eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup i dostawa materiałów techniki kryminalistycznej dla jednostek terenowych garnizonu śląskiego i Wydziałów KWP w Katowicach na lata 2022/2023



Ogłoszenie z dnia 2022-08-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa materiałów techniki kryminalistycznej dla jednostek terenowych garnizonu śląskiego i Wydziałów KWP w Katowicach na lata 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://slaska-policja.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa materiałów techniki kryminalistycznej dla jednostek terenowych garnizonu śląskiego i Wydziałów KWP w Katowicach na lata 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de4789db-a44d-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00306150

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00066155/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Zakup i dostawa materiałów techniki kryminalistycznej dla jednostek terenowych garnizonu śląskiego i Wydziałów KWP w Katowicach na lata 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00091293/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-2380-54/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - Folie daktyloskopijne
2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
2.1. załącznik nr 1 – formularz ofertowy;
2.2. załącznik nr 2 – wzór umowy;
2.3. załącznik nr 3 – formularz cenowy;
2.4. załącznik nr 4 - oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu;
3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
CPV: 441740000-0 – Folia;
249100000-6 – Kleje;
33140000- 3 – Wyroby medyczne;
33190000-8 – Różne urządzenia i produkty medyczne;
39225720-8 – Słoiki;
44921100-3 – Gips;
24000000-4 – Produkty chemiczne;
3092111-2 – Poduszki z tuszem;
38330000-7 – Ręczne przyrządy do mierzenia długości;
33131170-9 – Pęsety;
19520000-7 – Produkty tworzyw sztucznych.
4. Zamawiający żąda, aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, I gatunku, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w formularzu cenowym.
5. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ, nazwy handlowej i numeru katalogowego producenta oferowanego asortymentu. Brak wpisania nazwy handlowej i/lub numeru katalogowego producenta oferowanego asortymentu wskazanego w kolumnie 14 formularza cenowego dla każdego zadania będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy prawo zamówień publicznych.
6. Wykonawca winien wskazać w kolumnie 14 formularza cenowego nazwę handlową i/lub numer katalogowy producenta tak aby Zamawiający mógł dany asortyment jednoznacznie zidentyfikować przy użyciu ogólnodostępnych źródeł informacji.
7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzielił gwarancji minimalnej i/lub wskazał termin przydatności i/lub datę ważności, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ dla poszczególnych zadań i pozycji. Nie dotyczy zadania nr 5. W okresie udzielonej gwarancji i/lub terminu przydatności i/lub daty ważności, Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów, wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną czy terminem przydatności i/lub datą ważności ponosi Wykonawca.
8. W przypadku zadania nr 5 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał grubość folii, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ dla pozycji nr 2.
9. Gwarancja, termin przydatności, data ważności, stanowią kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej dla zadania nr 1-4 i nr 6-9. Grubość folii stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej dla zadania nr 5.
10. Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw według cen jednostkowych podanych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Cena oferty brutto obliczona według Sekcji XVII SWZ, wpisana do formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty.
11. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców, jeśli są już znane (załącznik nr 1 i nr 5 do SWZ).
12. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia pojawiłyby się nazwy własne, nazwy norm, specyfikacji technicznych, standardów, oznacza to, że Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez zamawiającego materiałów w dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania.
13. Wybór najkorzystniejszej oferty odbędzie się na podstawie kryteriów określonych w Rozdziale XX SWZ.
14. Zamawiający będzie badał czy oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny na podstawie ceny oferty wynikające z załącznika nr 3 do SWZ.
15. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
16. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44174000-0 - Folia

