Og³oszenie z dnia 2023-07-13
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00360674/01 - Wynik z dnia 2023-08-21
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy materia³ów biurowych w okresie 1 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ¦WIÊTOKRZYSKIE CENTRUM RATOWNICTWA MEDYCZNEGO I TRANSPORTU SANITARNEGO W KIELCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291150544
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. ¦wiêtego Leonarda 10
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-311
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scrmits@post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.scrmits.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy materia³ów biurowych w okresie 1 roku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1d0eac23-215d-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00305989
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00068402/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Dostawy ¶rodków czysto¶ci
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1d0eac23-215d-11ee-a60c-9ec5599dddc13.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania zawarte w SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.
1i2rozporz±dzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016
r.wsprawieochrony osóbfizycznych wzwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i
wsprawieswobodnegoprzep³ywu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólnerozporz±dzenie odanych) (Dz. U.UE L119 z dnia4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej
„RODO”)informujemy, ¿e:1)administratoremPani/Pana danychosobowych jest¦wiêtokrzyskie
CentrumRatownictwa Medycznego iTransportuSanitarnego WKielcach2)administrator wyznaczy³
InspektoraDanych Osobowych, z którymmo¿na siêkontaktowaæpodadresem e-mail: jod@scrmits.pl3)
Pani/Panadane osobowe przetwarzanebêd± napodstawie art.6ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym
zprzedmiotowym postêpowaniemoudzieleniezamówieniapublicznego, prowadzonym w trybie
przetargunieograniczonego.4)odbiorcamiPani/Panadanychosobowych bêd± osoby lub podmioty,
którymudostêpnionazostaniedokumentacjapostêpowania woparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5) Pani/Pana
daneosobowebêd±przechowywane,zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od
dniazakoñczeniapostêpowania oudzieleniezamówienia, a je¿eliczas trwania umowy przekracza 4
lata,okresprzechowywania obejmujeca³y czastrwania umowy;6)obowi±zek podania przez Pani±/Pana
danychosobowych bezpo¶rednio Pani/Panadotycz±cych jestwymogiem ustawowym
okre¶lonymwprzepisanych ustawy P.Z.P.,zwi±zanym z udzia³em wpostêpowaniu o
udzieleniezamówieniapublicznego.7) w odniesieniu doPani/Pana danychosobowychdecyzje nie
bêd±podejmowane wsposób zautomatyzowany, stosowniedo art. 22RODO.8) posiadaPani/Pan:a)
napodstawie art. 15RODO prawo dostêpu do danychosobowychPani/Pana dotycz±cych(w
przypadku,gdy skorzystanie ztego prawa wymaga³oby postronieadministratora niewspó³mierniedu¿ego
wysi³kumo¿e zostaæPani/Pan zobowi±zana dowskazaniadodatkowych informacji maj±cychna celusprecyzowanie ¿±dania,w
szczególno¶ci podanianazwy lubdaty postêpowania o
udzieleniezamówieniapublicznego lubkonkursu albo sprecyzowanienazwy lubdaty
zakoñczonegopostêpowania o udzieleniezamówienia);b)na podstawie art. 16 RODOprawo
dosprostowaniaPani/Pana danych osobowych(skorzystanie z prawado sprostowania
niemo¿eskutkowaæ zmian±wyniku postêpowania o udzieleniezamówieniapublicznego ani
zmian±postanowieñumowy wzakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz niemo¿enaruszaæ
integralno¶ciprotoko³u orazjegoza³±czników);c) na podstawie art. 18 RODO
prawo¿±daniaodadministratoraograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z
zastrze¿eniemokresutrwaniapostêpowania oudzieleniezamówienia publicznego lub konkursu oraz
przypadków, októrychmowa wart. 18 ust. 2RODO (prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania wodniesieniudoprzechowywania,w celuzapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony
prawnej lub w celuochronyprawinnej osobyfizycznejlub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesu publicznegoUniiEuropejskiejlubpañstwacz³onkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do
PrezesaUrzêduOchronyDanychOsobowych, gdyuzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowychPani/Panadotycz±cychnarusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:a) w zwi±zku z art. 17
ust.3lit.b,dlub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;b) prawo
oprzenoszeniadanychosobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO
prawosprzeciwu,wobec przetwarzaniadanych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn±
przetwarzaniaPani/Pana danychosobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP/133/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy materia³ów biurowych w okresie 1 roku
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 4a do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
8. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji, tj. w przypadku zwiêkszonego zapotrzebowania, z³o¿enia zamówienia na dostawy w zakresie przekraczaj±cym maksymaln± warto¶æ zamówienia, jednak¿e nie wiêcej ni¿ o 20% maksymalnej warto¶ci zamówienia.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy tonerów i bêbnów w okresie 1 roku
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30125000-1 - Czê¶ci i akcesoria do aparatów fotokopiuj±cych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
8. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji, tj. w przypadku zwiêkszonego zapotrzebowania, z³o¿enia zamówienia na dostawy w zakresie przekraczaj±cym maksymaln± warto¶æ zamówienia, jednak¿e nie wiêcej ni¿ o 20% maksymalnej warto¶ci zamówienia.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy papieru termoczu³ego w okresie 1 roku
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 22993200-9 - Papier termoczu³y lub tektura
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
8. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji, tj. w przypadku zwiêkszonego zapotrzebowania, z³o¿enia zamówienia na dostawy w zakresie przekraczaj±cym maksymaln± warto¶æ zamówienia, jednak¿e nie wiêcej ni¿ o 20% maksymalnej warto¶ci zamówienia.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Wszystkie przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj± uzupe³nieniauSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wymagania zawarte w SWZ6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-24 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Za po¶rednictwem platformy https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-24 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj" obejmuj±cych niwelowanie drobnych barier architektonicznych Politechniki ¦wiêtokrzyskiej w ramach projektu nr FERS.03.01-IP.08-0011/24
- Sukcesywne dostawy materia³ów medycznych wykorzystywanych w zabiegach perfuzji dla potrzeb Kliniki Kardiochirurgii WSzZ w Kielcach
- Dostawa, monta¿ oraz uruchomienie pomocy dydaktycznych i urz±dzeñ, stanowi±cych zaplecze techniczno-dydaktyczne w procesie kszta³cenia w zawodach: technik mechanik, technik elektryk...
- Zakup i monta¿ cyfrowych szyfrowanych syren alarmowych oraz zakup i monta¿ centrali steruj±cej tymi syrenami oraz zintegrowanie istniej±cych syren z zakupion± central±
- Us³uga porz±dkowania odpadów na nieruchomo¶ciach nale¿±cych do Zasobu W³asno¶ci Rolnej Skarbu Pañstwa po³o¿onych w woj. ¶wiêtokrzyskim - na terenie dzia³ania KOWR OT w Kielcach
- Zakup wraz z dostaw± wyrobów medycznych dla ¦wiêtokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
wiêcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artyku³ów biurowych i tonerów
- Dostawa sprzêtu komputerowego
- Zakup i sukcesywna dostawa artyku³ów biurowych i pi¶miennych do SZPZOZ im. ,,Dzieci Warszawy'' w Dziekanowie Le¶nym
- Dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych w ramach projektów unijnych pn. "Edukacja Przysz³o¶ci" oraz "¦widnickie przedszkolaki odkrywaj± ¶wiat" i "ekoMy"
- Sukcesywna dostawa materia³ów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagielloñskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
- Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawê materia³ów biurowych z przeznaczeniem na pakiety tematyczne: gie³dowe, informacyjne, zajêciowe, komunikacyjne i administracyjne.
wiêcej: Papier termoczu³y lub tektura »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.