Ogłoszenie z dnia 2022-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00251569/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa laptopów oraz oprogramowania biurowego w ramach programu Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUŁÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368598
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sułów 63
1.5.2.) Miejscowość: Sułów
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-448
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.sulow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.sulow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa laptopów oraz oprogramowania biurowego w ramach programu Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4fd6aa6-01d4-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00306697
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031635/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Zakup i dostawa laptopów oraz oprogramowania biurowego w ramach programu Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
zadanie finansowane jest w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowej JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenie REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczące realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00251569/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RR.271.17.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa laptopów i oprogramowania dla dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie 65 szt laptopów z systemem operacyjnym oraz oprogramowaniem biurowym spełniającego warunki minimalne określone w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.2. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa laptopów oraz oprogramowania biurowego w ramach programu Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR.
4.3. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony i nieobciążony prawami osób trzecich.
4.4. Sprzęt będzie oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa.
4.5. Wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi sprzętu lub – jeśli są one udostępniane przez producenta w formie elektronicznej – przekaże adresy WWW, pod którymi można je pobrać.
1. Komputer przenośny - Laptop z systemem operacyjnym 65 szt.:
Minimalne parametry techniczne:
1. Wielkość matrycy: min. 15,6" Rozdzielczość: min. 1920 x 1080px
2. Procesor: min 4 rdzenie, wydajność min. 6300 pkt wg PassMark CPU Benchmarks (www.cpubenchmark.net)
3. Pojemność dysku: min 240GB Typ dysku: SSD lub PCIe NVMe M.2
4. Pamięć RAM: min. 8GB
5. Karta sieciowa WiFi 802.11a/b/g/n
6. Karta sieciowa LAN 10/100/1000 Ethernet RJ 45 zintegrowana z płytą główną.
7. Wbudowany mikrofon i głośniki
8. Wbudowana kamera
9. Złącze słuchawkowe/mikrofonowe - dopuszczalne złącze typu COMBO
10. Klawiatura typu QWERTY
11. Gwarancja: min. 12 miesięcy
2. System operacyjny:
Opis minimalnych wymagań
Licencja na system operacyjny Microsoft Windows 10 Home w polskiej wersji językowej lub system równoważny.
Klucz instalacyjny systemu operacyjnego powinien być fabrycznie zapisany w BIOS komputera i wykorzystywany do instalacji tego systemu oraz jego aktywowania. System operacyjny ma być fabrycznie zainstalowany przez producenta.
3. Oprogramowanie: Microsoft Office Home & Student 2019 lub wyższy 65 szt.
Opis minimalnych wymagań
1. Język: Polski
2. Typ licencji: Licencja dla domu, liczba stanowisk: 1, okres licencji: Dożywotnia, wersja Pudełkowa
3. Platforma systemowa : Windows
4. Architektura : 32/64bit
5. Inne wymagania : oprogramowanie fabrycznie nowe i nieaktywowane nigdy wcześniej na innym urządzeniu, oprogramowanie dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności, na przykład z tzw. naklejkami GML (Genuine Microsoft Label) lub naklejkami COA (Certificate of Authenticity) stosowanymi przez producenta lub inną formą uwiarygodniania oryginalności wymaganą przez producenta oprogramowania,
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych- "cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty ."
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia na realizację dostawy w ramach zadania "Zakup i dostawa laptopów oraz oprogramowania biurowego w ramach programu Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym- Granty PPGR" ogłoszonego w BZP w dniu 12 lipca 2022 r. pod nr 2022/BZP 00251569/01, do upływu składania ofert tj. do dnia 25 lipca 2022 r. do godz. 10.00 wpłynęły 4 oferty. Kryterium oceny ofert była cena. Oferta z najniższą cena wyniosła 191.880,00 zł brutto. Maksymalna kwota, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania wynosi 184.600,00 zł brutto. Wobec tego, że kwota najniższej oferty przewyższa kwotę przeznaczona na sfinansowanie zadania, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
Ponadto, działając w oparciu o art. 260 ust 1 i 2 ustawy PZP, o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający zawiadamia równocześnie Wykonawców, którzy złożyli oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub zostali zaproszeni do negocjacji- podając uzasadnienie faktyczne i prawne oraz udostępnia niezwłocznie informacje o unieważnieniu na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216664,50 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, konfiguracja i wdrożenie systemu centrum logów, systemów zaawansowanego backupu oraz dokumentacji SZBI dla Gminy Sędziszów
- Dostawa sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych do pracowni kształcenia zawodowego oraz pomocy dydaktycznych do zajęć pozalekcyjnych/pozaszkolnych
- Udostępnienie Platformy typu LMS/LCS/LCMS
- "Zakup 14 zestawów komputerowych oraz 9 notebooków dla pracowników Filii AWF"
- Dostawy urządzeń serwerowych i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Spytkowice wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





