eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Usługi szkolenia grupowego dla bezrobotnych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PLUS (EFS+)



Ogłoszenie z dnia 2024-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi szkolenia grupowego dla bezrobotnych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PLUS (EFS+)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431213647

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niecała 14

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-080

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 814665200

1.5.8.) Numer faksu: 814665201

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@mup.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muplublin.praca.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-40a00953-d633-11ee-a3b5-e25d731b0da9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi szkolenia grupowego dla bezrobotnych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PLUS (EFS+)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40a00953-d633-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306534

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00086877/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 szkolenie grupowe dla osób bezrobotnych (EFS+) I: asystent d/s księgowości z egzaminem zewnętrznym

1.3.3 szkolenie grupowe dla osób bezrobotnych (EFS+) I: kadry i płace z egzaminem zewnętrznym

1.3.4 szkolenie grupowe dla osób bezrobotnych (EFS+) I: operator wózków jezdniowych z uprawnieniami UDT

1.3.5 szkolenie grupowe dla osób bezrobotnych (EFS+) I: spawanie metodą TIG i MAG

1.3.6 szkolenie grupowe dla osób bezrobotnych (EFS+) I: operator koparko-ładowarki klasa III

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Kompleksowa aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych ( w tym dotacje na samo zatrudnienie) w celu zwiększenia ich szans na znalezienie zatrudnienia-realizowany przez Miejski Urząd Pracy w Lublinie (I)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00226033

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MUP.PKIII.371.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 152136,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA Asystent/ka ds.księgowości z egzaminem zewnętrznym
Usługi szkolenia zawodowego CPV 80530000-8
Liczba godzin: 120 godzin zegarowych zajęć + egzamin zewnętrzny przed odpowiednią Zewnętrzną Instytucją Certyfikującą.
Kod zawodu: 431101 (asystent ds. księgowości);
Liczba osób: 20 osób (2 grupy x 10 osób)

Zakres szkolenia powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia:
• podstawowe zagadnienia z rachunkowości,
• aktywa trwałe,
• pasywa, przychody i koszty,
• sprawozdanie finansowe,
• fakturowanie,
• program do obsługi księgowej np. Symfonia,
• archiwizowanie dokumentów księgowych,
• program Płatnik
• program Excel
Zamawiający dopuszcza możliwość poszerzenia w/w zakresu szkolenia o inne zagadnienia związane z tematem szkolenia w ramach w/w liczby godzin.
ORGANIZACJA ZAJĘĆ
Częstotliwość zajęć:
• zajęcia edukacyjne powinny odbywać się w dni powszednie z wyłączeniem sobót, niedziel i dni świątecznych w wymiarze do 8 godzin zegarowych dziennie i 30 minut przerwy, częstotliwość i długość przerw ustala Wykonawca w zależności od potrzeb;
• przerwy między zajęciami nie pomniejszają wymaganego wymiaru godzin zajęć edukacyjnych;
• zajęcia edukacyjne powinny kończyć się nie później niż o godz. 18.00.
Czas przeznaczony na egzamin nie jest wliczany do godzin kursu.
Miejsce wykonania usługi – miasto Lublin .

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 47940,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA Kadry i płace z egzaminem zewnętrznym
Liczba godzin: 120 godzin zegarowych zajęć +egzamin zewnętrzny przed odpowiednią Zewnętrzną Instytucją Certyfikującą
Kod zawodu: 431301 (Pracownik obsługi płacowej);
441501 (Pracownik do spraw osobowych);
242306 (Specjalista ds. wynagrodzeń);
242307 (Specjalista ds. kadr)
Liczba osób: 10 osób (1grupa x 10 osób)

Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie obsługi kadr i płac oraz przygotowanie do egzaminu przed odpowiednią Zewnętrzną Instytucją Certyfikującą.
Zakres szkolenia powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia:
• prawo pracy,
• płace,
• ubezpieczenia społeczne,
• świadczenia z ubezpieczenia społecznego,
• rozliczenia z urzędem skarbowym,
• program Płatnik.
Zamawiający dopuszcza możliwość poszerzenia w/w zakresu szkolenia o inne zagadnienia związane z tematem szkolenia w ramach w/w liczby godzin.
ORGANIZACJA ZAJĘĆ
Częstotliwość zajęć:
• zajęcia edukacyjne powinny odbywać się w dni powszednie z wyłączeniem sobót, niedziel i dni świątecznych w wymiarze do 8 godzin zegarowych dziennie i 30 minut przerwy, częstotliwość i długość przerw ustala Wykonawca w zależności od potrzeb;
• przerwy między zajęciami nie pomniejszają wymaganego wymiaru godzin zajęć edukacyjnych;
• zajęcia edukacyjne powinny kończyć się nie później niż o godz. 18.00.
Czas przeznaczony na egzamin nie jest wliczany do godzin kursu.
Miejsce wykonania usługi – miasto Lublin .

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 24030,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA Operator wózków jezdniowych z uprawnieniami UDT
Kod zawodu: 834401 /Kierowca operator wózków jezdniowych (widłowych)
Liczba godzin: 50 godzin zegarowych zajęć + egzamin przed Urzędem Dozoru Technicznego lub równoważnym podmiotem do tego uprawnionym.
Liczba osób: 10 osób (1 grupa x 10 osób)

Zakres szkolenia powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia:
• typy i podziały stosowanych wózków jezdniowych;
• budowa wózka jezdniowego;
• czynności kierowcy przy obsłudze wózków;
• wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa;
• zagadnienia z zakresu BHP;
• wiadomości o dozorze technicznym;
• informacje o bezpiecznej wymianie butli gazowej w wózkach jezdniowych;
• praktyczną naukę jazdy;

ORGANIZACJA ZAJĘĆ
Częstotliwość zajęć:
• zajęcia edukacyjne powinny odbywać się w dni powszednie z wyłączeniem sobót, niedziel i dni świątecznych w wymiarze do 8 godzin zegarowych dziennie i 30 minut przerwy, częstotliwość i długość przerw ustala Wykonawca w zależności od potrzeb;
• przerwy między zajęciami nie pomniejszają wymaganego wymiaru godzin zajęć edukacyjnych;
• zajęcia edukacyjne powinny kończyć się nie później niż o godz. 18.00.
• Wykonawca musi wykazać, że dysponuje do przeprowadzenia zajęć praktycznych co najmniej 2 (dwoma) sprawnymi wózkami jezdniowymi z podaniem typu oraz rodzaju z uwzględnieniem jezdniowego wózka podnośnikowego, posiadającymi aktualne zezwolenia wydane przez UDT.
• Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi szkolenia na zajęciach praktycznych indywidualny dostęp do wózka jezdniowego.
• Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia każdego uczestnika szkolenia na zajęciach praktycznych w odzież ochronną odpowiadającą wymogom z zakresu BHP na danym stanowisku pracy.

Czas przeznaczony na egzamin nie jest wliczany do godzin kursu.
Miejsce wykonania usługi – miasto Lublin .

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 11166,67 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA Spawanie metodą TIG i MAG
Kod zawodu : 721204 (Spawacz)
Liczba godzin: 140 godzin zegarowych zajęć + egzamin przed Komisją powołaną przez Sieć Badawczą Łukasiewicz-Górnośląski Instytut Technologiczny Centrum Spawalnictwa lub równoważną instytucją do tego uprawnioną.
Liczba osób: 10 osób (1 grupa x 10 osób).

Zakres szkolenia powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia:
• procesy spawalnicze i pokrewne;
• materiały podstawowe i pomocnicze do spawania;
• technika i technologia spawania;
• urządzenia i sprzęt do spawania;
• metody przygotowania złączy do spawania;
• kwalifikowanie spawaczy;
• zagadnienia z zakresu BHP i p.poż.;
• praktyczna nauka spawania.
Zamawiający dopuszcza możliwość poszerzenia w/w zakresu szkolenia o inne zagadnienia związane z tematem szkolenia w ramach w/w liczby godzin.