4.5.5.) Wartość części: 113944,25 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - Cyjanostik
2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
2.1. załącznik nr 1 – formularz ofertowy;
2.2. załącznik nr 2 – wzór umowy;
2.3. załącznik nr 3 – formularz cenowy;
2.4. załącznik nr 4 - oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu;
3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
CPV: 441740000-0 – Folia;
249100000-6 – Kleje;
33140000- 3 – Wyroby medyczne;
33190000-8 – Różne urządzenia i produkty medyczne;
39225720-8 – Słoiki;
44921100-3 – Gips;
24000000-4 – Produkty chemiczne;
3092111-2 – Poduszki z tuszem;
38330000-7 – Ręczne przyrządy do mierzenia długości;
33131170-9 – Pęsety;
19520000-7 – Produkty tworzyw sztucznych.
4. Zamawiający żąda, aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, I gatunku, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w formularzu cenowym.
5. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ, nazwy handlowej i numeru katalogowego producenta oferowanego asortymentu. Brak wpisania nazwy handlowej i/lub numeru katalogowego producenta oferowanego asortymentu wskazanego w kolumnie 14 formularza cenowego dla każdego zadania będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy prawo zamówień publicznych.
6. Wykonawca winien wskazać w kolumnie 14 formularza cenowego nazwę handlową i/lub numer katalogowy producenta tak aby Zamawiający mógł dany asortyment jednoznacznie zidentyfikować przy użyciu ogólnodostępnych źródeł informacji.
7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzielił gwarancji minimalnej i/lub wskazał termin przydatności i/lub datę ważności, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ dla poszczególnych zadań i pozycji. Nie dotyczy zadania nr 5. W okresie udzielonej gwarancji i/lub terminu przydatności i/lub daty ważności, Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów, wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną czy terminem przydatności i/lub datą ważności ponosi Wykonawca.
8. W przypadku zadania nr 5 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał grubość folii, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ dla pozycji nr 2.
9. Gwarancja, termin przydatności, data ważności, stanowią kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej dla zadania nr 1-4 i nr 6-9. Grubość folii stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej dla zadania nr 5.
10. Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw według cen jednostkowych podanych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Cena oferty brutto obliczona według Sekcji XVII SWZ, wpisana do formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty.
11. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców, jeśli są już znane (załącznik nr 1 i nr 5 do SWZ).
12. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia pojawiłyby się nazwy własne, nazwy norm, specyfikacji technicznych, standardów, oznacza to, że Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez zamawiającego materiałów w dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania.
13. Wybór najkorzystniejszej oferty odbędzie się na podstawie kryteriów określonych w Rozdziale XX SWZ.
14. Zamawiający będzie badał czy oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny na podstawie ceny oferty wynikające z załącznika nr 3 do SWZ.
15. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
16. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24910000-6 - Kleje

