eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Paczków › SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ZADANIEM PN.: "BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI KAMIENICA - ETAP I WRAZ Z MONTAŻEM URZĄDZEŃ NA SIECI WODOCIĄGOWEJ ORAZ W POMPOWNI WODY UZDATNIONEJ"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ZADANIEM PN.: „BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI KAMIENICA – ETAP I WRAZ Z MONTAŻEM URZĄDZEŃ NA SIECI WODOCIĄGOWEJ ORAZ W POMPOWNI WODY UZDATNIONEJ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Paczków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412906

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Paczków

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-370

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774316772

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@paczkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.paczkow.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-394755d8-04fc-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ZADANIEM PN.: „BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI KAMIENICA – ETAP I WRAZ Z MONTAŻEM URZĄDZEŃ NA SIECI WODOCIĄGOWEJ ORAZ W POMPOWNI WODY UZDATNIONEJ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-394755d8-04fc-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00306563

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041106/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI KAMIENICA – ETAP I WRAZ Z MONTAŻEM URZĄDZEŃ NA SIECI WODOCIĄGOWEJ ORAZ W POMPOWNI WODY UZDATNIONEJ

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Gospodarka wodno – ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury , w tym inwestycji w energię odnawialną i oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251442

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 150000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy zakres prac w ramach sprawowanego nadzoru:
1. Zaznajomienie się z dokumentacją projektową i warunkami pozwolenia na budowę.
2. Udział w protokolarnym przekazaniu wykonawcy robót terenu budowy.
3. Kontrola realizacji zadania (robót) w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów Zleceniodawcy i przyszłych użytkowników, w tym m. in.:
a) kontrola zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową oraz umową, oraz kontrola realizacji robót przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje w poszczególnych branżach,
b) kontrola nad prawidłowością przebiegu robót oraz terminem ich wykonania,
c) kontrola pod względem finansowym realizowanego zadania,
d) dokonywanie wpisów do dziennika budowy potwierdzających pobyty na budowie i dokonane w ich czasie czynności.
4. Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałe w toku wykonywania robót i służenie doradztwem.
5. Przekazywanie Zleceniodawcy informacji o stwierdzonych niezgodnościach podczas wykonywania robót budowlanych, użyciu niewłaściwych materiałów, wadach w wykonywaniu robót i o innych ważnych spostrzeżeniach.
6. Przedkładanie Zleceniodawcy opinii dotyczących ewentualnej konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych oraz sprawdzanie kosztorysów dotyczących tych robót.
7. Sprawdzanie kompletności dokumentów i zaświadczeń przedstawionych przez wykonawcę, niezbędnych do przeprowadzenia odbioru robot.
8. Potwierdzenie zapisu kierownika budowy o gotowości wykonanych robót do odbioru. Uczestnictwo w czynnościach odbioru zadania i przekazania go do użytku, w tym skompletowanie dokumentacji powykonawczej oraz reprezentowanie Inwestora wobec organów administracji specjalnej uczestniczących w odbiorze inwestycji zgodnie z art. 56 ustawy Prawo Budowlane.
9. Pełnienie innych obowiązków i czynności wynikających z Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane.
10. W przypadku zaistnienia nieprzewidzianych i ważnych okoliczności Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do wezwania Zleceniobiorcy do bezzwłocznego stawienia się na budowie, a Zleceniobiorca zobowiązuje się zastosować do powyższego.

Szczegółowy zakres prac w ramach zadania objętego nadzorem inwestorskiego:
1. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kamienica.
2. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kamienica – odbudowa nawierzchni pasa drogowego drogi krajowej.
3. Przyłącza kanalizacji sanitarnej.
4. Kanalizacja w obrębie aglomeracji Paczków.
5. Zakup, dostawa i montaż stacji monitorującej, przepływomierza elektromagnetycznego oraz data – logera.

Zakres inwestycji zostanie zrealizowany w zakresie kosztów kwalifikowanych - sieci i przykanaliki do granicy posesji lub pierwszej studzienki -
na działkach: 451/3, 453/3, 1272, 1515, 1516, 463, 471/2, 471/3, 482/4, 488, 490, 491, 496, 497, 498, 499/1, 499/2, 501, 503/3, 510/1, 516,
520/2, 603/3, 603/6, 607/1, 607/2, 608/1, 722/1, 1271, 1273, 1274, 1303, 1305, 1306, 1310, 1311, 1346, 1496, 1504, 1512, 1513, 450/3, 450/
2, 451/1, 451/2, 453/2, 453/1, 454/4, 454/3, 455/3, 455/4, 458, 461, 462/2, 1540, 608/2, 601/2, 1540/1, 468/1, 469/2, 469/1, 472/1, 473/2,
474/4, 474/2, 505/1, 508/1, 509/1, 509/2, 511/1, 512, 515, 504, 519/1, 520/4, 520/5, 521, 522/2, 522/1, 523, 483, 524, 525, 526, 527, 528,
529, 983/5,- obręb 004 Kamienica

Zakres inwestycji zostanie zrealizowany w zakresie kosztów niekwalifikowanych - na działkach - od granicy lub pierwszej studzienki do włączenia
do budynku - działy Przykanaliki staraniem właścicieli indywidualnych
W przypadku poniższych działek całość prac od granicy do włączenia stanowią koszty niekwalifikowane:
454/2, 603/1, 603/4, 468/2, 473/4, 506, 508/2, 519/2, 492, 983/4
W przypadku działek należących do Aglomeracji Paczków całość prac stanowią koszty niekwalifikowane:
542/3, 539/5, 539/2, 545 - obręb Paczków
Zlewnia KS-1
Zakres:
Sieci:
PCV fi 200 - 1017,6mb
PCV fi 160 - 35,4 mb
przykanaliki Inwestora - kwalifikowane:
PCV 160 - 594,1mb
pompownia przydomowa - 1kpl
rurociągi tłoczne fi 63 - 56,4 mb
przykanaliki właścicieli prywatnych - niekwalifikowane - 341,4mb
Zlewnia KS-2 (zlewnia pompowni P1)
Sieci:
PCV fi 200 - 243,7mb
przykanaliki Inwestora - kwalifikowane:
PCV 160 - 182,7mb
pompownia przydomowa - 1kpl
rurociągi tłoczne fi 63 - 223,5 mb
pompownia sieciowa P1 - 1 kpl z zagospodarowaniem
rurociągi tłoczne fi 90 - 33,3 mb
przykanaliki właścicieli prywatnych - niekwalifikowane - 98,5mb
pompownia przydomowa - 1kpl
rurociągi tłoczne fi 63 - 5,5 mb
Zlewnia KS-3; częściowo
Sieci:
PCV fi 200 - 1056,6mb
PCV 160 - 35,2mb
przykanaliki Inwestora - kwalifikowane:
PCV 160 - 477,8 mb
pompownia przydomowa - 4kpl
rurociągi tłoczne fi 63 - 208,5 mb
pompownia sieciowa P2 - 1 kpl z zagospodarowaniem
rurociągi tłoczne fi 90 - 32,9 mb
przykanaliki właścicieli prywatnych - niekwalifikowane - 243,3mb
Aglomeracja Paczków - niekwalifikowane:
PCV fi 200 - 115,5mb
PCV 160 - 9,5mb

ŹRÓDŁA FINANSOWANIA ZAMÓWIENIA: „Gospodarka wodno–ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258300 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Adam Kochmaniewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160246010

7.3.3) Ulica: Niepodległości

7.3.4) Miejscowość: Głogówek

7.3.5) Kod pocztowy: 48-250

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.