Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00239184/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki okiennej wraz z montażem rolet wewnętrznych od strony południowej w budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Toruniu przy ul. Szosa Chełmińska 34/36
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W BYDGOSZCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021145
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dr. Emila Warmińskiego 18
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-950
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.bydgoszcz@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana stolarki okiennej wraz z montażem rolet wewnętrznych od strony południowej w budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Toruniu przy ul. Szosa Chełmińska 34/362.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ff28c99-fe12-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00306162
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00131378/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wymiana stolarki okiennej w budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Toruniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00239184
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0401-ILZ.260.2.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej wraz z montażem rolet wewnętrznych od strony południowej w budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Toruniu przy ul. Szosa Chełmińska 34/36.
Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na:
- demontażu stolarki okiennej drewnianej oraz starych parapetów wewnętrznych przewidzianych do wymiany,
- wywozie i utylizacji odpadów powstałych podczas wykonywania prac,
- montażu nowej stolarki okiennej z PCV w kolorze białym - 81 sztuk
- montażu wewnętrznych rolet w kolorze stolarki okiennej – 162 sztuki,
- montażu parapetów wewnętrznych z PCV z profili komorowych,
- pracach polegających na wykonaniu obróbki otworów okiennych, to jest pracach wykończeniowych wynikających z zakresu wykonanych robót,
- montażu nawiewników higrosterowanych okiennych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 263405,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 418200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 263405,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMAR Sławomir Markier
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 091606045
7.3.3) Ulica: ul. Ks. W. Kęsickiego 11
7.3.4) Miejscowość: Pakość
7.3.5) Kod pocztowy: 88-170
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 263405,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy (siedziby oraz jego Oddziałów w Toruniu i Włocławku)
- Dostawa narzędzi chirurgicznych
- kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach, sprzątanie terenów zewnętrznych oraz utrzymanie i pielęgnacja zieleni wokół budynków Bydgoskiego TBS
- Remont stropu nad węzłem cieplnym nr 1 w budynku Diagnostyczno - Leczniczym Centrum Onkologii w Bydgoszczy
- 74/PA/2023 Wykonywanie cięć pielęgnacyjnych, wycinki i nasadzeń drzew i krzewów, pielęgnacji zieleni w nieruchomościach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 266 polegająca na budowie ronda na skrzyżowaniu DW 266 z drogą powiatową nr 2605C w miejscowości Ośno" - opracowanie dokumentacji technicznej
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż drogi powiatowej nr 2055P Oborniki-Gołaszyn
- Zaprojektowanie, dostarczenie, montaż, uruchomienie oraz serwisowanie stacji / układu dezynfekcyjnego chemicznego na bazie podchloryn sodu dla ścieków z budynku Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu
- Poprawa funkcjonalności Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rypinie - II etap
- Przebudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody oraz rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Bytnica
- Budowa przyszkolnej hali sportowej w miejscowości Kleosin.
- "Przebudowa drogi gminnej nr 152192B ulica Łomżyńska we wsi Konarzyce polegająca na budowie drogi dla pieszych" z "Remont drogi dla pieszych przy ulicy Łomżyńskiej w miejscowości Konarzyce".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.