4.5.5.) Wartość części: 1062,72 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 - Wymazówka biologiczna
2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
2.1. załącznik nr 1 – formularz ofertowy;
2.2. załącznik nr 2 – wzór umowy;
2.3. załącznik nr 3 – formularz cenowy;
2.4. załącznik nr 4 - oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu;
3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
CPV: 441740000-0 – Folia;
249100000-6 – Kleje;
33140000- 3 – Wyroby medyczne;
33190000-8 – Różne urządzenia i produkty medyczne;
39225720-8 – Słoiki;
44921100-3 – Gips;
24000000-4 – Produkty chemiczne;
3092111-2 – Poduszki z tuszem;
38330000-7 – Ręczne przyrządy do mierzenia długości;
33131170-9 – Pęsety;
19520000-7 – Produkty tworzyw sztucznych.
4. Zamawiający żąda, aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, I gatunku, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w formularzu cenowym.
5. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ, nazwy handlowej i numeru katalogowego producenta oferowanego asortymentu. Brak wpisania nazwy handlowej i/lub numeru katalogowego producenta oferowanego asortymentu wskazanego w kolumnie 14 formularza cenowego dla każdego zadania będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy prawo zamówień publicznych.
6. Wykonawca winien wskazać w kolumnie 14 formularza cenowego nazwę handlową i/lub numer katalogowy producenta tak aby Zamawiający mógł dany asortyment jednoznacznie zidentyfikować przy użyciu ogólnodostępnych źródeł informacji.
7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzielił gwarancji minimalnej i/lub wskazał termin przydatności i/lub datę ważności, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ dla poszczególnych zadań i pozycji. Nie dotyczy zadania nr 5. W okresie udzielonej gwarancji i/lub terminu przydatności i/lub daty ważności, Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów, wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną czy terminem przydatności i/lub datą ważności ponosi Wykonawca.
8. W przypadku zadania nr 5 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał grubość folii, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ dla pozycji nr 2.
9. Gwarancja, termin przydatności, data ważności, stanowią kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej dla zadania nr 1-4 i nr 6-9. Grubość folii stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej dla zadania nr 5.
10. Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw według cen jednostkowych podanych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Cena oferty brutto obliczona według Sekcji XVII SWZ, wpisana do formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty.
11. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców, jeśli są już znane (załącznik nr 1 i nr 5 do SWZ).
12. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia pojawiłyby się nazwy własne, nazwy norm, specyfikacji technicznych, standardów, oznacza to, że Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez zamawiającego materiałów w dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania.
13. Wybór najkorzystniejszej oferty odbędzie się na podstawie kryteriów określonych w Rozdziale XX SWZ.
14. Zamawiający będzie badał czy oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny na podstawie ceny oferty wynikające z załącznika nr 3 do SWZ.
15. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
16. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 77371,20 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 - Pochłaniacze zapachów
2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
2.1. załącznik nr 1 – formularz ofertowy;
2.2. załącznik nr 2 – wzór umowy;
2.3. załącznik nr 3 – formularz cenowy;
2.4. załącznik nr 4 - oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu;
3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
CPV: 441740000-0 – Folia;
249100000-6 – Kleje;
33140000- 3 – Wyroby medyczne;
33190000-8 – Różne urządzenia i produkty medyczne;
39225720-8 – Słoiki;
44921100-3 – Gips;
24000000-4 – Produkty chemiczne;
3092111-2 – Poduszki z tuszem;
38330000-7 – Ręczne przyrządy do mierzenia długości;
33131170-9 – Pęsety;
19520000-7 – Produkty tworzyw sztucznych.
4. Zamawiający żąda, aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, I gatunku, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w formularzu cenowym.
5. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ, nazwy handlowej i numeru katalogowego producenta oferowanego asortymentu. Brak wpisania nazwy handlowej i/lub numeru katalogowego producenta oferowanego asortymentu wskazanego w kolumnie 14 formularza cenowego dla każdego zadania będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy prawo zamówień publicznych.
6. Wykonawca winien wskazać w kolumnie 14 formularza cenowego nazwę handlową i/lub numer katalogowy producenta tak aby Zamawiający mógł dany asortyment jednoznacznie zidentyfikować przy użyciu ogólnodostępnych źródeł informacji.
7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzielił gwarancji minimalnej i/lub wskazał termin przydatności i/lub datę ważności, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ dla poszczególnych zadań i pozycji. Nie dotyczy zadania nr 5. W okresie udzielonej gwarancji i/lub terminu przydatności i/lub daty ważności, Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów, wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną czy terminem przydatności i/lub datą ważności ponosi Wykonawca.
8. W przypadku zadania nr 5 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał grubość folii, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ dla pozycji nr 2.
9. Gwarancja, termin przydatności, data ważności, stanowią kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej dla zadania nr 1-4 i nr 6-9. Grubość folii stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej dla zadania nr 5.
10. Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw według cen jednostkowych podanych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Cena oferty brutto obliczona według Sekcji XVII SWZ, wpisana do formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty.
11. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców, jeśli są już znane (załącznik nr 1 i nr 5 do SWZ).
12. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia pojawiłyby się nazwy własne, nazwy norm, specyfikacji technicznych, standardów, oznacza to, że Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez zamawiającego materiałów w dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania.
13. Wybór najkorzystniejszej oferty odbędzie się na podstawie kryteriów określonych w Rozdziale XX SWZ.
14. Zamawiający będzie badał czy oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny na podstawie ceny oferty wynikające z załącznika nr 3 do SWZ.
15. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
16. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 40277,90 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 - Słoje + wieczka, folia aluminiowa
2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
2.1. załącznik nr 1 – formularz ofertowy;
2.2. załącznik nr 2 – wzór umowy;
2.3. załącznik nr 3 – formularz cenowy;
2.4. załącznik nr 4 - oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu;
3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
CPV: 441740000-0 – Folia;
249100000-6 – Kleje;
33140000- 3 – Wyroby medyczne;
33190000-8 – Różne urządzenia i produkty medyczne;
39225720-8 – Słoiki;
44921100-3 – Gips;
24000000-4 – Produkty chemiczne;
3092111-2 – Poduszki z tuszem;
38330000-7 – Ręczne przyrządy do mierzenia długości;
33131170-9 – Pęsety;
19520000-7 – Produkty tworzyw sztucznych.
4. Zamawiający żąda, aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, I gatunku, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w formularzu cenowym.
5. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ, nazwy handlowej i numeru katalogowego producenta oferowanego asortymentu. Brak wpisania nazwy handlowej i/lub numeru katalogowego producenta oferowanego asortymentu wskazanego w kolumnie 14 formularza cenowego dla każdego zadania będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy prawo zamówień publicznych.
6. Wykonawca winien wskazać w kolumnie 14 formularza cenowego nazwę handlową i/lub numer katalogowy producenta tak aby Zamawiający mógł dany asortyment jednoznacznie zidentyfikować przy użyciu ogólnodostępnych źródeł informacji.
7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzielił gwarancji minimalnej i/lub wskazał termin przydatności i/lub datę ważności, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ dla poszczególnych zadań i pozycji. Nie dotyczy zadania nr 5. W okresie udzielonej gwarancji i/lub terminu przydatności i/lub daty ważności, Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów, wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną czy terminem przydatności i/lub datą ważności ponosi Wykonawca.
8. W przypadku zadania nr 5 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał grubość folii, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ dla pozycji nr 2.
9. Gwarancja, termin przydatności, data ważności, stanowią kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej dla zadania nr 1-4 i nr 6-9. Grubość folii stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej dla zadania nr 5.
10. Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw według cen jednostkowych podanych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Cena oferty brutto obliczona według Sekcji XVII SWZ, wpisana do formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty.
11. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców, jeśli są już znane (załącznik nr 1 i nr 5 do SWZ).
12. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia pojawiłyby się nazwy własne, nazwy norm, specyfikacji technicznych, standardów, oznacza to, że Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez zamawiającego materiałów w dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania.
13. Wybór najkorzystniejszej oferty odbędzie się na podstawie kryteriów określonych w Rozdziale XX SWZ.
14. Zamawiający będzie badał czy oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny na podstawie ceny oferty wynikające z załącznika nr 3 do SWZ.
15. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
16. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39225720-8 - Słoiki

