Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00236409/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-19
- 2025/BZP 00248244/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-26
- 2025/BZP 00322059/01 - Wynik z dnia 2025-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów biurowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95
1.5.2.) Miejscowość: Łask
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11111141.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny - Skarb Państwa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów biurowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b8ea515-04d3-409e-adcf-f2b69aefbae8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00306282
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00124761/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa artykułów biurowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00236409
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 32/TP1/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 517753,94 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 288704,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – artykuły i sprzęt biurowy, sekcja szkoleniowa1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, z podziałem na części.
2. Rodzaj, a także wymagania jakościowe zamawianego asortymentu zawiera formularz cenowy 3a do SWZ, opis przedmiotu zamówienia 6a zał. do SWZ - po modyfikacji i wzór umowy 4a - stanowiący załączniki do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
4. Warunki i miejsce dostawy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
Produkty równoważne
5. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (kryteria równoważności) nie gorsze niż te wyszczególnione w formularzu cenowym oraz w opisie przedmiotu zamówienia.
6. Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować utraty gwarancji.
7. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
8. Wykonawca oferując produkt równoważny obowiązany jest podać w Formularzu cenowym dane produktu według wymagań Zamawiającego, na podstawie których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi.
9. Dotyczy części 1 - w celu weryfikacji równoważności/kompatybilności dla poz. 145, 146, 193, 202, 204, 206, 208 Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w przypadku zaoferowania produktów równoważnych wpisuje w swojej ofercie (kolumna „Oferowany produkt równoważny” w Formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ) dokładną nazwę towaru, który zobowiązuje się dostarczyć w ramach umowy, tj.: nazwa używana w obrocie handlowym (producent, marka, typ, model, symbol, nr katalogowy, itp.) − powyższe informacje powinny być zapisane w taki sposób, aby Zamawiający mógł bezspornie zidentyfikować zaoferowany asortyment;
Złożenie oferty bez wskazania danych, o których mowa w pkt. 9 traktowane będzie, że Wykonawca oferuje produkt oryginalny wskazany w kolumnie „Przedmiot zamówienia”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22000000-0 - Druki i produkty podobne
22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury
24910000-6 - Kleje
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
30195000-2 - Tablice
30237430-2 - Markery
37822100-7 - Kredki
39292400-9 - Przybory do pisania
39241000-3 - Noże i nożyczki
39541120-3 - Szpagat
39541130-6 - Sznurek
4.5.5.) Wartość części: 122496,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 2 – terminarze, sekcja szkoleniowa1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, z podziałem na części.
2. Rodzaj, a także wymagania jakościowe zamawianego asortymentu zawierają formularze cenowe, opisy przedmiotu zamówienia i wzór umowy - stanowiące załączniki do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
5. Warunki i miejsce dostawy zostały określone we wzorze umowy 4a stanowiącym załącznik do SWZ.
Prawo opcji
Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp wyłącznie w części 1 i 2 zamówienia:
6. Opis przedmiotu zamówienia, zawierający kryteria jakościowe zamawianego asortymentu zawiera załącznik nr 3a, do SWZ – formularz cenowy oraz opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 6a do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 22817000-0 - Terminarze lub organizery osobiste
4.5.5.) Wartość części: 33050,62 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 3 – artykuły biurowe, zzlt1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, z podziałem na części.
2. Rodzaj, a także wymagania jakościowe zamawianego asortymentu zawierają formularze cenowe, opisy przedmiotu zamówienia i wzór umowy - stanowiące załączniki do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
4. W przypadku, gdy dostarczony towar w części lub całości nie będzie odpowiadał opisowi produktów określonemu w formularzu cenowym oraz w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy, na swój koszt.
5. Warunki i miejsce dostawy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
Produkty równoważne
6. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (kryteria równoważności) nie gorsze niż te wyszczególnione w formularzu cenowym oraz w opisie przedmiotu zamówienia.
7. Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować utraty gwarancji.
8. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
9 Wykonawca oferując produkt równoważny obowiązany jest podać w Formularzu cenowym dane produktu według wymagań Zamawiającego, na podstawie których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi.
