Ogłoszenie z dnia 2022-08-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00275958/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa soków w kartonikach i wody gazowanej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293835
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marcelińska 44
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-354
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rckik.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://rckikpoznan.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa soków w kartonikach i wody gazowanej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-192c4b60-0c00-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00307376
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029898/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Soki jabłkowe oraz woda mineralna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00275958/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 23/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 253968,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 1 Soki w kartonikach ze słomkąSzczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Formularz Nr 1 i Załącznik Nr 1 oraz ich ewentualne modyfikacje stanowiące integralną część niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 237600,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 2 – Woda gazowana w butelkach szklanychSzczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Formularz Nr 1 i Załącznik Nr 1 oraz ich ewentualne modyfikacje stanowiące integralną część niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 16368,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE FORMALNE:
Cena oferty nr 1 opiewa na kwotę 372.000,00 pln brutto, oferty nr 2 opiewa na kwotę 316.800,00, natomiast wartość przeznaczona na realizację zamówienia przez Zamawiającego wynosi 249.000,00 pln brutto – wobec powyższego Zamawiający unieważnia postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 316800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 372000,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE FORMALNE:
Cena jedynej oferty opiewa na kwotę 23.672,00 pln brutto, natomiast wartość przeznaczona na realizację zamówienia przez Zamawiającego wynosi 20.000,00 pln brutto – wobec powyższego Zamawiający unieważnia postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23672,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23672,00 PLN
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- AN/ZP/72/25 Dostawa i uruchomienie sprzętu AGD
- Dostawa produktów leczniczych - Program lekowy - Cinacalcetum
- ZP-8/PP/2025 Remont i naprawa izolacji stropu hali garażowej przy ul. Katowickiej 9B-11E w Poznaniu wraz z pracami towarzyszącymi.
- Remont dachu budynku internatu żeńskiego na terenie nieruchomości przy ul. Sierakowskiej 20/26 w Poznaniu
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA BUDOWIE UL. ZDUNOWSKIEJ I UL. STARKOWSKIEJ W POZNANIU
- Wzmocnienie nawierzchni jezdni drogi wojewódzkiej nr 470 na odcinku od m. Kościelec do m. Koble - etap 1.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby PCAPOW w Kędzierzynie-Koźlu w II półroczu 2025 roku
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej "Nadzieja" w Chorzowie w okresie od 01 lipca do 31 grudnia 2025r.
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w okresie od lipca do grudnia 2025 r.
- Zakup artykułów spożywczych
- Sukcesywna dostawa art. żywnościowych (mięsa, wędlin i drobiu; nabiału i przetworów mleczarskich; warzyw i owoców świeżych; różnych art.spożywczych oraz mrożonek) w okresie od 1.07.2025-31.12.2025
- Zakup i dostawa żywności (różne produkty spożywcze) dla potrzeb Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 9 w Piekarach Śląskich
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.