4.5.5.) Wartość części: 33221,08 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6 - Utrwalacze
2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
2.1. załącznik nr 1 – formularz ofertowy;
2.2. załącznik nr 2 – wzór umowy;
2.3. załącznik nr 3 – formularz cenowy;
2.4. załącznik nr 4 - oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu;
3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
CPV: 441740000-0 – Folia;
249100000-6 – Kleje;
33140000- 3 – Wyroby medyczne;
33190000-8 – Różne urządzenia i produkty medyczne;
39225720-8 – Słoiki;
44921100-3 – Gips;
24000000-4 – Produkty chemiczne;
3092111-2 – Poduszki z tuszem;
38330000-7 – Ręczne przyrządy do mierzenia długości;
33131170-9 – Pęsety;
19520000-7 – Produkty tworzyw sztucznych.
4. Zamawiający żąda, aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, I gatunku, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w formularzu cenowym.
5. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ, nazwy handlowej i numeru katalogowego producenta oferowanego asortymentu. Brak wpisania nazwy handlowej i/lub numeru katalogowego producenta oferowanego asortymentu wskazanego w kolumnie 14 formularza cenowego dla każdego zadania będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy prawo zamówień publicznych.
6. Wykonawca winien wskazać w kolumnie 14 formularza cenowego nazwę handlową i/lub numer katalogowy producenta tak aby Zamawiający mógł dany asortyment jednoznacznie zidentyfikować przy użyciu ogólnodostępnych źródeł informacji.
7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzielił gwarancji minimalnej i/lub wskazał termin przydatności i/lub datę ważności, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ dla poszczególnych zadań i pozycji. Nie dotyczy zadania nr 5. W okresie udzielonej gwarancji i/lub terminu przydatności i/lub daty ważności, Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów, wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną czy terminem przydatności i/lub datą ważności ponosi Wykonawca.
8. W przypadku zadania nr 5 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał grubość folii, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ dla pozycji nr 2.
9. Gwarancja, termin przydatności, data ważności, stanowią kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej dla zadania nr 1-4 i nr 6-9. Grubość folii stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej dla zadania nr 5.
10. Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw według cen jednostkowych podanych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Cena oferty brutto obliczona według Sekcji XVII SWZ, wpisana do formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty.
11. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców, jeśli są już znane (załącznik nr 1 i nr 5 do SWZ).
12. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia pojawiłyby się nazwy własne, nazwy norm, specyfikacji technicznych, standardów, oznacza to, że Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez zamawiającego materiałów w dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania.
13. Wybór najkorzystniejszej oferty odbędzie się na podstawie kryteriów określonych w Rozdziale XX SWZ.
14. Zamawiający będzie badał czy oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny na podstawie ceny oferty wynikające z załącznika nr 3 do SWZ.
15. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
16. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44921100-3 - Gips

