eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzozie › Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej



Ogłoszenie z dnia 2023-07-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZOZIE

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118402

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: BRZOZIE 50

1.4.2.) Miejscowość: Brzozie

1.4.3.) Kod pocztowy: 87-313

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.4.7.) Numer telefonu: 56 49 129 10

1.4.8.) Numer faksu: 56 49 129 10

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@brzozie.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gm-brzozie.rbip.mojregion.info/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00305848

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-07-13

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00291668

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.9. Numer planu postępowań w BZP

Przed zmianą:
2023/BZP 00022602/02/P

Po zmianie:
2023/BZP 00022602/03/P

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
Część nr 1: Adaptacja poddasza nieużytkowego na pomieszczenia biurowe w budynku Urzędu Gminy Brzozie
Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest adaptacja poddasza nieużytkowego na pomieszczenia biurowe w budynku urzędu Gminy Brzozie wraz z przebudową przegrody zewnętrznej. Projektuje się 3 pomieszczenia biurowe, salę konferencyjną oraz pomieszczenia socjalne. Na przebudowę składać się będzie wydzielenie pomieszczeń ścianami działowymi, wykonanie nowych sufitów podwieszonych, posadzek, instalacji wod-kan, CO i elektrycznej oraz okien dachowych. Adaptowany obiekt jest czterokondygnacyjny, podpiwniczony zaprojektowany, murowany z dachem wielospadowym o konstrukcji drewnianej.
Wykonawca zobowiązany będzie do wyposażenia sali konferencyjnej w stół konferencyjny, ławy, krzesła oraz w system konferencyjny i głosowania.
Roboty budowlane wykonywane będą w czynnym budynku. Wykonywanie robót nie może zakłócić pracy Urzędu Gminy. W czasie wykonywania robót budowlanych miejsce prowadzenia robót należy tak zabezpieczyć, aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń ludzi i mienia. Prace będą mogły być wykonywane od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 18:00. Godziny wykonywania prac szczególnie głośnych muszą być uzgodnione z Zamawiającym.
Roboty budowlane w budynku należy wykonywać tak, aby nie uszkodzić istniejących instalacji znajdujących się w budynku. Za wszelkiego rodzaju uszkodzenia istniejących instalacji w trakcie prowadzenia prac budowlanych, wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność i jest zobowiązany do ich usunięcia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku do SWZ nr 11 – dokumentacja projektowa.
Zamawiający udostępnia przedmiar robót/kosztorys ofertowy, jednakże z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej oraz STWIORB. Przedmiar robót/kosztorys ofertowy, ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nie ujętych w przedmiarze/kosztorysie ofertowym lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze/kosztorysie ofertowym nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia, jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej lub STWIORB.