10 Dotyczy części od 3 do 7- Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w każdym przypadku wpisuje w swojej ofercie (kolumna „Oferowany produkt” w Formularzu cenowym – załącznik nr 3b do SWZ) dokładną nazwę towaru, który zobowiązuje się dostarczyć w ramach umowy, tj.:
10.1. nazwa używana w obrocie handlowym (producent, marka, typ, model, symbol, nr katalogowy, itp.) − powyższe informacje powinny być zapisane w taki sposób, aby Zamawiający mógł bezspornie zidentyfikować zaoferowany asortyment;
10.2. w przypadku asortymentu posiadającego numery NSN i P/N Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał te informacje w treści oferty.
10.3. Złożenie oferty bez wskazania danych, o których mowa w pkt. 10.1 lub 10.2 skutkować będzie odrzuceniem oferty.
11. Opis przedmiotu zamówienia, zawierający kryteria jakościowe zamawianego asortymentu zawiera załącznik nr 3b do SWZ – formularz cenowy oraz opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 6b do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.5.5.) Wartość części: 11897,66 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 4 – papiery/materiały pakowe, zzlt1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, z podziałem na części.
2. Rodzaj, a także wymagania jakościowe zamawianego asortymentu zawierają formularze cenowe, opisy przedmiotu zamówienia i wzór umowy - stanowiące załączniki do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
4. Warunki i miejsce dostawy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
Produkty równoważne
5. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (kryteria równoważności) nie gorsze niż te wyszczególnione w formularzu cenowym oraz w opisie przedmiotu zamówienia.
6. Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować utraty gwarancji.
7. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
8. Wykonawca oferując produkt równoważny obowiązany jest podać w Formularzu cenowym dane produktu według wymagań Zamawiającego, na podstawie których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi.
9. Dotyczy części od 4 do 7 - Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający zamieścił w OPZ listę produktów, które są dopuszczone do użytku zgodnie z dokumentacją producenta sprzętu Lockheed Martin. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny (nie znajdujący się na liście wskazanej w OPZ) pod warunkiem, że będzie on zgodny z wytycznymi zawartymi w aktualnej liście GUC „General Use Consumables (GUC) List”, opracowanej przez producenta sprzętu Lockheed Martin. Lista GUC w zakresie niezbędnym do złożenia oferty może zostać udostępniona Wykonawcom ubiegającym się o udzielenie zamówienia w siedzibie Zamawiającego, lub drogą elektroniczną po złożeniu wniosku. Wniosek powinien zawierać informację o pozycjach asortymentowych, w których Wykonawca chce zaoferować produkty równoważne.
10. Dotyczy części od 3 do 7- Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w każdym przypadku wpisuje w swojej ofercie (kolumna „Oferowany produkt” w Formularzu cenowym – załącznik nr 3b do SWZ) dokładną nazwę towaru, który zobowiązuje się dostarczyć w ramach umowy, tj.:
10.1. nazwa używana w obrocie handlowym (producent, marka, typ, model, symbol, nr katalogowy, itp.) − powyższe informacje powinny być zapisane w taki sposób, aby Zamawiający mógł bezspornie zidentyfikować zaoferowany asortyment;
10.2. w przypadku asortymentu posiadającego numery NSN i P/N Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał te informacje w treści oferty.
10.3. Złożenie oferty bez wskazania danych, o których mowa w pkt. 10.1 lub 10.2 skutkować będzie odrzuceniem oferty.
11. Opis przedmiotu zamówienia, zawierający kryteria jakościowe zamawianego asortymentu zawiera załącznik nr 3b do SWZ – formularz cenowy oraz opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 6b do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.5.5.) Wartość części: 17794,70 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 5 – markery/cienkopisy permanente sharpie, zzlt1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, z podziałem na części.
2. Rodzaj, a także wymagania jakościowe zamawianego asortymentu zawierają formularze cenowe, opisy przedmiotu zamówienia i wzór umowy - stanowiące załączniki do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
4. Warunki i miejsce dostawy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
Produkty równoważne
5. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (kryteria równoważności) nie gorsze niż te wyszczególnione w formularzu cenowym oraz w opisie przedmiotu zamówienia.
6. Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować utraty gwarancji.
7. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
8. Wykonawca oferując produkt równoważny obowiązany jest podać w Formularzu cenowym dane produktu według wymagań Zamawiającego, na podstawie których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi.
9. Dotyczy części od 4 do 7 - Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający zamieścił w OPZ listę produktów, które są dopuszczone do użytku zgodnie z dokumentacją producenta sprzętu Lockheed Martin. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny (nie znajdujący się na liście wskazanej w OPZ) pod warunkiem, że będzie on zgodny z wytycznymi zawartymi w aktualnej liście GUC „General Use Consumables (GUC) List”, opracowanej przez producenta sprzętu Lockheed Martin. Lista GUC w zakresie niezbędnym do złożenia oferty może zostać udostępniona Wykonawcom ubiegającym się o udzielenie zamówienia w siedzibie Zamawiającego, lub drogą elektroniczną po złożeniu wniosku. Wniosek powinien zawierać informację o pozycjach asortymentowych, w których Wykonawca chce zaoferować produkty równoważne.
10. Dotyczy części od 3 do 7- Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w każdym przypadku wpisuje w swojej ofercie (kolumna „Oferowany produkt” w Formularzu cenowym – załącznik nr 3b do SWZ) dokładną nazwę towaru, który zobowiązuje się dostarczyć w ramach umowy, tj.:
10.1. nazwa używana w obrocie handlowym (producent, marka, typ, model, symbol, nr katalogowy, itp.) − powyższe informacje powinny być zapisane w taki sposób, aby Zamawiający mógł bezspornie zidentyfikować zaoferowany asortyment;
10.2. w przypadku asortymentu posiadającego numery NSN i P/N Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał te informacje w treści oferty.
10.3. Złożenie oferty bez wskazania danych, o których mowa w pkt. 10.1 lub 10.2 skutkować będzie odrzuceniem oferty.
11. Opis przedmiotu zamówienia, zawierający kryteria jakościowe zamawianego asortymentu zawiera załącznik nr 3b do SWZ – formularz cenowy oraz opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 6b do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.5.5.) Wartość części: 32936,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 6 – pozostałe środki piśmiennicze, zzlt1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, z podziałem na części.
2. Rodzaj, a także wymagania jakościowe zamawianego asortymentu zawierają formularze cenowe, opisy przedmiotu zamówienia i wzór umowy - stanowiące załączniki do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
4. Warunki i miejsce dostawy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
Produkty równoważne
5. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (kryteria równoważności) nie gorsze niż te wyszczególnione w formularzu cenowym oraz w opisie przedmiotu zamówienia.
6. Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować utraty gwarancji.
7. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
8. Wykonawca oferując produkt równoważny obowiązany jest podać w Formularzu cenowym dane produktu według wymagań Zamawiającego, na podstawie których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi.
9. Dotyczy części od 4 do 7 - Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający zamieścił w OPZ listę produktów, które są dopuszczone do użytku zgodnie z dokumentacją producenta sprzętu Lockheed Martin. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny (nie znajdujący się na liście wskazanej w OPZ) pod warunkiem, że będzie on zgodny z wytycznymi zawartymi w aktualnej liście GUC „General Use Consumables (GUC) List”, opracowanej przez producenta sprzętu Lockheed Martin. Lista GUC w zakresie niezbędnym do złożenia oferty może zostać udostępniona Wykonawcom ubiegającym się o udzielenie zamówienia w siedzibie Zamawiającego, lub drogą elektroniczną po złożeniu wniosku. Wniosek powinien zawierać informację o pozycjach asortymentowych, w których Wykonawca chce zaoferować produkty równoważne.
10. Dotyczy części od 3 do 7- Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w każdym przypadku wpisuje w swojej ofercie (kolumna „Oferowany produkt” w Formularzu cenowym – załącznik nr 3b do SWZ) dokładną nazwę towaru, który zobowiązuje się dostarczyć w ramach umowy, tj.:
10.1. nazwa używana w obrocie handlowym (producent, marka, typ, model, symbol, nr katalogowy, itp.) − powyższe informacje powinny być zapisane w taki sposób, aby Zamawiający mógł bezspornie zidentyfikować zaoferowany asortyment;
10.2. w przypadku asortymentu posiadającego numery NSN i P/N Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał te informacje w treści oferty.