4.5.5.) Wartość części: 59459,18 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7 - Poduszki i wałki daktyloskopijne
2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
2.1. załącznik nr 1 – formularz ofertowy;
2.2. załącznik nr 2 – wzór umowy;
2.3. załącznik nr 3 – formularz cenowy;
2.4. załącznik nr 4 - oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu;
3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
CPV: 441740000-0 – Folia;
249100000-6 – Kleje;
33140000- 3 – Wyroby medyczne;
33190000-8 – Różne urządzenia i produkty medyczne;
39225720-8 – Słoiki;
44921100-3 – Gips;
24000000-4 – Produkty chemiczne;
3092111-2 – Poduszki z tuszem;
38330000-7 – Ręczne przyrządy do mierzenia długości;
33131170-9 – Pęsety;
19520000-7 – Produkty tworzyw sztucznych.
4. Zamawiający żąda, aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, I gatunku, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w formularzu cenowym.
5. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ, nazwy handlowej i numeru katalogowego producenta oferowanego asortymentu. Brak wpisania nazwy handlowej i/lub numeru katalogowego producenta oferowanego asortymentu wskazanego w kolumnie 14 formularza cenowego dla każdego zadania będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy prawo zamówień publicznych.
6. Wykonawca winien wskazać w kolumnie 14 formularza cenowego nazwę handlową i/lub numer katalogowy producenta tak aby Zamawiający mógł dany asortyment jednoznacznie zidentyfikować przy użyciu ogólnodostępnych źródeł informacji.
7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzielił gwarancji minimalnej i/lub wskazał termin przydatności i/lub datę ważności, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ dla poszczególnych zadań i pozycji. Nie dotyczy zadania nr 5. W okresie udzielonej gwarancji i/lub terminu przydatności i/lub daty ważności, Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów, wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną czy terminem przydatności i/lub datą ważności ponosi Wykonawca.
8. W przypadku zadania nr 5 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał grubość folii, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ dla pozycji nr 2.
9. Gwarancja, termin przydatności, data ważności, stanowią kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej dla zadania nr 1-4 i nr 6-9. Grubość folii stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej dla zadania nr 5.
10. Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw według cen jednostkowych podanych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Cena oferty brutto obliczona według Sekcji XVII SWZ, wpisana do formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty.
11. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców, jeśli są już znane (załącznik nr 1 i nr 5 do SWZ).
12. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia pojawiłyby się nazwy własne, nazwy norm, specyfikacji technicznych, standardów, oznacza to, że Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez zamawiającego materiałów w dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania.
13. Wybór najkorzystniejszej oferty odbędzie się na podstawie kryteriów określonych w Rozdziale XX SWZ.
14. Zamawiający będzie badał czy oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny na podstawie ceny oferty wynikające z załącznika nr 3 do SWZ.
15. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
16. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30192111-2 - Poduszki z tuszem

