Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00251371/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa prefabrykatów do budowy chodników w ramach zadania inwestycyjnego pn. ”Budowa chodników przy drogach powiatowych”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370446723
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 18
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 13 4435140
1.5.8.) Numer faksu: 134462868
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzdjaslo@pro.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.jaslo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzdjaslo.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa prefabrykatów do budowy chodników w ramach zadania inwestycyjnego pn. ”Budowa chodników przy drogach powiatowych”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91fdce31-0f7a-4925-8557-e9f53ab2f79b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00307093
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037763/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 „Budowa chodników przy drogach powiatowych”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00251371
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: T.2e.261.1.12.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 72541,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR IDostawa płyty ażurowej i cieku wodnego do budowy chodników w ramach zadania inwestycyjnego pn.” Budowa chodników przy drogach powiatowych”.
– na plac składowy w Jaśle przy ul. Przemysłowej.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
• Płyta ażurowa 60x40x8 cm- 700 sztuk
• Ciek wodny korytko ściekowe 50x60x15 cm- 900 sztuk
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113100-6 - Materiały chodnikowe
4.5.5.) Wartość części: 32317,07 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR IIDostawa krawężnika i obrzeży betonowych do budowy chodników w ramach zadania inwestycyjnego pn.” Budowa chodników przy drogach powiatowych”. – na plac składowy
w Jaśle przy ul. Przemysłowej
Przedmiot zamówienia obejmuje:
• Krawężnik betonowy 15x30x100 cm – 1305 szt.
• Obrzeża betonowe szare 8x25x100 cm – 510 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113100-6 - Materiały chodnikowe
4.5.5.) Wartość części: 40224,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40635,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55842,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41655,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo- Usługowa „INSTAL SOCHA” SP.J. ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6852194908
7.3.3) Ulica: UL.PIŁSUDSKIEGO 25
7.3.4) Miejscowość: JASŁO
7.3.5) Kod pocztowy: 38-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA INSTAL SOCHA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA INSTAL SOCHA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41655,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43692,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65515,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43692,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DREWBUD MIROSLAW CIEŚLA ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8721145572
7.3.3) Ulica: UL. WITOSA7
7.3.4) Miejscowość: CZARNA
7.3.5) Kod pocztowy: 39-215
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE CIEŚLA MIROSŁAW
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE CIEŚLA MIROSŁAW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44184,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Dostawa wędlin
- Dostawa produktów mleczarskich
- Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczegobdla OSP Jasło Brzyszczki w Jaśle
- Wykonanie oznakowania poziomego w ciągu dróg powiatowych
- Dostawa oprzyrządowania do aparatury na Blok Operacyjny
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół w Trzcinicy
więcej: przetargi w Jaśle »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.