10.3. Złożenie oferty bez wskazania danych, o których mowa w pkt. 10.1 lub 10.2 skutkować będzie odrzuceniem oferty.
11. Opis przedmiotu zamówienia, zawierający kryteria jakościowe zamawianego asortymentu zawiera załącznik nr 3b do SWZ – formularz cenowy oraz opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 6b do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.5.5.) Wartość części: 10364,20 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 7 – folie/taśmy, zzlt1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, z podziałem na części.
2. Rodzaj, a także wymagania jakościowe zamawianego asortymentu zawierają formularze cenowe, opisy przedmiotu zamówienia i wzór umowy - stanowiące załączniki do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
4. Warunki i miejsce dostawy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
Produkty równoważne
5. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (kryteria równoważności) nie gorsze niż te wyszczególnione w formularzu cenowym oraz w opisie przedmiotu zamówienia.
6. Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować utraty gwarancji.
7. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
8. Wykonawca oferując produkt równoważny obowiązany jest podać w Formularzu cenowym dane produktu według wymagań Zamawiającego, na podstawie których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi.
9. Dotyczy części od 4 do 7 - Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający zamieścił w OPZ listę produktów, które są dopuszczone do użytku zgodnie z dokumentacją producenta sprzętu Lockheed Martin. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny (nie znajdujący się na liście wskazanej w OPZ) pod warunkiem, że będzie on zgodny z wytycznymi zawartymi w aktualnej liście GUC „General Use Consumables (GUC) List”, opracowanej przez producenta sprzętu Lockheed Martin. Lista GUC w zakresie niezbędnym do złożenia oferty może zostać udostępniona Wykonawcom ubiegającym się o udzielenie zamówienia w siedzibie Zamawiającego, lub drogą elektroniczną po złożeniu wniosku. Wniosek powinien zawierać informację o pozycjach asortymentowych, w których Wykonawca chce zaoferować produkty równoważne.
10. Dotyczy części od 3 do 7- Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w każdym przypadku wpisuje w swojej ofercie (kolumna „Oferowany produkt” w Formularzu cenowym – załącznik nr 3b do SWZ) dokładną nazwę towaru, który zobowiązuje się dostarczyć w ramach umowy, tj.:
10.1. nazwa używana w obrocie handlowym (producent, marka, typ, model, symbol, nr katalogowy, itp.) − powyższe informacje powinny być zapisane w taki sposób, aby Zamawiający mógł bezspornie zidentyfikować zaoferowany asortyment;
10.2. w przypadku asortymentu posiadającego numery NSN i P/N Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał te informacje w treści oferty.
10.3. Złożenie oferty bez wskazania danych, o których mowa w pkt. 10.1 lub 10.2 skutkować będzie odrzuceniem oferty.
11. Opis przedmiotu zamówienia, zawierający kryteria jakościowe zamawianego asortymentu zawiera załącznik nr 3b do SWZ – formularz cenowy oraz opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 6b do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.5.5.) Wartość części: 19526,03 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 8 – sprzęt do niszczenia dokumentów 01, infrastruktura1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, z podziałem na części.
2. Rodzaj, a także wymagania jakościowe zamawianego asortymentu zawierają formularze cenowe, opisy przedmiotu zamówienia i wzór umowy4b - stanowiące załączniki do SWZ.
3. Warunki i miejsce dostawy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
4. Dotyczy części 8 - Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia
w każdym przypadku wpisuje w swojej ofercie (kolumna „Oferowany produkt”
w Formularzu cenowym – załącznik nr 3c do SWZ) dokładną nazwę towaru, który zobowiązuje się dostarczyć w ramach umowy, tj.: nazwa używana w obrocie handlowym (producent, marka, typ, model, symbol, nr katalogowy, itp.) − powyższe informacje powinny być zapisane w taki sposób, aby Zamawiający mógł bezspornie zidentyfikować zaoferowany asortyment;
Złożenie oferty bez wskazania danych, o których mowa w pkt. 4 skutkować będzie odrzuceniem oferty.