4.5.5.) Wartość części: 107153,17 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 8 - Linijka traseologiczna
2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
2.1. załącznik nr 1 – formularz ofertowy;
2.2. załącznik nr 2 – wzór umowy;
2.3. załącznik nr 3 – formularz cenowy;
2.4. załącznik nr 4 - oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu;
3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
CPV: 441740000-0 – Folia;
249100000-6 – Kleje;
33140000- 3 – Wyroby medyczne;
33190000-8 – Różne urządzenia i produkty medyczne;
39225720-8 – Słoiki;
44921100-3 – Gips;
24000000-4 – Produkty chemiczne;
3092111-2 – Poduszki z tuszem;
38330000-7 – Ręczne przyrządy do mierzenia długości;
33131170-9 – Pęsety;
19520000-7 – Produkty tworzyw sztucznych.
4. Zamawiający żąda, aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, I gatunku, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w formularzu cenowym.
5. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ, nazwy handlowej i numeru katalogowego producenta oferowanego asortymentu. Brak wpisania nazwy handlowej i/lub numeru katalogowego producenta oferowanego asortymentu wskazanego w kolumnie 14 formularza cenowego dla każdego zadania będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy prawo zamówień publicznych.
6. Wykonawca winien wskazać w kolumnie 14 formularza cenowego nazwę handlową i/lub numer katalogowy producenta tak aby Zamawiający mógł dany asortyment jednoznacznie zidentyfikować przy użyciu ogólnodostępnych źródeł informacji.
7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzielił gwarancji minimalnej i/lub wskazał termin przydatności i/lub datę ważności, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ dla poszczególnych zadań i pozycji. Nie dotyczy zadania nr 5. W okresie udzielonej gwarancji i/lub terminu przydatności i/lub daty ważności, Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów, wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną czy terminem przydatności i/lub datą ważności ponosi Wykonawca.
8. W przypadku zadania nr 5 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał grubość folii, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ dla pozycji nr 2.
9. Gwarancja, termin przydatności, data ważności, stanowią kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej dla zadania nr 1-4 i nr 6-9. Grubość folii stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej dla zadania nr 5.
10. Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw według cen jednostkowych podanych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Cena oferty brutto obliczona według Sekcji XVII SWZ, wpisana do formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty.
11. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców, jeśli są już znane (załącznik nr 1 i nr 5 do SWZ).
12. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia pojawiłyby się nazwy własne, nazwy norm, specyfikacji technicznych, standardów, oznacza to, że Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez zamawiającego materiałów w dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania.
13. Wybór najkorzystniejszej oferty odbędzie się na podstawie kryteriów określonych w Rozdziale XX SWZ.
14. Zamawiający będzie badał czy oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny na podstawie ceny oferty wynikające z załącznika nr 3 do SWZ.
15. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
16. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38330000-7 - Ręczne przyrządy do mierzenia długości

