Ogłoszenie z dnia 2023-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00280115/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa projektora
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bankowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 359 13 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/us1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa projektora2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d30d2b9-11b1-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00306667
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Jeden Uniwersytet - Wiele Możliwości. Program Zintegrowany” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Oś Priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych, o numerze POWR.03.05.00-00-Z301/182.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00280115
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.382.1.37.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 248550,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4120,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa projektora multimedialnego – 1 szt., określonego w załączniku nr 2 do SWZ, zwanego dalej także: „sprzętem” lub „przedmiotem zamówienia”.
2) Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji: nie wcześniej niż 2022r.), wykonany w całości z nowych podzespołów (nie będących regenerowanymi, prefabrykowanymi lub z recyklingu), posiadać oryginalne opakowania, posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające go do sprzedaży i użytkowania na terytorium RP.
3) Zakres zamówienia obejmuje oprócz zakupu również transport wraz z rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”, ponieważ nie złożono żadnej oferty. Termin składania ofert upłynął w dniu 07.07.2023 r. o godz. 11:00.Do upływu tego terminu nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Organizacja i przeprowadzenie 3 dwudniowych szkoleń grupowych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w podziale na części."
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Zakup dwóch busów 9 osobowych i jednego samochodu terenowego typu pickup na potrzeby Urzędu Miasta Katowice
- Usługa technicznego utrzymania i konserwacji oraz zapobieganie awariom i interwencyjne przywracanie transmisji danych w obrębie sieci: Wi-Fi oraz szerokopasmowej sieci teleinformatycznej SILESIANET
- Dostawa samochodu z komorą chłodnia i mroźnia do transportu próbek żywności w ramach urzędowej kontroli żywności.
- Świadczenie usług w zakresie udzielania porad prawnych cudzoziemcom Część I, II, III
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą sprzętu multimedialnego - ZK-DZP.262.93.2025
- Dostawa i zakup pomocy dydaktycznych, mebli, wyposażenia i sprzętów dla placówek wychowania przedszkolnego w Gminie Lubartów
- Modernizacja instalacji systemu technologii scenicznej w Domu Kultury w Hałcnowie w Bielsku-Białej
- "Zakup i dostawa urządzeń medycznych w ramach realizacji planu zakupowego Zespołu Szpitali Miejskich"
- "Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. Renowacja budynku Centrum Kultury Gminy Mełgiew w Podzamczu wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych nr 1 przy ulicy Wiśniowej 56 w Warszawie - CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA
więcej: Projektory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.