Ogłoszenie z dnia 2024-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00253859/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-21
- 2024/BZP 00264075/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i drukujących na potrzeby
Urzędu Miejskiego w Grudziądzu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA - MIASTO GRUDZIĄDZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118833
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 56 45 10 233
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.grudziadz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i drukujących na potrzebyUrzędu Miejskiego w Grudziądzu.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2d294d8-e752-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00305613
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035154/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Zakup urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu Miejskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00253859
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IF.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 695268,29 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 180000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i drukujących na potrzeby Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, w ilościach i w asortymencie szczegółowo określonym
w załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
2. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o parametrach przewyższających wymagania Zamawiającego, o współczesnych wymaganiach technologicznych, spełniającego co najmniej wymagania minimalne określone w załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia i nie gorszego w zakresie jakości i uwarunkowań technicznych, przy zachowaniu jego odpowiedniej funkcjonalności i przeznaczenia.
3. Zamawiający wymaga, aby dane podane przez Wykonawcę, w załączniku nr 1.1. do SWZ – Formularz ofertowy – część szczegółowa, jednoznacznie i precyzyjnie wskazywały przedmiot zamówienia. Podane dane muszą pozwolić Zamawiającemu na jednoznaczną identyfikację przedmiotu zamówienia w zakresie konfiguracji zgodnej z wymaganiami Zamawiającego za pomocą ogólnie dostępnych sposobów (np. strona internetowa producenta) w celu sprawdzenia poprawności jego parametrów z wymaganiami SWZ. W przypadku gdy podany przez Wykonawcę model czy nazwa przedmiotu zamówienia nie obrazują w pełni spełnienia wymagań Zamawiającego należy wskazać dane techniczne w zakresie konfiguracji.
4. Okres gwarancji dla wszystkich pozycji zamówienia wynosi 48 miesięcy. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania protokołu końcowego odbioru całości przedmiotu umowy. Okres rękojmi równy będzie okresowi gwarancji.
5. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdzie się odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
6. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty został we Wzorze umowy stanowiącym załączniki nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179134,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204057,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179134,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COPEX Filip Marciniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361681612
7.3.3) Ulica: Kosynierów Gdyńskich 33/1
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179134,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dokumentacja projektowa przebudowy z rozbudową drogi powiatowej nr 1392C Słup-Mędrzyce w miejscowości Przesławice
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie "Rozbudowa drogi gminnej nr 040145C - ul. Orla w Białym Borze, gm. Grudziądz wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Biały Bór"
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych w zakresie: "Szwaczka"
- INTEGRACYJNA PRZESTRZEŃ ZABAW DLA DZIECI PRZY UL. ŚNIADECKICH 35 W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- "Dostawa macierzy dyskowej i dysków do macierzy w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa sprzętu medycznego, materiałów medycznych, materiałów opatrunkowych, środków do dezynfekcji, fantomów oraz baterii- sprawa nr 47/2025
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka-wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo-wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II" 6 części
- Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania - 4 części
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Dostępność plus ... coś więcej"
- Sukcesywne dostawy komputerów, drukarek i akcesoriów komputerowych na potrzeby Instytutu Matematycznego Polskiej Akademii Nauk.
- Doposażenie przedszkola na potrzeby projektu "Przedszkole marzeń w gminie Bardo"
- Doposażenie szkół podstawowych w ramach projektu pn.: ,,Organizacja zajęć pozalekcyjnych rozwijających kompetencje kluczowe w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Lubiewo"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.