4.5.5.) Wartość części: 10148,98 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 9 - Pęsety
2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
2.1. załącznik nr 1 – formularz ofertowy;
2.2. załącznik nr 2 – wzór umowy;
2.3. załącznik nr 3 – formularz cenowy;
2.4. załącznik nr 4 - oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu;
3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
CPV: 441740000-0 – Folia;
249100000-6 – Kleje;
33140000- 3 – Wyroby medyczne;
33190000-8 – Różne urządzenia i produkty medyczne;
39225720-8 – Słoiki;
44921100-3 – Gips;
24000000-4 – Produkty chemiczne;
3092111-2 – Poduszki z tuszem;
38330000-7 – Ręczne przyrządy do mierzenia długości;
33131170-9 – Pęsety;
19520000-7 – Produkty tworzyw sztucznych.
4. Zamawiający żąda, aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, I gatunku, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w formularzu cenowym.
5. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ, nazwy handlowej i numeru katalogowego producenta oferowanego asortymentu. Brak wpisania nazwy handlowej i/lub numeru katalogowego producenta oferowanego asortymentu wskazanego w kolumnie 14 formularza cenowego dla każdego zadania będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy prawo zamówień publicznych.
6. Wykonawca winien wskazać w kolumnie 14 formularza cenowego nazwę handlową i/lub numer katalogowy producenta tak aby Zamawiający mógł dany asortyment jednoznacznie zidentyfikować przy użyciu ogólnodostępnych źródeł informacji.
7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzielił gwarancji minimalnej i/lub wskazał termin przydatności i/lub datę ważności, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ dla poszczególnych zadań i pozycji. Nie dotyczy zadania nr 5. W okresie udzielonej gwarancji i/lub terminu przydatności i/lub daty ważności, Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów, wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną czy terminem przydatności i/lub datą ważności ponosi Wykonawca.
8. W przypadku zadania nr 5 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał grubość folii, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ dla pozycji nr 2.
9. Gwarancja, termin przydatności, data ważności, stanowią kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej dla zadania nr 1-4 i nr 6-9. Grubość folii stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej dla zadania nr 5.
10. Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw według cen jednostkowych podanych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Cena oferty brutto obliczona według Sekcji XVII SWZ, wpisana do formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty.
11. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców, jeśli są już znane (załącznik nr 1 i nr 5 do SWZ).
12. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia pojawiłyby się nazwy własne, nazwy norm, specyfikacji technicznych, standardów, oznacza to, że Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez zamawiającego materiałów w dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania.
13. Wybór najkorzystniejszej oferty odbędzie się na podstawie kryteriów określonych w Rozdziale XX SWZ.
14. Zamawiający będzie badał czy oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny na podstawie ceny oferty wynikające z załącznika nr 3 do SWZ.
15. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
16. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33131170-9 - Dentystyczne łopatki, pęsety i narzędzia do formowania wosku

4.5.5.) Wartość części: 4436,21 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128564,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128564,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128564,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanimex s.j. S. Staniszewski M. Staniszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121038471

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399254,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-02-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1082,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1082,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1082,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanimex s.j. S. Staniszewski M. Staniszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121038471

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1082,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-02-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca załączył formularz cenowy dla zadania nr 3, tj. wymazówki biologicznej – załącznik nr 3 do SWZ, w którym złożył ofertę dla zadania nr 3 poz. 1, nie składając oferty dla zadania nr 3 poz.2. Zgodnie z Sekcją IV pkt 5 „Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ, nazwy handlowej i numeru katalogowego producenta oferowanego asortymentu. Brak wpisania nazwy handlowej i/lub numeru katalogowego producenta oferowanego asortymentu wskazanego w kolumnie 14 formularza cenowego dla każdego zadania będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy prawo zamówień publicznych,” oraz Sekcją XVII pkt 3 SWZ „Wszystkie pozycje w formularzu cenowym muszą być wypełnione. Brak wypełnienia którejkolwiek pozycji w tabeli w załączniku nr 3 do SWZ- formularzu cenowym Zamawiający uzna za zaoferowanie przedmiotu zamówienia niezgodnego z dokumentami zamówienia i skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52503,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52503,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52503,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanimex s.j. S. Staniszewski M. Staniszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121038471

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52503,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-02-15

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27183,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27183,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27183,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanimex s.j. S. Staniszewski M. Staniszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121038471

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27183,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-02-15

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53091,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53091,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53091,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanimex s.j. S. Staniszewski M. Staniszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121038471

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53091,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-02-15

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121239,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121239,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121239,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanimex s.j. S. Staniszewski M. Staniszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121038471

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121239,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-02-15

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11276,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11276,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11276,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanimex s.j. S. Staniszewski M. Staniszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121038471

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11276,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-02-15

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4312,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4312,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4312,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanimex s.j. S. Staniszewski M. Staniszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121038471

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4312,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-02-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.