Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00229822/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-12
- 2022/BZP 00192641/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlano-instalacyjne w ramach zadania pod nazwą zmiana ekspozycji stałej w Muzeum Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego w Praniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PISKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671509
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 1
1.5.2.) Miejscowość: Pisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.pisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pisz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_piski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlano-instalacyjne w ramach zadania pod nazwą zmiana ekspozycji stałej w Muzeum Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego w Praniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df2606a7-2b4d-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00306998
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003113/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Roboty budowlano-instalacyjne w ramach zadania pod nazwą zmiana ekspozycji stałej w Muzeum Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego w Praniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt LT-PL-5R-374 „The cultural heritage says about us/Świadczy o nas dziedzictwo kulturowe”, realizowanego ze środków Unii Europejskiej Program Współpracy Interreg V-A Litwa-Polska w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229822/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.272.1.15.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: Roboty budowlano-instalacyjne w ramach zadania pod nazwą zmiana ekspozycji stałej w Muzeum Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego w Praniu.
Przedmiot zamówienia realizowany w ramach projektu LT-PL-5R-374 „The cultural heritage says about us/Świadczy o nas dziedzictwo kulturowe”, realizowanego ze środków Unii Europejskiej Program Współpracy Interreg V-A Litwa-Polska w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych i instalacyjnych związanych z remontem i modernizacją pomieszczeń muzeum i werandy wraz z przystosowaniem ich do zaprojektowanej zabudowy wystawy stałej poświęconej życiu i twórczości Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego.
Roboty budowlane będą obejmowały:
- wymianę drzwi wewnętrznych wraz z likwidacją części drzwi wewnętrznych oraz renowacją pozostałej stolarki drzwiowej z dopracowaniem kolorystyki;
- likwidacja krat okiennych wraz z renowacją stolarki okiennej z dopracowaniem kolorystyki;
- wyrównanie powierzchni ścian i sufitów poprzez likwidację zarysowań i ubytków wraz z gruntowaniem i robotami malarskimi;
- renowacja schodów zewnętrznych z kamienia;
- usunięcie boazerii na ścianie werandy i pom. sieni wraz z remontem ścian po robotach rozbiórkowych i demontażowych;
- wymiana terakoty w pomieszczeniu sieni;
- renowacja istniejącej drewnianej podłogi z desek poprzez wymianę części listew przypodłogowych, wykonanie obudowy rur centralnego ogrzewania i pracami malarskimi;
- przygotowanie ścian pod tapetowanie;
- renowacja elementów istniejącego pieca kaflowego;
- montaż okiennych rolet siatkowych przyciemniających wnętrze.
Roboty instalacyjne obejmują wykonanie instalacji elektrycznej, w tym:
- przebudowę istniejącej rozdzielnicy głównej;
- wykonanie oświetlenia ogólnego, wystawowego i ewakuacyjnego;
- instalacje gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia i zasilających urządzenia multimedialne;
- instalacje, połączeń wyrównawczych, przeciwporażeniowych, przeciwprzepięciowych,
- wykonanie instalacji systemu sygnalizacji alarmu pożaru, systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz systemu telewizji dozorowej w budynku muzeum i administracyjno-mieszkalnym.
Szczegółowe informacje zostały zawarte w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr od 8a do 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
35121700-5 - Systemy alarmowe
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 374000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 374000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 374000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „HESPERIA” – Łukasz Puścian
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250601534
7.3.3) Ulica: ul. Papieża Jana Pawła II 9
7.3.4) Miejscowość: Marki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-270
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 374000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku bramnego w DPS Lubsko ze zmianą sposobu użytkowania"
- Wykonanie remontu łazienek wraz z garderobami w Teatrze Studio oraz wymianą poziomów i pionów wodno-kanalizacyjnych
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.