eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa pierwszego wyposażenia do przebudowanego budynku siłownia i stajnia w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pierwszego wyposażenia do przebudowanego budynku siłownia i stajnia w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krakowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554413

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Słowackiego 20

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-037

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 126344266

1.5.8.) Numer faksu: 126335294

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@powiat.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/spwk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pierwszego wyposażenia do przebudowanego budynku siłownia i stajnia w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d5d2230-ba21-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305900

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025496/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa pierwszego wyposażenia - postępowanie: "Przebudowa budynku Siłowni w ZSRCKU w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 (RPO WM) - Działanie: 11.2 Odnowa obszarów wiejskich.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00118522/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BIR.272.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 349763,92 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 240081,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44112300-1 - Przegrody

4.5.5.) Wartość części: 83653,68 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 12971,54 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30195800-0 - Szyny lub uchwyty do zawieszania

4.5.5.) Wartość części: 889,70 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39151100-6 - Stojaki

4.5.5.) Wartość części: 160,96 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15872400-5 - Sól

30195800-0 - Szyny lub uchwyty do zawieszania

44613500-5 - Pojemniki na wodę

4.5.5.) Wartość części: 2095,86 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym

44511200-7 - Narzędzia ogrodnicze

4.5.5.) Wartość części: 1104,61 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03322300-5 - Konie

4.5.5.) Wartość części: 2194,07 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39298000-7 - Figurki, ozdoby, ramy do fotografii lub zdjęć oraz lustra

4.5.5.) Wartość części: 576,69 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34150000-3 - Symulatory

4.5.5.) Wartość części: 4924,53 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39100000-3 - Meble

39112000-0 - Krzesła

39121100-7 - Biurka

4.5.5.) Wartość części: 33166,96 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33191110-9 - Autoklawy

4.5.5.) Wartość części: 4975,20 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33123210-3 - Urządzenia do monitorowania czynności serca

4.5.5.) Wartość części: 3607,13 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 6086,72 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38434500-1 - Analizatory biochemiczne

4.5.5.) Wartość części: 9030,81 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego

4.5.5.) Wartość części: 6123,54 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33168100-6 - Endoskopy

4.5.5.) Wartość części: 28967,15 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 1108,56 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 1020,86 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34000000-7 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu

4.5.5.) Wartość części: 12878,05 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192000-2 - Meble medyczne

4.5.5.) Wartość części: 9500,38 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego

4.5.5.) Wartość części: 7737,11 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31515000-9 - Lampy ultrafioletowe

4.5.5.) Wartość części: 1284,28 PLN

Część 23

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42923110-6 - Wagi

4.5.5.) Wartość części: 1172,14 PLN

Część 24

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, wniesienie oraz montaż wyposażenia do budynku Stajni i Siłowni znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie w ramach zadań inwestycyjnych: „Przebudowa budynku stodoły na stajnię w obrębie Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z przebudową i remontem budynków gospodarczych i spichlerza – pierwsze wyposażenie” oraz ”Przebudowa budynku „Siłowni” w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie wraz z adaptacją na gabinet weterynaryjny, wykorzystywany do celów edukacyjnych szkoły – etap III – pierwsze wyposażenie”.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do projektu umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34000000-7 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu

4.5.5.) Wartość części: 4850,95 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9557,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9557,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9557,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Intersell Waldemar Płonka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9540002349

7.3.3) Ulica: Jesionowa 17a

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 42-525

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9557,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2066,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4305,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2066,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Intersell Waldemar Płonka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9540002349

7.3.3) Ulica: Jesionowa 17a

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 42-525

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2066,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6150,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10824,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6150,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tronus Polska Sp z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272680141

7.3.3) Ulica: Ordona 2a

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-237

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6150,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meden-Inmed Sp. z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692255563

7.3.3) Ulica: Wenedów 2

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-847

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6127,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6127,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6217,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EGERTON sp z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482773837

7.3.3) Ulica: Legnicka 21

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-811

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6127,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alpha Diagnostics Sp. z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270103095

7.3.3) Ulica: Taśmowa 1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-677

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 22

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2460,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2460,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2460,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tronus Polska Sp. z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272680141

7.3.3) Ulica: Ordona 2a

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-237

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2460,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.