ORGANIZACJA ZAJĘĆ
Częstotliwość zajęć:
• zajęcia edukacyjne powinny odbywać się w dni powszednie z wyłączeniem sobót, niedziel i dni świątecznych w wymiarze do 8 godzin zegarowych dziennie i 30 minut przerwy, częstotliwość i długość przerw ustala Wykonawca w zależności od potrzeb;
• przerwy między zajęciami nie pomniejszają wymaganego wymiaru godzin zajęć edukacyjnych;
• zajęcia edukacyjne powinny kończyć się nie później niż o godz. 18.00.
• Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi szkolenia na zajęciach praktycznych indywidualny dostęp do spawarki.
• Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia każdego uczestnika szkolenia na zajęciach praktycznych w odzież ochronną odpowiadającą wymogom z zakresu BHP na danym stanowisku pracy.

Czas przeznaczony na egzamin nie jest wliczany do godzin kursu.
Miejsce wykonania usługi – miasto Lublin .

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 41000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA Operator koparkoładowarki kl. III
Kod zawodu: 834206 (Operator koparko-ładowarki)
Liczba godzin: 100 godzin zegarowych i 30 minut zajęć + egzamin przed Komisją powołaną przez Sieć Badawczą Łukasiewicz –Warszawski Instytut Technologiczny
Liczba osób: 10 osób (1 grupa x 10 osób)

Zakres szkolenia powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia:
• bezpieczeństwo i higiena pracy;
• użytkowanie i obsługa maszyn roboczych;
• budowa koparko-ładowarek;
• technologia robót;
• zajęcia praktyczne
Wykonawca przedstawia program zatwierdzony przez Sieć Badawczą Łukasiewicz- Warszawski Instytut Technologiczny.

ORGANIZACJA ZAJĘĆ
Częstotliwość zajęć:
• zajęcia edukacyjne powinny odbywać się w dni powszednie z wyłączeniem sobót, niedziel i dni świątecznych w wymiarze do 8 godzin zegarowych dziennie i 30 minut przerwy, częstotliwość i długość przerw ustala Wykonawca w zależności od potrzeb;
• przerwy między zajęciami nie pomniejszają wymaganego wymiaru godzin zajęć edukacyjnych;
• zajęcia edukacyjne powinny kończyć się nie później niż o godz. 18.00.
• Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia każdego uczestnika szkolenia na zajęciach praktycznych w odzież ochronną odpowiadającą wymogom z zakresu BHP na danym stanowisku pracy.
• Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi szkolenia na zajęciach praktycznych indywidualny dostęp do koparko ładowarki.

Czas przeznaczony na egzamin nie jest wliczany do godzin kursu.
Miejsce wykonania usługi – miasto Lublin .

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 28000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27360,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46512,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27360,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa "Kujawiak" Robert Staluszka Europejska Akademia Handlu i Przedsiębiorczości Robert Staluszka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621318617

7.3.3) Ulica: Zielona 8

7.3.4) Miejscowość: Janowiec Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 88-430

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27360,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13020,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23460,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13020,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkolenia Dokształcania i Doskonalenia Kadr KURSOR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462713354

7.3.3) Ulica: Narutowicza 62

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-013

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13020,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13260,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FLISTAL Adrian Flis

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8621646352

7.3.3) Ulica: Branew Szlachecka 4

7.3.4) Miejscowość: Dzwola

7.3.5) Kod pocztowy: 23-304

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27720,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie - Zakład Doskonalenia Zawodowego w Lublinie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120104912

7.3.3) Ulica: Królewska 15

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-109

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32480,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32480,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32480,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkolenia Dokształcania i Doskonalenia Kadr KURSOR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462713354

7.3.3) Ulica: Narutowicza 62

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-013

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32480,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.