Ogłoszenie z dnia 2022-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00283901/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oświetlenia drogowego we wskazanych miejscach na terenie gm. Piecki w ramach zadania pn. ”Przebudowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742758
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zwycięstwa 34
1.5.2.) Miejscowość: Piecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-710
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@piecki.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piecki.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja oświetlenia drogowego we wskazanych miejscach na terenie gm. Piecki w ramach zadania pn. ”Przebudowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7aefcc7d-0f1c-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00306099
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032421/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00283901/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZK.271.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 136418,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach realizacji cz. I przedmiotu zamówienia należy zmodernizować oświetlenie uliczne w miejscowości Cierzpięty na terenie gminy Piecki w następującym zakresie :1) wymienić istniejące oprawy oświetlenia ulicznego w ilości 26 szt. na oprawy w technologii LED, spełniające normę PN-EN 13201.
2) wymienić przewody łączące sieć z oprawą we wszystkich wymienianych oprawach.
3) zakupić, dostarczyć i zamontować :
a) wysięgniki w ilości 26 szt.
b) bezpieczniki i zaciski w ilości 20 szt.
c) sterowniki opraw w ilości 26 szt.
4) wykonać badania i pomiary dla 1 lokalizacji.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości opraw podlegających wymianie (a w konsekwencji wysięgników, sterowników systemu i bezpieczników oraz zacisków) o +/- 10 %.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia – zał. nr 9 do SWZ oraz zgodnie z tabelą opraw oświetleniowych zawierającą punkty oświetlenia ulicznego, podlegające modernizacji – zał. Nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71355200-3 - Wykonywanie badań
4.5.5.) Wartość części: 63085,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach realizacji cz.II przedmiotu zamówienia należy zmodernizować oświetlenie uliczne w miejscowości Czaszkowo i Piecki na terenie gminy Piecki w następującym zakresie :1) wymienić istniejące oprawy oświetlenia ulicznego w ilości 14 szt. na oprawy w technologii LED, spełniające normę PN-EN 13201.
2) wymienić przewody łączące sieć z oprawą we wszystkich wymienianych oprawach.
3) zakupić, dostarczyć i zamontować :
a) wysięgniki w ilości 14 szt.
b) bezpieczniki i zaciski w ilości 6 szt.
c) sterowniki opraw w ilości 14 szt.
4) wykonać badania i pomiary dla 1 lokalizacji.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości opraw podlegających wymianie (a w konsekwencji wysięgników, sterowników systemu i bezpieczników oraz zacisków) o +/- 10 %.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia – zał. nr 9 do SWZ oraz zgodnie z tabelą opraw oświetleniowych zawierającą punkty oświetlenia ulicznego, podlegające modernizacji – zał. Nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71355200-3 - Wykonywanie badań
4.5.5.) Wartość części: 33257,19 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach realizacji cz. III przedmiotu zamówienia należy zmodernizować oświetlenie uliczne w miejscowościach Nowy Most, Chostka oraz Rosocha na terenie gminy Piecki w następującym zakresie :1) wymienić istniejące oprawy oświetlenia ulicznego w ilości 11 szt. na oprawy w technologii LED, spełniające normę PN-EN 13201.
2) wymienić przewody łączące sieć z oprawą we wszystkich wymienianych oprawach.
3) zakupić, dostarczyć i zamontować :
a) wysięgniki w ilości 11 szt.
b) bezpieczniki i zaciski w ilości 10 szt.
c) sterowniki opraw w ilości 11 szt.
4) wykonać badania i pomiary dla 1 lokalizacji.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości opraw podlegających wymianie (a w konsekwencji wysięgników, sterowników systemu i bezpieczników oraz zacisków) o +/- 10 %.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia – zał. nr 9 do SWZ oraz zgodnie z tabelą opraw oświetleniowych zawierającą punkty oświetlenia ulicznego, podlegające modernizacji – zał. Nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71355200-3 - Wykonywanie badań
4.5.5.) Wartość części: 27090,28 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach realizacji cz. IV przedmiotu zamówienia należy zmodernizować oświetlenie uliczne w miejscowości Machary PGR na terenie gminy Piecki w następującym zakresie :1) wymienić istniejące oprawy oświetlenia ulicznego w ilości 5 szt. na oprawy w technologii LED, spełniające normę PN-EN 13201.
2) wymienić przewody łączące sieć z oprawą we wszystkich wymienianych oprawach.
3) zakupić, dostarczyć i zamontować :
a) wysięgniki w ilości 5 szt.
b) bezpieczniki i zaciski w ilości 5 szt.
c) sterowniki opraw w ilości 5 szt.
4) wykonać badania i pomiary dla 1 lokalizacji.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości opraw podlegających wymianie (a w konsekwencji wysięgników, sterowników systemu i bezpieczników oraz zacisków) o +/- 10 %.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia – zał. nr 9 do SWZ oraz zgodnie z tabelą opraw oświetleniowych zawierającą punkty oświetlenia ulicznego, podlegające modernizacji – zał. Nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71355200-3 - Wykonywanie badań
4.5.5.) Wartość części: 12985,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia jest art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli „nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 16.08.2022 r. do godz. 10:30 nie wpłynęła żadna oferta.
Wobec powyższego należało unieważnić niniejsze postępowanie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia jest art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli „nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 16.08.2022 r. do godz. 10:30 nie wpłynęła żadna oferta.
Wobec powyższego należało unieważnić niniejsze postepowanie.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia jest art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli „nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 16.08.2022 r. do godz. 10:30 nie wpłynęła żadna oferta.
Wobec powyższego należało unieważnić niniejsze postepowanie.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia jest art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli „nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 16.08.2022 r. do godz. 10:30 nie wpłynęła żadna oferta.
Wobec powyższego należało unieważnić niniejsze postepowanie.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Remont pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
- Budowa odcinków oświetleń dróg gminnych na terenie Gminy Czarna
- Budowa remizy strażackiej w miejscowości Bielawy
- Termomodernizacja budynków garażowo - warsztatowych Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Białobrzegach
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





