eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TurekZakup i dostawa samochodu ciężarowego na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Turku



Ogłoszenie z dnia 2021-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa samochodu ciężarowego na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Turku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311080366

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolska Szosa 64

1.5.2.) Miejscowość: Turek

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat.turek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.turek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://miniportal.uzp.gov.pl/ http://zdp.bip.powiat.turek.pl/zamowienia_publiczne/10021/status/rodzaj/wzp/zwr/0/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa samochodu ciężarowego na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Turku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7aacf87-4c48-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00306970

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003807/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa samochodu ciężarowego na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Turku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00281805/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.271.17/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 145131,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa samochodu ciężarowego o następujących parametrach:
1) Samochód ciężarowy używany rok produkcji nie późniejszy niż 2008 rok
2) Przebieg nie więcej niż 300 tys. km
3) Samochód ciężarowy kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych, zarejestrowany i dopuszczony na terenie Polski, spełniający wymogi polskich przepisów ruchu drogowego
4) Podwozie: 3 osiowe
5) Rodzaj nadwozia: skrzyniowy z wywrotem 3-stronnym
6) Kabina dzienna bez miejsc do spania
7) Samochód fabrycznie przystosowany do ruchu prawostronnego.
8) Koła o rozmiarze min. R22,5, ogumienie zgodne ze specyfikacją fabryczną pojazdu, koło zapasowe w standardzie. Stopień zużycia ogumienia – max 50%. Nie dopuszcza się opon regenerowanych (bieżnikowanych)
9) Akumulator ze skrzynką, mechaniczny wyłącznik główny akumulatora
10) Napęd o przełożeniu odpowiadającym warunkom pracy w trudnym terenie z dołączoną blokadą mechanizmu różnicowego 6x4 lub 6x6
11) Podwozie przystosowane do pracy przy temperaturach spadających poniżej – 12 stopni Celsjusza
12) Ładowność pojazdu minimum 13.000 kg
13) Elektryczne sterowanie szyb bocznych.
14) Przednie lusterko rampowe/krawężnikowe
15) Światła do jazdy dziennej w technologii LED
16) Instalacja elektryczna 24V
17) Gniazda 12V i 24V na desce rozdzielczej
18) Samochód przystosowany do montażu czołownicy do pługa odśnieżającego
19) Zaczep wraz z gniazdem elektrycznym i złączem pneumatycznym umożliwiającym dołączenie przyczepy
20) Samochód ma być wyposażony w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, widoczny ze wszystkich stron z odległości co najmniej 500 m zgodnie z ustawą -Prawo o ruchu drogowym oraz rozporządzeniem w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczenia na drogach
21) Układ chłodzenia napełniony płynem niezamarzającym do temperatury co najmniej – 30 st. C
22) Zbiornik paliwa o pojemności minimum 250 litrów, zamykany na klucz
23) Dodatkowe wyposażenie:
a. Trójkąt ostrzegawczy
b. Gaśnica
c. Apteczka
d. Kliny do zabezpieczenia kół – 2 szt.
e. Dywaniki podłogowe, gumowe po obu stronach
24) Samochód ciężarowy wyposażony we wszystkie płyny eksploatacyjne oraz zatankowany do przewidzianej przez producenta minimalnej pojemności zbiornika pojazdu

4.5.3.) Główny kod CPV: 34134000-5 - Ciężarówki z platformami płaskimi i wywrotki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Stosownie do art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

W powyższym postępowaniu, w terminie składania ofert wpłynęła 1 oferta:

Pana Bogusława Kleszcza
prowadzącego działalność pod firmą
AUREX-TRUCK Bogusław Kleszcz
ul. Gliwicka 304-306
40-863 Katowice

Zgodnie z art. 63 ust. 2 Pzp, w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Z kolei stosownie do art. 226 ust. 1 pkt 3 Pzp, zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy.

W związku z powyższym, zaistniała ustawowa przesłanka do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207807,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207870,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.