Po zmianie:
Część nr 1: Adaptacja poddasza nieużytkowego na pomieszczenia biurowe w budynku Urzędu Gminy Brzozie
Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest adaptacja poddasza nieużytkowego na pomieszczenia biurowe w budynku urzędu Gminy Brzozie wraz z przebudową przegrody zewnętrznej. Projektuje się 3 pomieszczenia biurowe, salę konferencyjną oraz pomieszczenia socjalne. Na przebudowę składać się będzie wydzielenie pomieszczeń ścianami działowymi, wykonanie nowych sufitów podwieszonych, posadzek, instalacji wod-kan, CO i elektrycznej oraz okien dachowych. Adaptowany obiekt jest czterokondygnacyjny, podpiwniczony zaprojektowany, murowany z dachem wielospadowym o konstrukcji drewnianej.
Wykonawca zobowiązany będzie do wyposażenia sali konferencyjnej w stół konferencyjny, ławy, krzesła oraz w system konferencyjny i głosowania.
Roboty budowlane wykonywane będą w czynnym budynku. Wykonywanie robót nie może zakłócić pracy Urzędu Gminy. W czasie wykonywania robót budowlanych miejsce prowadzenia robót należy tak zabezpieczyć, aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń ludzi i mienia. Prace będą mogły być wykonywane od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 18:00. Godziny wykonywania prac szczególnie głośnych muszą być uzgodnione z Zamawiającym.
Roboty budowlane w budynku należy wykonywać tak, aby nie uszkodzić istniejących instalacji znajdujących się w budynku. Za wszelkiego rodzaju uszkodzenia istniejących instalacji w trakcie prowadzenia prac budowlanych, wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność i jest zobowiązany do ich usunięcia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku do SWZ nr 11 – dokumentacja projektowa.
Zamawiający udostępnia przedmiar robót/kosztorys ofertowy, jednakże z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej oraz STWIORB. Przedmiar robót/kosztorys ofertowy, ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nie ujętych w przedmiarze/kosztorysie ofertowym lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze/kosztorysie ofertowym nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia, jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej lub STWIORB.
W celu prawidłowej wyceny Zamawiający niezobowiązująco zaleca przed sporządzeniem oferty przeprowadzić wizję lokalną, w celu zapoznania się z ewentualnymi utrudnieniami i uwarunkowaniami logistycznymi miejsca realizacji przedmiotu zamówienia oraz dokonać właściwych pomiarów. Wykonawcy zainteresowani dokonaniem oględzin miejsca realizacji zamówienia proszeni są o uprzednie telefoniczne zgłoszenie udziału Zamawiającemu – nr tel.: 56 49 129 14. Wizja lokalna zaplanowana jest na dzień 20.07.2023 r., godz. 10:00.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
Część nr 2: Wyposażenie gastronomiczne kuchni w świetlicy wiejskiej w Jajkowie
Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie kuchni w szafki, regały, stoły, baseny, zlewy oraz duży sprzęt AGD (frytownica, gazówki, piec konwencyjny itp.).
Wyposażenie ma być wykonane ze stali nierdzewnej, elementy łączone wspólnym blatem. Całość ma być wykonane pod tzw. wymiar. Elementy wyposażenia wraz z rzutem technicznym pomieszczenia (zaznaczenie kolorem czerwonym) zawarte zostały w załączniku do SWZ nr 12 – wyposażenie gastronomiczne kuchni w świetlicy wiejskiej w Jajkowie.
W celu prawidłowej wyceny Zamawiający niezobowiązująco zaleca przed sporządzeniem oferty przeprowadzić wizję lokalną, w celu zapoznania się z ewentualnymi utrudnieniami i uwarunkowaniami logistycznymi miejsca realizacji przedmiotu zamówienia oraz dokonać właściwych pomiarów. Wykonawcy zainteresowani dokonaniem oględzin miejsca realizacji zamówienia proszeni są o uprzednie telefoniczne zgłoszenie udziału Zamawiającemu – nr tel.: 56 49 129 14. Wizja lokalna zaplanowana jest na dzień 14.07.2023 r., godz. 10:00

Po zmianie:
Część nr 2: Wyposażenie gastronomiczne kuchni w świetlicy wiejskiej w Jajkowie
Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie kuchni w szafki, regały, stoły, baseny, zlewy oraz duży sprzęt AGD (frytownica, gazówki, piec konwencyjny itp.).
Wyposażenie ma być wykonane ze stali nierdzewnej, elementy łączone wspólnym blatem. Całość ma być wykonane pod tzw. wymiar. Elementy wyposażenia wraz z rzutem technicznym pomieszczenia (zaznaczenie kolorem czerwonym) zawarte zostały w załączniku do SWZ nr 12 – wyposażenie gastronomiczne kuchni w świetlicy wiejskiej w Jajkowie.
W celu prawidłowej wyceny Zamawiający niezobowiązująco zaleca przed sporządzeniem oferty przeprowadzić wizję lokalną, w celu zapoznania się z ewentualnymi utrudnieniami i uwarunkowaniami logistycznymi miejsca realizacji przedmiotu zamówienia oraz dokonać właściwych pomiarów. Wykonawcy zainteresowani dokonaniem oględzin miejsca realizacji zamówienia proszeni są o uprzednie telefoniczne zgłoszenie udziału Zamawiającemu – nr tel.: 56 49 129 14. Wizja lokalna zaplanowana jest na dzień 14.07.2023 r., godz. 10:00 oraz 21.07.2023 r. godz. 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 5)

Przed zmianą:
Część nr 5: Rolety do świetlicy wiejskiej w Jajkowie
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż rolet okiennych typu plisy i rolet zewnętrznych elektrycznych.
Rolety typu plisy mają być zamontowane w sali konferencyjno-balowej, zaś rolety elektryczne osłaniać mają okno kuchenne i drzwi szklane znajdujące się z boku budynku. W Sali znajdują 3 duże okna przedzielone ramami okiennymi oraz duże przeszklone wyjście na taras.
Zdjęcia okien i drzwi z wymiarami oraz oczekiwane kolory rolet zostały zawarte w załączniku do SWZ nr 15 – rolety do świetlicy wiejskiej w Jajkowie.
W celu prawidłowej wyceny Zamawiający niezobowiązująco zaleca przed sporządzeniem oferty przeprowadzić wizję lokalną, w celu zapoznania się z ewentualnymi utrudnieniami i uwarunkowaniami logistycznymi miejsca realizacji przedmiotu zamówienia oraz dokonać właściwych pomiarów. Wykonawcy zainteresowani dokonaniem oględzin miejsca realizacji zamówienia proszeni są o uprzednie telefoniczne zgłoszenie udziału Zamawiającemu – nr tel.: 56 49 129 14. Wizja lokalna zaplanowana jest na dzień 14.07.2023 r., godz. 10:00.

