Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
"Cyberbezpieczny Samorząd" Zadanie dofinansowane przez UE ze środków Funduszów Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" część 2 (Zad. nr 1 -nr4)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobylnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979832
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 20
1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kobylnica@kobylnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kobylnica.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Cyberbezpieczny Samorząd" Zadanie dofinansowane przez UE ze środków Funduszów Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" część 2 (Zad. nr 1 -nr4)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46d72d84-2cbc-40c7-a2b1-9e67d289402b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00306437
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049739/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zwiększenie poziomu cyfryzacji oraz poprawa bezpieczeństwa informacji w Urzędzie Miejskim i jednostkach podległych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusz Europejski na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11358083.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1135808
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Osobą uprawnioną do kontaktu z
Wykonawcami jest Anna Janeczko - Skrzeczkowska – inspektor ds. zamówień publicznych, adres email: a.janeczko@kobylnica.eu
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1135808
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami,
w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, wyjaśnienia, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem
platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za
pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się
komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, awaryjnie, komunikację za pośrednictwem
poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: a.janeczko@kobylnica.eu,
kobylnica@kobylnica.pl
4. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl.
Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie
zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest
konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego
Wykonawcy.
5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może
trafić do folderu SPAM.
6. Zamawiający, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo –
aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
7. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
8. Dodatkowe informacje zawiera Rozdział X SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kobylnica z siedzibą w Kobylnicy, ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica email: kobylnica@kobylnica.pl tel. 59 858 62 00 reprezentowana przez Burmistrza,
2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pan/Pani kontaktować pod adresem email: j.mielczarek@kobylnica.eu tel. 59 858 62 00
wew. 259,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
a) art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
b) art. 18 w zw. z art. 19 ustawy Pzp,
4) Wypełnienie obowiązku prawnego polega na prowadzeniu spraw, do których zobowiązana jest Gmina Kobylnica w związku z realizacją zadań dot. realizacji niniejszego zamówienia publicznego;
5) W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt 3 i 4 odbiorcami danych osobowych mogą być:
a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa a w szczególności
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp,
b) inne podmioty, które na podstawie umów zawartych z Administratorem określonym w pkt 1 świadczące obsługę w tym prawną i informatyczną na rzecz Zamawiającego,
6) Pani/Pana Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane co najmniej zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, jednak nie dłużej niż 5 lat zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt obowiązującym w Urzędzie Miejskim w Kobylnicy, a jeżeli czas trwania umowy jest dłuższy – okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy oraz 10 lat od daty wygaśnięcia umowy zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt obowiązującym w Urzędzie Miejskim w Kobylnicy,
7) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego, konsekwencją niepodania określonych danych może być odrzucenie oferty,
8) Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu stosownie do art. 22 RODO;
9) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
ul. Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
10) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c,
c) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.D-2.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 1 pn. Dostawa serwera wraz z wdrożeniem do istniejącej sieci komputerowej, w tym w szczególności:
1) dostawa serwera wraz z wdrożeniem do istniejącej sieci komputerowej zgodnie z załącznikiem nr 1.1.1 do SWZ,
2) dostawa licencji na oprogramowanie systemowe do serwera wraz z licencjami dostępowymi zgodnie z załącznikiem nr 1.1.2 do SWZ.
Uwaga:
1. Serwer przeznaczony do odtwarzania systemów po wypadkach losowych z usługą wdrożenia do istniejącej sieci komputerowej obejmującą dostawę i montaż urządzenia w posiadanej szafie Rack, implementację i konfigurację oprogramowania niezbędnego do jego prawidłowego działania, na potrzeby wirtualizacji serwerów i przeniesienia na nowy serwer zasobów (zapewnienie przywrócenia danych po katastrofie i ciągłości świadczenia usług odtworzonych z kopii zapasowej).
2. Miejsce dostawy przedmiotu umowy: Urząd Miejski w Kobylnicy (76-251 Kobylnica, ul. Główna 20 – budynek B).
3. Licencję elektroniczną w formie kluczy cyfrowych należy przesłać na adres
e-mail: it@kobylnica.pl
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział III SWZ oraz załącznik nr 1.1.1 i 1.1.2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48821000-9 - Serwery sieciowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 2 pn. Dostawa systemu typu DLP i SIEM wraz z wdrożeniem w sieci Zamawiającego oraz licencjami, w tym w szczególności:
1) dostawa systemu typu DLP wraz z wdrożeniem w sieci Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 1.2.1 do SWZ,
2) dostawa systemu typu SIEM wraz z wdrożeniem w sieci Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 1.2.2 do SWZ.
Uwaga:
1) Zakres wdrożenia obejmuje logiczną i/lub fizyczną integrację systemu z elementami sieci Zamawiającego. Praktyczna wiedza, umiejętności oraz doświadczenie, tzw. know how Wykonawcy jest niezbędne podczas integracji oraz konfiguracji systemu. Wiedza z zakresu dobrych praktyk Wykonawcy jest niezbędna przy konfiguracji polityk bezpieczeństwa oraz kontroli dostępu. Wdrożenie kończy się uruchomieniem produkcyjnym zainstalowanego systemu, omówieniem jego działania oraz szkoleniem pracowników IT z jego obsługi.
