Og³oszenie z dnia 2021-12-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00340896/01 - Wynik z dnia 2021-12-31
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy oleju opa³owego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ARESZT ¦LEDCZY W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000599132
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. S±dowa 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-033
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 775492301
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Piotr.Krol@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy oleju opa³owego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3198445c-58da-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00307348
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00019981/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.8 Dostawy oleju opa³owego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu:
1) miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/ ,
2) ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portal ,
3) poczty elektronicznej: Piotr.Krol@sw.gov.pl .
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Areszt ¦ledczy w Opolu, ul. S±dowa 4, 45-033 Opole;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Areszcie ¦ledczym w Opolu jest chor. Marcin Owczarz, tel. 77 454 56 47, email: Marcin.Owczarz@sw.gov.pl ;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na zamawiaj±cym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (Pzp);
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
Posiada Pan/Pani:
8) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
9) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
10) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
11) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
Nie przys³uguje Pani/Panu:
12) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
13) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
14) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocze¶nie zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 12/TP1/D/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy oleju opa³owego
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Upust
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym (warunek ten nie dotyczy zamówienia);
2) w odniesieniu do uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów (warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli wykonawca z³o¿y dokumenty okre¶lone w pkt. 15B.1.SWZ);
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (warunek ten nie dotyczy zamówienia);
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (warunek ten nie dotyczy zamówienia).
W celu potwierdzenia przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wymaganych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, zamawiaj±cy ¿±da zezwolenia, licencji, koncesji lub wpisu do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej tj.: aktualn± koncesjê, o której mowa w art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 716 z pó¼n. zm.), umo¿liwiaj±c± realizacjê przedmiotu zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wymaganych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, zamawiaj±cy ¿±da zezwolenia, licencji, koncesji lub wpisu do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej tj.: aktualn± koncesjê, o której mowa w art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 716 z pó¼n. zm.), umo¿liwiaj±c± realizacjê przedmiotu zamówienia.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Formularz ofertowy - Za³±cznik nr 4 do SWZ; pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik (je¿eli dotyczy); pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – [oferta sk³adana przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (je¿eli dotyczy)]SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o niepoleganiu wykluczeniu oraz o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z wykonawców.W celu potwierdzenia przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wymaganych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, zamawiaj±cy ¿±da zezwolenia, licencji, koncesji lub wpisu do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej tj.: aktualn± koncesjê, o której mowa w art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 716 z pó¼n. zm.), umo¿liwiaj±c± realizacjê przedmiotu zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie, dokument(y) sk³ada ka¿dy z wykonawców oddzielnie.
Przed podpisaniem umowy wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawi± zamawiaj±cemu umowê reguluj±c± wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w nastêpuj±cym zakresie:1) zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawnych maj±cych wp³yw na realizacjê Umowy, a w szczególno¶ci na jej zakres, termin;
2) zmiany konta, o którym mowa w § 5 umowy.
3) zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmian± formy organizacyjno-prawnej, przekszta³ceniem lub po³±czeniem z inn± firm±;
4) wyst±pienia sytuacji niemo¿liwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a maj±cej wp³yw na jej realizacjê;
5) zmniejszenia ilo¶ci przedmiotu umowy okre¶lonej w § 1 ust. 3 umowy.
6) zmiany terminu wykonania dostawy spowodowanej:
a) zaistnieniem si³y wy¿szej, która w rozumieniu Stron jest zdarzeniem zewnêtrznym, niemo¿liwym do przewidzenia, zw³aszcza zdarzeniem bêd±cym dzia³aniami przyrody o katastrofalnych skutkach (m.in.: powodzie, po¿ary, wy³adowania elektryczne w czasie burzy, powoduj±ce uszkodzenia wa¿nych urz±dzeñ itp.),
b) zdarzeniem nadzwyczajnym w postaci zaburzeñ ¿ycia zbiorowego (m.in. dzia³ania wojenne, zamieszki krajowe, rewolty, itp.), aktem w³adzy ustawodawczej i wykonawczej (np. wyw³aszczenie, embargo informacyjne lub towarowe itp.), przy czym chodzi tu w szczególno¶ci o niemo¿no¶æ zapobie¿enia szkodliwym nastêpstwom si³y wy¿szej,
c) bezprawnym dzia³aniem osób trzecich, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialno¶ci w oparciu o powszechnie obowi±zuj±ce przepisy prawa lub umowy,
d) wyst±pieniem sytuacji, o której mowa w art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 2095 z pó¼n. zm.).
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-17 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób z³o¿enia oferty opisany zosta³ w Instrukcji u¿ytkownika dostêpnej na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-17 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-17
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawy ró¿nych produktów spo¿ywczych do Aresztu ¦ledczego w Opolu
- Wykonanie instalacji radiotelefonu w pojazdach s³u¿bowych wykorzystywanych w jednostkach organizacyjnych Policji garnizonu opolskiego
- Dostawa wraz z monta¿em zabezpieczeñ elektronicznych w Oddziale Zewnêtrznym w Opolu Aresztu ¦ledczego w Opolu
- Wycinka i pielêgnacja drzew oraz krzewów na terenach nale¿±cych do Gminy Opole w 2026 r.
- Us³ugi sta³ego utrzymania czysto¶ci w budynkach oraz na terenach zewnêtrznych nale¿±cych do Gminy Opole w 2026 r.
- Sukcesywna dostawa ryb i owoców morza do Ogrodu Zoologicznego w Opolu w 2026 r
wiêcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa oleju opa³owego do celów grzewczych na potrzeby kompleksów administrowanych przez 26 Wojskowy Oddzia³ Gospodarczy w Zegrzu w szacunkowej ilo¶ci 25,000 tys. l.
- "DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO LEKKIEGO DO LE¦NEGO O¦RODKA SZKOLENIOWEGO W PUSZCZYKOWIE W ROKU 2026"
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego do Domu Pomocy Spo³ecznej ¶w. Józefa w Mieni w 2026 roku.
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego oraz oleju napêdowego na potrzeby Gminy Kobiele Wielkie z podzia³em na czê¶ci
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego dla ZSP w Rogowie na okres od stycznia do grudnia 2026r. w ilo¶ci 43 000 litrów.
- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego dla jednostek na terenie Gminy Tczów w 2026 roku
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





