. st. Warszawy” stanowiący załącznik nr 1g do Umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 50531200-8 - Usługi w zakresie konserwacji aparatury gazowej

4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

konserwacja, naprawa i usuwanie awarii wózków elektrycznych na Cmentarzu Komunalnym Północnym w Warszawie, Cmentarzu Wojskowym w Warszawie i Cmentarzu Komunalnym Południowym w Antoninowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera „Zakres rzeczowy prac przy konserwacji wózków akumulatorowych na cmentarzach komunalnych m. st. Warszawy” stanowiący załącznik nr 1h do Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 13776,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

unieważniania postępowanie w zakresie części III zamówienia, ponieważ wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9446,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9446,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9446,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOGMAR ZAKŁAD URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH SPÓŁKA CYWILNA IWONA RYBKOWSKA,GRZEGORZ RYBKOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140281358

7.3.3) Ulica: ul. Przejazdowa 29

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9446,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

unieważniania postępowanie w zakresie części III zamówienia, ponieważ wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

unieważniania postępowanie w zakresie części IV zamówienia, ponieważ wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10922,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10922,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10922,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRZYSZTOF DĄBROWA TELBUD-BIS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 014942961

7.3.3) Ulica: ul. Mieczysława Pożaryskiego 21 lok. 24

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-703

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10922,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9003,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9003,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9003,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRZYSZTOF DĄBROWA TELBUD-BIS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 014942961

7.3.3) Ulica: ul. Mieczysława Pożaryskiego 21 lok. 24

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-703

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9003,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13776,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13776,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13776,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOGMAR ZAKŁAD URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH SPÓŁKA CYWILNA IWONA RYBKOWSKA,GRZEGORZ RYBKOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140281358

7.3.3) Ulica: ul. Przejazdowa 29,

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13776,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.