Po zmianie:
Część nr 5: Rolety do świetlicy wiejskiej w Jajkowie
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż rolet okiennych typu plisy i rolet zewnętrznych elektrycznych.
Rolety typu plisy mają być zamontowane w sali konferencyjno-balowej, zaś rolety elektryczne osłaniać mają okno kuchenne i drzwi szklane znajdujące się z boku budynku. W Sali znajdują 3 duże okna przedzielone ramami okiennymi oraz duże przeszklone wyjście na taras.
Zdjęcia okien i drzwi z wymiarami oraz oczekiwane kolory rolet zostały zawarte w załączniku do SWZ nr 15 – rolety do świetlicy wiejskiej w Jajkowie.
W celu prawidłowej wyceny Zamawiający niezobowiązująco zaleca przed sporządzeniem oferty przeprowadzić wizję lokalną, w celu zapoznania się z ewentualnymi utrudnieniami i uwarunkowaniami logistycznymi miejsca realizacji przedmiotu zamówienia oraz dokonać właściwych pomiarów. Wykonawcy zainteresowani dokonaniem oględzin miejsca realizacji zamówienia proszeni są o uprzednie telefoniczne zgłoszenie udziału Zamawiającemu – nr tel.: 56 49 129 14. Wizja lokalna zaplanowana jest na dzień 14.07.2023 r., godz. 10:00 oraz 21.07.2023 r. godz. 10:00

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie ;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże:
a) warunek dotyczy części nr 1: wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej w ramach jednego zamówienia (umowy) polegającej na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie budynku o wartości co najmniej 700 000,00 zł brutto, poparte dokumentem, że robota ta wykonana była należycie.
b) warunek dotyczy części nr 2: wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę wraz z montażem mebli kuchennych (zabudowę kuchenną) wraz z dostawą sprzętu kuchennego (dużego AGD) o łącznej wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto, poparte dokumentem, że dostawa ta wykonana była należycie.
c) warunek dotyczy części nr 3: wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (dostawę artykułów zastawy stołowej lub zastawy kuchennej) o łącznej wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto, poparte dokumentem, że dostawa ta wykonana była należycie.
d) warunek dotyczy części nr 4: wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę mebli odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (krzeseł lub stołów) o łącznej wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto, poparte dokumentem, że dostawa ta wykonana była należycie.
e) warunek dotyczy części nr 5: wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę wraz z montażem odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (rolet) o łącznej wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto, poparte dokumentem, że dostawa ta wykonana była należycie.

Po zmianie:
1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie ;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże:
a) warunek dotyczy części nr 1: wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej w ramach jednego zamówienia (umowy) polegającej na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie budynku o wartości co najmniej 350 000,00 zł brutto, poparte dokumentem, że robota ta wykonana była należycie.
b) warunek dotyczy części nr 2: wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę wraz z montażem mebli kuchennych (zabudowę kuchenną) wraz z dostawą sprzętu kuchennego (dużego AGD) o łącznej wartości co najmniej 70 000,00 zł brutto, poparte dokumentem, że dostawa ta wykonana była należycie.
c) warunek dotyczy części nr 3: wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (dostawę artykułów zastawy stołowej lub zastawy kuchennej) o łącznej wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto, poparte dokumentem, że dostawa ta wykonana była należycie.
d) warunek dotyczy części nr 4: wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę mebli odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (krzeseł lub stołów) o łącznej wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto, poparte dokumentem, że dostawa ta wykonana była należycie.
e) warunek dotyczy części nr 5: wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę wraz z montażem odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (rolet) o łącznej wartości co najmniej 6 000,00 zł brutto, poparte dokumentem, że dostawa ta wykonana była należycie.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-07-20 08:00

Po zmianie:
2023-07-27 08:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-07-20 08:30

Po zmianie:
2023-07-27 08:30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.