2) Miejsce dostawy przedmiotu umowy: Urząd Miejski w Kobylnicy (76-251 Kobylnica,
ul. Główna 20 – budynek B).
3) Wymagania dla systemu typu DLP
1) Ilość: 1 sztuka
2) Parametry:
a) Użytkownicy AD – 60
b) Ilość stacji roboczych - 70
3) Okres trwania wsparcia: 12 miesięcy
4. Wymagania dla systemu typu SIEM
1) Ilość: 1 sztuka.
2) Parametry:
a) Kontroler domeny – 2
b) Użytkownicy AD – 60
c) Ilość stacji roboczych - 70
d) Serwery Windows – 5
e) Urządzenia sieciowe – 10
f) Aplikacje sieciowe – 10
g) IIS - 2
h) MS SQL – 2.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział III SWZ oraz załącznik nr 1.2.1 i 1.2.2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
79417000-0 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 3 pn. Dostawa przedłużenia (odnowienia) licencji Veeam Data Platform Foundation Standard na okres 12 miesięcy, w tym w szczególności dostawa przedłużenia (odnowienia) licencji Veeam Data Platform Foundation Standard (identyfikator produktu: V-FDNSTD-VS-PB1AR-00) na okres 12 miesięcy.
Uwaga:
1) Obecna licencja obejmuje 2 gniazda fizyczne procesorów (socketów) i jest ważna do 03.12.2025 r.
2) Licencję elektroniczną w formie kluczy cyfrowych należy przesłać na adres
e-mail: it@kobylnica.pl
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział III SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 4 pn. Dostawa infrastruktury ITC wraz z wdrożeniem i konfiguracją, polegająca w szczególności na dostawie:
1) dla Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy:
a) sprzętu informatycznego (tj. serwera fizycznego, przełącznika PoE) ze wsparciem i aktualizacjami producenta wraz z montażem w posiadanej szafie rack i wdrożeniem do istniejącej sieci komputerowej na potrzeby wirtualizacji serwerów i przeniesienia na nowy serwer zasobów (zapewnienie przywrócenia danych po katastrofie i ciągłości świadczenia usług – odtworzenie z kopii zapasowej),
b) punktu dostępowego wraz z montażem we wskazanym przez Zamawiającego miejscu na terenie siedziby Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy,
c) oprogramowania systemowego do serwera wraz z licencjami dostępowymi,
2) oprogramowania i sprzętu informatycznego wraz z montażem w szafie rack posiadanej przez szkoły i wdrożeniem do istniejącej sieci komputerowej oraz kompleksowe wdrożenie systemów IT dla Szkoły Podstawowej w Kobylnicy, Szkoły Podstawowej w Kwakowie, Szkoły Podstawowej w Kończewie, Szkoły Podstawowej w Słonowicach i Szkoły Podstawowej w Sycewicach:
a) serwera fizycznego ze wsparciem i aktualizacjami producenta,
b) oprogramowania systemowego do serwera wraz z licencjami dostępowymi,
c) urządzenia UTM,
d) serwera plików,
e) przełącznika PoE (dotyczy Szkoły Podstawowej w Kwakowie),
f) przełącznika,
g) punktu dostępowego (dotyczy Szkoły Podstawowej w Kwakowie),
h) oprogramowania do tworzenia i zarządzania kopią zapasową,
i) oprogramowania do wirtualizacji,
j) wdrożenia i konfiguracji systemu domenowego wdrożenia i konfiguracji rozwiązania wielowarstwowej ochrony punktów końcowych,
k) wdrożenie i konfiguracja urządzeń UTM,
l) wdrożenie i konfiguracji systemu kopii zapasowej.
Uwaga:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.4.1 – 1.4.13 do SWZ.
2. Wszystkie dostarczane w ramach zamówienia urządzenia z interfejsami sieciowymi muszą być kompletnie wyposażone oraz zawierać okablowanie logiczne sieciowe tak, aby Wykonawca mógł je podłączyć, w tym wykonać niezbędne okablowanie przyłączeniowe do sieci Zamawiającego.
3. Wykonawca gwarantuje, że wszystkie dostarczane produkty (dotyczy to zarówno urządzeń jak i oprogramowania) są ze sobą kompatybilne w zakresie, w jakim wymagana jest ich wzajemna współpraca.
4. Wszystkie urządzenia będące przedmiotem zamówienia muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż w 2024 roku, muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, nieużywane, kompletne, dostarczone w oryginalnym opakowaniu. Nie dopuszcza się zastosowania urządzeń tzw. „refurbished”.
5. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia:
1) Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, ul. Wodna 20/2, 76-251 Kobylnica,
2) Szkoła Podstawowa w Kobylnicy, ul. Główna 63, 76-251 Kobylnica (oraz w przypadku 1 szt. UTM i przełącznika: ul. Szczypińskiej 30, 76-251 Kobylnica),
3) Szkoła Podstawowa w Kończewie, Kończewo, ul. Szkolna 1, 76-251 Kobylnica,
4) Szkoła Podstawowa w Kwakowie, Kwakowo, ul. Słupska 5, 76-251 Kobylnica,
5) Szkoła Podstawowa w Słonowicach, Słonowice 4, 76-251 Kobylnica,
6) Szkoła Podstawowa w Sycewicach, Sycewice, ul. Szkolna 1, 76-251 Kobylnica,
6. Licencje elektroniczne w formie kluczy cyfrowych należy przesłać na adres e-mail: it@kobylnica.pl
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72700000-7 - Usługi w zakresie sieci komputerowej
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 57 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę
częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik
nr 4 do SWZ
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1 - 6 ustawy Pzp.
2. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835 ze zm.) Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm. 3) i rozporządzeniu 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.4), albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r.,
o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3. Powyższe wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do formularza oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 1 ppkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia reguluje § 14 projektu umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-11 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć na platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1135808
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-11 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-09
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wskazane przez Zamawiającego nazwy (znaki towarowe) zamawianego przedmiotu zamówienia mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu zamawianego przedmiotu zamówienia, przy czym w każdym przypadku Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktu równoważnego, o nie gorszych parametrach, z zachowaniem wymagań określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne ma obowiązek udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania spełniają kryteria równoważności takie jak: zakres funkcjonalności, kompatybilność, automatyzacja i harmonogramowanie, bezpieczeństwo danych, odzyskiwanie po awarii, testowanie kopii zapasowych.
3. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji Zadania nr 1 i/lub Zadania nr 2 i/lub Zadania nr 4, stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, zobowiązuje się do podpisania umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych z podmiotem objętym wdrożeniem tj.:
1) z Urzędem Miejskim w Kobylnicy dla Zadania nr 1 i Zadania nr 2,
2) z Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, ze Szkołą Podstawową w Kobylnicy, ze Szkołą Podstawową w Kończewie, ze Szkołą Podstawową w Kwakowie, ze Szkołą Podstawową w Słonowicach, ze Szkołą Podstawową w Sycewicach dla Zadania nr 4.
Wzór umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych stanowi załącznik nr 3 do projektu umowy z wykonawcą.
4. Zamawiający żąda, aby w reprezentowanej przez Wykonawcę organizacji:
1) do przetwarzania danych osobowych dopuszczono wyłącznie osoby posiadające pisemne upoważnienie do przetwarzania danych osobowych;
2) prowadzona jest ewidencja osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych;
3) wdrożono polityki bezpieczeństwa danych;
4) osoby zatrudnione przy przetwarzaniu danych zostały zaznajomione z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych;
5) osoby zatrudnione przy przetwarzaniu danych osobowych zobowiązane zostały do zachowania ich w tajemnicy;
6) wprowadzono obowiązek dokonywania i dokumentowania regularnego testowania, mierzenia i oceniania skuteczności środków technicznych i organizacyjnych mających zapewnić bezpieczeństwo przetwarzania danych;
7) wdrożono instrukcję postępowania w przypadku sytuacji naruszenia ochrony danych osobowych;
8) w przypadku przekazywania danych osobowych środkami telekomunikacyjnymi lub zapisywania na nośnikach zewnętrznych przekazywane dane są szyfrowane;
9) wdrożono odpowiednie środki techniczne i organizacyjne wynikające z art.32 ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO).
5. Zgodnie z projektem umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, Wykonawca zobowiązany jest przed dostarczeniem sprzętu, o którym mowa w § 2 ust. 1, przedłożyć i uzyskać akceptację przedstawiciela Zamawiającego w zakresie dokumentów potwierdzających wymagania określone w załącznikach, o których mowa w § 17 ust. 4 pkt 1 – 3 do umowy.
INNE PRZETARGI KOBYLNICA
- "Cyberbezpieczny Samorząd" Zadanie dofinansowane przez UE ze środków Funduszów Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" część 2 (Zad. nr 1 -nr4)
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej we Wrzącej (II)
więcej: przetargi KOBYLNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Akademii Muzycznej im. I.J. Paderewskiego w Poznaniu
- Wdrożenie oprogramowania do zarządzania dostępu uprzywilejowanego PAM - Privileged Access Management
- Dostawa sprzętu i akcesoriów IT na potrzeby Zamawiającego
- "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Czerwieńsk"
- Zakup i wdrożenie systemu do zarządzania gospodarką wodno-ściekową w ramach projektu pn.: "Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową w gminie Sulejów"
- Dostawa sprzętu i licencji w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Czempiń"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.