Og³oszenie z dnia 2022-08-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00344571/01 - Wynik z dnia 2022-09-13
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego (grzewczego) dla potrzeb jednostek organizacyjnych ( II Postêpowanie )
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA WOLIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685510
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 23
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wolin
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-510
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 512186788
1.5.8.) Numer faksu: +48 913261429
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminawolin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gminawolin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego (grzewczego) dla potrzeb jednostek organizacyjnych ( II Postêpowanie )
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-aa2272c4-1d40-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00305979
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://gminawolin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminawolin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, a w szczególno¶ci:
- sk³adanie ofert, wymiana informacji,
- przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ pomiêdzy Wykonawc± a Zamawiaj±cym, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), na Platformie Zakupowej.
2. Do przes³ania dokumentów, o¶wiadczeñ, w tym potwierdzenia czynno¶ci z³o¿enia oferty, niezbêdne jest posiadanie przez Wykonawcê:
1) kwalifikowanego podpisu elektronicznego
2) podpisu (profilu) zaufanego, lub
3) podpisu osobistego (e-dowodu
3. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej w zak³adce "Korespondencja z Wykonawcami". Za datê przekazania zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê ich datê wczytania do Systemu.
4. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa Marketplanet, tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
5. W przypadku braku mo¿liwo¶ci komunikacji poprzez Platformê Zakupow± osobami uprawnionymi do kontaktowania siê z Wykonawcami s±: Halina Prachnio, Mariusz Samo³yk, e-mail: zamowienia@gminawolin.pl
6. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
- dokumenty w formacie „pdf zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
- dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf, wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem.
7. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne :
- Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
- Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, l_inux, lub ich nowsze wersje; -Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
- W³±czona obs³uga JavaScript;
- Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie pdf.
8. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, Iz, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, mg, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
9. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh;mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
10. W przypadku przekazywania w postêpowaniu dokumentu elektronicznego w formie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
11. Z³o¿enie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania siê : https://gmina wolin.ezamawiajacy.pl
12. Zasady rejestracji na Platformie i ogólne zasady korzystania z Platformy: - Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie: Gmina Wolin; https://gminawolin.ezamawiajacy.pl Lub https://oneplace.marketplanet.pl. 13 13.Instrukcja korzystania przez Wykonawców z Platformy stanowi Za³±cznik nr 9 do SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i art. 14 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informujê, ¿e:
□ administratorem danych osobowych przetwarzanych przez Gminê Wolin-Urz±d Miejski w Wolinie jest Burmistrz Wolina. Dane Urzêdu: ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, adres e-mail: sekretariat@gminawolin.pl;
□ kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie: e-mail: iodo@gminawolin.pl;
□ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
□ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych dalej „ustawa Pzp", w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: Sukcesywna dostawa oleju opa³owego (grzewczego) dla potrzeb jednostek organizacyjnych Gminy Wolin – II Postêpowanie ( Nr post. ZP.271.23.2022.HP)
□ Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; a po tym czasie przez okres wymagany przepisami szczególnymi prawa, w szczególno¶ci ze wzglêdu na cele archiwalne- zgodnie z JRWA: dokumentacja zamówieñ publicznych posiada kategoriê archiwaln± B5 (okres przechowywania 5 lat) natomiast umowa zawart± w wyniku postêpowania w trybie zamówieñ publicznych posiada kategoriê archiwaln± B10 (okres przechowywania 10 lat);
□ obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
□ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
□ posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
□ nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz± z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2022.HP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 .Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa oleju opa³owego (grzewczego) dla potrzeb jednostek organizacyjnych Gminy Wolin
Zamówienie obejmuje dostarczanie oleju opa³owego lekkiego L1 do budynków ni¿ej wymienionych jednostek
organizacyjnych/ o¶wiatowych Gminy Wolin:
Publiczna Szko³a Podstawowa im. B. Chrobrego w Ko³czewie
Publiczna Szko³a Podstawowa w Dargob±dzu
Publiczna Szko³a Podstawowa w Troszynie
- w ³±cznej przewidywanej ilo¶ci 63 000 litrów. Ilo¶æ zakupionego oleju mo¿e byæ mniejsza.
Dostawy bêd± realizowane w terminie: od dnia 01.09.2022 r. do 31.12.2023 r. lub do wyczerpania warto¶ci umowy, je¶li nast±pi to przed dniem 31.12.2023 r.
Dostawy odbywaæ siê bêd± na zapotrzebowanie telefoniczne lub za po¶rednictwem poczty elektronicznej dokonane przez upowa¿nione osoby.
Olej bêd±cy przedmiotem dostawy musi byæ zgodny z norm± PN-C-96024.2011P - olej opa³owy lekki L1.
2. Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera :
1) Opis przedmiotu zamówienia - Za³±cznik nr 7 do SWZ
2) Projektowane Postanowienia Umowy - Za³±cznik nr 8 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
- Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiadaæ aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi wydan± na podstawie ustawy Prawo Energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 1835). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia spe³nienie ww. warunku musi wykazaæ Wykonawca który bêdzie wykonywa³ czynno¶ci wymagaj±ce posiadania ww. koncesji.
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej a) Wykonawcy
- warunek zostanie uznany za spe³niony je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie) zrealizowa³ co najmniej jedno zamówienie/ dostawê (na podstawie jednej umowy) o charakterze odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia tj. dostawê oleju opa³owego o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 150 000,00 z³otych ³±cznie z podatkiem VAT wykonanej nale¿ycie lub wykonywanej nale¿ycie.
Wykonawca nie mo¿e sumowaæ warto¶ci kilku dostaw o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych warto¶ci porównywalnych.
- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek okre¶lony w w pkt 2 musi byæ spe³niony w ca³o¶ci przez jednego Wykonawcê.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawca sk³ada :
a) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art, 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawc± który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej u niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - Za³±cznik nr 4 do SWZ;
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy
wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w pkt 1 lit. b - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
3. Dokumenty, o którym mowa w pkt 2 powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
4. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg± z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Pkt 3 stosuje siê odpowiednio.
5. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
6. Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 (za³. nr 2 do SWZ), dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca sk³ada :
1) aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi wydan± na podstawie ustawy Prawo Energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 1835),
2) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywalnych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy; Wzór Wykazu dostaw Za³±cznik nr 5 do SWZ;
Uwaga:
- Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy dostaw w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
- Okres 3 lat, o którym mowa powy¿ej, liczy siê wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 5 000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych);2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert, i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku Spó³dzielczym w Wolinie, nr 67 9393 0000 0000 0156 2000 0050, z dopiskiem: „Wadium - Nr postêpowania ZP.271.23. 2022.HP ".
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania na rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie Pzp. bez potwierdzenia tych okoliczno¶ci,
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina Wolin , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia , Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Dokument wadialny z³o¿ony w postaci elektronicznej nie mo¿e zawieraæ postanowieñ uzale¿niaj±cych jego dalsze obowi±zywanie od zwrotu orygina³u dokumentu wadialnego do jego wystawcy. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) lub porêczenia musi mieæ tak± sam± p³ynno¶æ jak wadium wniesione w pieni±dzu – dochodzenie roszczenia z tytu³u wadium wniesionego w tej formie nie mo¿e byæ utrudnione.
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 14.
8. Z³o¿enie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp., powoduje rozwi±zanie stosunku prawnego z Wykonawc± wraz z utrat± przez niego prawa do korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w Dziale IX ustawy Pzp.
9. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy Pzp.
10. Zaleca siê, aby porêczenie i gwarancja wskazywa³y adres mailowy na jaki Zamawiaj±cy winien sk³adaæ o¶wiadczenie o zwolnieniu wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 5 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie winno byæ za³±czone do oferty zgodnie z Rozdzia³em XIV ust. 3 pkt 5 oraz ust. 4 SWZ.2. Wszelk± korespondencjê w postêpowaniu Zamawiaj±cy kieruje do pe³nomocnika.
3. Przed zawarciem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ Zamawiaj±cemu kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców, zawieraj±c± co najmniej:
1) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia;
2) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada³ bêdzie uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy , do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie jw. przedk³ada siê, w przypadku okre¶lonym w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp., zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 6 do SWZ.
7. Podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z Projektowanymi Postanowieniami Umowy - Za³±cznik nr 8 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-25 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty powinny byæ z³o¿one za po¶rednictwem Platformy zakupowej : https://gminawolin.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-25 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-23
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Ofertê sk³ada siê na Formularzu „OFERTA" - Za³±cznik nr 1 do SWZ2. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (je¿eli dotyczy);
3) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 4 SWZ (je¿eli dotyczy);
4) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 6 SWZ (je¿eli dotyczy);
5) dowód wniesienia wadium;
6) dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do dzia³ania w imieniu wykonawcy:
a) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru - potwierdzaj±ce umocowanie do dzia³ania w imieniu wykonawcy. Uwaga: Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów,
b) pe³nomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania wykonawcy, je¿eli w jego imieniu dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit. a powy¿ej. Powy¿sze stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie (dot. tak¿e spó³ek cywilnych).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostaw± oleju opa³owego lekkiego do jednostek organizacyjnych Gminy Godziszów na sezon 2025/2026
- Dostawa oleju opa³owego do kot³owni w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej na terenie gminy Gzy
- Dostawa oleju opa³owego dla placówek o¶wiatowych Gminy Nowodwór.
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego dla Domu Pomocy Spo³ecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie
- Dostawa oleju opa³owego w sezonie grzewczym 2025/2026
- Dostawa opa³u do kot³owni w budynkach Gminy £aszczów
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.