Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00106810/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-07
- 2021/BZP 00134853/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zaprojektowanie, opracowanie i wdrożenie strony internetowej Głównego Urzędu Statystycznego oraz portali tematycznych i towarzyszących wraz z systemem zarządzania treścią CMS oraz ...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Urząd Statystyczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331501
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 208
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-925
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.brzychcy@stat.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stat.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://zamowienia-gus.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie, opracowanie i wdrożenie strony internetowej Głównego Urzędu Statystycznego oraz portali tematycznych i towarzyszących wraz z systemem zarządzania treścią CMS oraz ...2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08e28167-d98d-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00306750
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002859/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.3 Rozbudowa Platformy udostępniania wynikowych informacji statystycznych i innych zasobów informacyjnych -Modernizacja Portalu Informacyjnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2 Oś Priorytetowa „E-administracja i otwarty rząd” Działanie nr 2.3 „Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego”, na podstawie podpisanego w dniu 27 stycznia 2020 r. porozumienia o dofinansowanie nr POPC.02.03.01-00-0077/192.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106810/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 10/ST/DK/WS/POPC/PN/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2930658,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowanie, opracowanie i wdrożenie strony internetowej Głównego Urzędu
Statystycznego oraz portali tematycznych i towarzyszących wraz z systemem zarządzania treścią CMS oraz niezbędnymi funkcjonalnościami. Przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie następujących Zadań:
1) Zadanie I - Opracowanie Planu realizacji przedmiotu Umowy;
2) Zadanie II - Wykonanie Projektu graficznego i Interaktywnej Makiety, w tym:
a) Podzadanie II.I - Wykonanie projektu graficznego;
b) Podzadanie II.II - Wykonanie Interaktywnej Makiety;
3) Zadanie III - Wykonanie projektu technicznego;
4) Zadanie IV – Opracowanie i wdrożenie Systemu CMS;
5) Zadanie V- Opracowanie Portalu Informacyjnego 2.0 i migracja danych, w tym:
a) Podzadanie V.I - Wykonanie wersji beta Portalu Informacyjnego 2.0;
b) Podzadanie V.II - Wdrożenie Portalu Informacyjnego 2.0 i migracja danych;
6) Zadanie VI - Przeprowadzenie szkoleń;
7) Zadanie VII - Wykonanie dokumentacji powykonawczej;
8) Zadanie VIII - Wykonywanie usług asysty technicznej.
Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa „Opis przedmiotu zamówienia”, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ oraz umowa, której wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48220000-6 - Pakiety oprogramowania dla internetu i intranetu
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
72240000-9 - Usługi analizy systemu i programowania
72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2844097,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9095284,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2844097,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SOFTENGI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SOFTENGI UKRAINE LLC
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6462935544
7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 45
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2844097,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont nawierzchni wraz z odebtonowaniem części podwórka przy ulicy Wilczej 23 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Próżna 12 m 29, część nr 2: Bracka 18 m 26, część nr 3: Świętojańska 4/6 m 18
- Prace odtworzeniowe i remontowe poziomu -1 oraz remont ścian konstrukcyjnych klatki schodowej z wymianą stolarki drzwiowej w budynku mieszkalnym przy ul. Dzielnej 74 w Warszawie.
- Organizacja 3-dniowego (2 noce) wyjazdu szkoleniowego dla pracowników Ł-WIT (250 osób) w terminie 24-26.09.2025 r.
- Dostawa odczynników genetycznych - wg 4 pakietów.
- DOSTAWA NARZĘDZI
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności i dostępności e-usług w Gminie Tarnowiec - dostawa oprogramowania wraz z wdrożeniem, konfiguracją oraz integracją z platformą sprzętową
- Dostawa i montaż urządzeń i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Lubartów"
- Stworzenie Platformy Mare Nostrum LAB dla potrzeb Instytutu Archeologii Uniwersytetu Jagiellońskiego.
- Dostawa i wdrożenie modułowego systemu elektronicznej obsługi faktur i elektronicznego zarządzania dokumentacją dla 105 Kresowego Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Żarach
- Zakup i dostawa serwerów wraz z migracją danych, macierzy oraz sprzętu komputerowego na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
- Dostawa urządzeń infrastruktury sieciowej w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.