eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzyskaWykonanie robót zabezpieczających Pałac Kotarskich w Brzyskach przed dalszą degradacją - etap I



Ogłoszenie z dnia 2024-04-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót zabezpieczających Pałac Kotarskich w Brzyskach przed dalszą degradacją – etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brzyska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440270

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: brak

1.5.2.) Miejscowość: Brzyska

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-212

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134262942

1.5.8.) Numer faksu: 134460107

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: budownictwo@brzyska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabrzyska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b1ee4b1d-dad4-11ee-8305-7e4937eb936d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót zabezpieczających Pałac Kotarskich w Brzyskach przed dalszą degradacją – etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1ee4b1d-dad4-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306951

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00074717/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont budynku dworu w Brzyskach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00234231

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: B.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1000000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont budynku Pałacu Kotarskich polegający na wymianie pokrycia dachowego, izolacji i poprawie stanu technicznego fundamentów i kominów na dz. 925 w msc. Brzyska. Przedmiotowy budynek to Pałac Kotarskich o wymiarach 43,25 x 27,03m o dachu wielospadowym o konstrukcji drewnianej i wysokości 10,33m. Budynek częściowo podpiwniczony oraz posiada parter, piętro oraz niskie poddasze nieużytkowe.
Dostępność budynku dla niepełnosprawnych- wejścia do budynku z terenu od strony zachodniej i południowej. Budynek jest nieogrzewany, nie posiada dostępu do wody i kanalizacji sanitarnej, posiada przyłącz gazowy, elektryczny oraz kanalizacji deszczowej. Przeznaczenie i program funkcjonalno-użytkowy projektowanego obiektu
Projektowany budynek pełnić będzie nadal funkcję Pałacu Kotarskich, na tym etapie planowane są roboty remontowe jedynie zapobiegające dalszej degradacji budynku, które mają przygotować budynek do dalszych remontów poprawiających wygląd i funkcjonalność obiektu.
Wykonawca jest zobowiązany złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego elementy drewniane, blachę z rozbiórki dachu oraz wszystkie inne elementy metalowe. Zamawiający zagospodaruje elementy metalowe i drewniane we własnym zakresie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1088820,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1126585,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1088820,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Wysokościowe K2 Dawid Musiał

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6852324630

7.3.4) Miejscowość: Sieklówka 104

7.3.5) Kod pocztowy: 38-214

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1088820,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.