eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łubniany › Dostawa 33 szt. laptopów w ramach projektu grantowego pn.: "Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR"



Ogłoszenie z dnia 2022-08-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa 33 szt. laptopów w ramach projektu grantowego pn.: „Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁUBNIANY

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413142

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Opolska 104

1.4.2.) Miejscowość: Łubniany

1.4.3.) Kod pocztowy: 46-024

1.4.4.) Województwo: opolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lubniany.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubniany.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00306475

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-08-16

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00298113/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
1. Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu złożenia przedmiotowych środków dowodowych. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą poniższych przedmiotowych środków dowodowych :
1) Wydruk ze strony internetowej
https://results.bapco.com/charts/facet/SYSmark_25/cpu/all/notebook potwierdzający wyniki testów dla procesorów zainstalowanych w komputerach przenośnych. Wyniki testów nie mogą być opublikowane wcześniej niż 14 dni przed terminem składania ofert. Zamawiający dopuszcza wydruk w języku angielskim na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy, oraz
2) Zestawienie parametrów produktów potwierdzających spełnienie wymagań Zamawiającego (Załącznik nr 7 do SWZ);
2. Zamawiający wymaga ww. przedmiotowych środków dowodowych zgodnie z powyższymi zapisami.
3. Zamawiający dopuszcza by ww. przedmiotowe środki dowodowe znajdowały się na jednym dokumencie/w jednym pliku;
4. Żądane przez Zamawiającego przedmiotowe środki dowodowe mają potwierdzać, że oferowane przez Wykonawcę dostawy (produkty) spełniają określone przez Zamawiającego wymagania/cechy określone w załączniku nr 1 do SWZ.
5. Równoważne przedmiotowe środki dowodowe – Zamawiający informuje, że Wykonawca uprawniony jest do składania równoważnych/innych przedmiotowych środków dowodowych (innych dokumentów niż wskazane powyżej) pod warunkiem, że będą one potwierdzać parametry/wymagania/wyposażenie, o których mowa w załączniku nr 1 do SWZ.
6. Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski, z wyjątkiem dopuszczonym w pkt 1. ppkt 1) (dotyczy również dokumentów równoważnych do wymaganych wydruków).
7. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa powyżej, wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający jednokrotnie wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie. Zamawiający nie będzie wzywać Wykonawcy do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych jeżeli pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
8. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. Wyjaśnianie treści przedmiotowego środka dowodowego nie może także skutkować zmianą treści złożonego wcześniej oświadczenia lub dokumentu.

Po zmianie:
1. Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu złożenia przedmiotowych środków dowodowych. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą poniższych przedmiotowych środków dowodowych :
1) Wyniki testów SYSmark® 25 dostarczonych wraz z ofertą w formacie PDF. oraz
2) Zestawienie parametrów produktów potwierdzających spełnienie wymagań Zamawiającego (Załącznik nr 7 do SWZ);
2. Zamawiający wymaga ww. przedmiotowych środków dowodowych zgodnie z powyższymi zapisami.
3. Zamawiający dopuszcza by ww. przedmiotowe środki dowodowe znajdowały się na jednym dokumencie/w jednym pliku;
4. Żądane przez Zamawiającego przedmiotowe środki dowodowe mają potwierdzać, że oferowane przez Wykonawcę dostawy (produkty) spełniają określone przez Zamawiającego wymagania/cechy określone w załączniku nr 1 do SWZ.
5. Równoważne przedmiotowe środki dowodowe – Zamawiający informuje, że Wykonawca uprawniony jest do składania równoważnych/innych przedmiotowych środków dowodowych (innych dokumentów niż wskazane powyżej) pod warunkiem, że będą one potwierdzać parametry/wymagania/wyposażenie, o których mowa w załączniku nr 1 do SWZ.
6. Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski, z wyjątkiem dopuszczonym w pkt 1. ppkt 1) (dotyczy również dokumentów równoważnych do wymaganych wydruków).
7. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa powyżej, wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający jednokrotnie wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie. Zamawiający nie będzie wzywać Wykonawcy do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych jeżeli pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
8. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. Wyjaśnianie treści przedmiotowego środka dowodowego nie może także skutkować zmianą treści złożonego wcześniej oświadczenia lub dokumentu.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-08-17 10:00

Po zmianie:
2022-08-19 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-08-17 10:30

Po zmianie:
2022-08-19 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-09-15

Po zmianie:
2022-09-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.