9. Opis przedmiotu zamówienia, zawierający kryteria jakościowe zamawianego asortymentu zawiera załącznik nr 3c do SWZ – formularz cenowy oraz opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 6c do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30191400-8 - Niszczarki
4.5.5.) Wartość części: 40638,21 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168390,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198430,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168390,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biurpap J.M.G Figińscy sp. jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9471866985
7.3.3) Ulica: Brukowa 28
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-341
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURPAP J.M.G. FIGIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURPAP J.M.G. FIGIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168390,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37108,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39231,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37108,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Adeon wydawnictwo Tebra s.c. Paweł Zych Krzysztof Wieczorek
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Grupa Reklamowa Adeon Krzysztof Wieczorek; 2. Studio Zych Paweł Zych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632043042
7.3.3) Ulica: os. Parkowe 1u/2
7.3.4) Miejscowość: Czarnków
7.3.5) Kod pocztowy: 64-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ADEON WYDAWNICTWO-TEBRA S.C. PAWEŁ ZYCH, KRZYSZTOF WIECZOREK
jakie przetargi wygrała firma
ADEON WYDAWNICTWO-TEBRA S.C. PAWEŁ ZYCH, KRZYSZTOF WIECZOREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37108,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenia zamówienia, jeżeli: „…nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty…”.
W dniu 30.05.2025 r. o godz. 9:00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. W wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta na część 3, 4, 5, 6, 7. W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia w części 3, 4, 5, 6, 7 postępowanie o zamówienie publiczne na „Dostawę artykułów biurowych.”, nr referencyjny 32/TP1/2025.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenia zamówienia, jeżeli: „…nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty…”.
W dniu 30.05.2025 r. o godz. 9:00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. W wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta na część 3, 4, 5, 6, 7. W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia w części 3, 4, 5, 6, 7 postępowanie o zamówienie publiczne na „Dostawę artykułów biurowych.”, nr referencyjny 32/TP1/2025.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenia zamówienia, jeżeli: „…nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty…”.
W dniu 30.05.2025 r. o godz. 9:00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. W wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta na część 3, 4, 5, 6, 7. W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia w części 3, 4, 5, 6, 7 postępowanie o zamówienie publiczne na „Dostawę artykułów biurowych.”, nr referencyjny 32/TP1/2025.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenia zamówienia, jeżeli: „…nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty…”.
W dniu 30.05.2025 r. o godz. 9:00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. W wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta na część 3, 4, 5, 6, 7. W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia w części 3, 4, 5, 6, 7 postępowanie o zamówienie publiczne na „Dostawę artykułów biurowych.”, nr referencyjny 32/TP1/2025.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenia zamówienia, jeżeli: „…nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty…”.
W dniu 30.05.2025 r. o godz. 9:00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. W wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta na część 3, 4, 5, 6, 7. W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia w części 3, 4, 5, 6, 7 postępowanie o zamówienie publiczne na „Dostawę artykułów biurowych.”, nr referencyjny 32/TP1/2025.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego im. Prymasa Jana Łaskiego w Łasku
- Świadczenie usług w postaci schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Łask w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Kompleksowe pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad przebudową budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Łasku przy ul. Warszawskiej 2 i 2a wraz z rewitalizacją podwórka
- Dostawa sprzętu: Powiatowy magazyn zarządzania kryzysowego etap I.
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Dostawa materiałów biurowych oraz sprzętu biurowo-szkolnego"
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH, KONFERENCYJNYCH, REKLAMOWYCH ORAZ WYDRUK I DOSTAWA KALENDARZY W LATACH 2026-2029 DLA PROJEKTU CENTRUM CZYSTYCH TECHNOLOGII WĘGLOWYCH: P2X (CCTW+P2X)
- Dostawa artykułów kancelaryjno-biurowych i papieru ksero dla potrzeb Urzędu Miasta Bydgoszczy w 2026 roku
- Zakup materiałów biurowych dla potrzeb OR AMW Bydgoszcz
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Wieruszowie na 2026 r.
- sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lesznie
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





