Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00229288/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-13
- 2025/BZP 00250441/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-27
- 2025/BZP 00258032/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-02
- 2025/BZP 00259877/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zielonogórski Ośrodek Kultury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000282820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Festiwalowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-520
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zok@zok.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zok.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e2daf271-fe47-4ebf-a6b8-8f652b1d48291.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2daf271-fe47-4ebf-a6b8-8f652b1d4829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00307158
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00054511/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Termomodernizacja budynku Zielonogórskiego Ośrodka Kultury
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
1. Zamówienie jest realizowane w ramach środków współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) ze środków Instrumentu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (Recovery and Resilience Facility – RRF) w ramach inwestycji B1.1.4 „Wzmocnienie efektywności energetycznej obiektów lokalnej aktywności społecznej”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00229288
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOK.AM.21.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku Zielonogórskiego Ośrodka Kultury.
Prace będą obejmowały:
Docieplenie ścian zewnętrznych otynkowanych – styropian λ=0,034 W/mK o gr. 10 cm
Renowacja ścian zewnętrznych z okładziną z płytek kamiennych,
Izolacja pionowa ścian piwnic – styropian wodoodporny λ=0,031 W/mK o gr. 12 cm,
Wykonanie opaski z starobruku betonowego,
Ocieplenie stropu zewnętrznego łącznika w atrium – wełna mineralna λ=0,034 W/mK o gr. 21 cm,
Ocieplenie stropodachów – styropapa λ=0,036 W/mK o gr. 18 cm – dach łącznika w atrium oraz o gr. 20 cm – pozostałe dachy
Remont kominów
Wymiana/montaż systemu odwodnienia dachu
Odtworzenie instalacji odgromowej
Wymiana obróbek blacharskich
Wymiana stolarki okiennej
Wymiana stolarki drzwiowej
Remont stref wejściowych
Remont atrium,
Odtworzenie stanu istniejącego pomieszczeń wewnętrznych
Prace towarzyszące (m.in. likwidacja nieużywanych elementów na elewacji, montaż elementów nadających się do ponownego użytku, ponowny montaż opraw oświetleniowych zewnętrznych, remont krat w oknach, malowanie skrzynek technicznych, demontaż i montaż daszków ochronnych)
Wymiana wewnętrznej instalacji wodno – kanalizacyjnej
Wymiana instalacji przeciw pożarowej
Wymiana instalacji centralnego ogrzewania
Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej
Wykonanie Instalacji fotowoltaicznej na dachu.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia – Dokumentacja projektowa stanowiący załącznik nr 11 do SWZ oraz załącznik nr 12 Opis przedmiotu zamówienia – audyty energetyczne i audyt oświetleniowy, ekspertyza przyrodnicza.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania nieistotnych zmian na etapie wykonawstwa oraz zatwierdzania rozwiązań pod względem estetycznym i kolorystycznym.
Wykonawca zaprojektuje, wybuduje i odda do użytkowania przedmiot umowy w stanie wolnym od wad i usterek oraz dostarczy wszelką dokumentację wbudowanych materiałów, potwierdzeń dokonania prac zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującymi dla danego typu obiektów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45321000-3 - Izolacja cieplna
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4796704,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5935374,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4796704,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Perbud Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730960450
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty sanitarne, roboty elektryczne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4796704,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Zakup i dostawa wielofunkcyjnego narzędzia ratowniczego w ilości 8 sztuk w ramach "Programu Ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Zielonej Górze przy pl. Słowiańskim 2 oraz 5 w Zielonej Górze
- Udzielenie kredytu długoterminowego w 2025 roku na rzecz Powiatu Zielonogórskiego
- "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz usługi obsługi dyżurki ochrony/ recepcji i wydawania kluczy w Zespole Szkół Muzycznych przy ul. Dzikiej 6 w Zielonej Górze".
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej VI (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników Uniwersytetu Zielonogórskiego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





