Ogłoszenie z dnia 2022-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00220912/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-23
- 2022/BZP 00228444/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, instalacja, konfiguracja sprzętu i oprogramowania komputerowego oraz usług na potrzeby Projektu - Cyfrowa Gmina
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Alwernia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555967
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gęsikowskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Alwernia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-566
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@alwernia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.alwernia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://alwernia.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, instalacja, konfiguracja sprzętu i oprogramowania komputerowego oraz usług na potrzeby Projektu - Cyfrowa Gmina2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-974d6235-f13e-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305606
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019445/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Cyfrowa Gmina
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 osi Priorytetowej V rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00220912/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.2.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 352456,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzedaż, dostawa, instalacja, konfiguracja, wdrożenie sprzętu, licencji i oprogramowania4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32425000-8 - Sieciowy system operacyjny
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.5.) Wartość części: 62600,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzedaż, dostawa stacjonarnego sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych4.5.3.) Główny kod CPV: 30214000-2 - Stacje robocze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
30237240-3 - Kamera internetowa
4.5.5.) Wartość części: 107800,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzedaż, dostawa mobilnego sprzętu komputerowego4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 42000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzedaż i dostawa oprogramowania4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48313000-5 - Pakiety oprogramowania do optycznego rozpoznawania znaków (OCR)
4.5.5.) Wartość części: 72556,32 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzedaż, dostawa sprzętu peryferyjnego4.5.3.) Główny kod CPV: 30216130-6 - Czytniki kodu kreskowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232100-5 - Drukarki i plotery
30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.5.) Wartość części: 13000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi szkoleniowe w zakresie cyberbezpieczeństwa4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzedaż, dostawa, instalacja, konfiguracja, wdrożenie oraz szkolenie powdrożeniowe sprzętu UTM4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 9000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 ust. 2 wpłynęło 11 ofert, kwota którą Wykonawcy złożyli w ofertach, znacznie przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 ust. 2 wpłynęło 11 ofert, kwota którą Wykonawcy złożyli w ofertach, znacznie przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 ust. 2 wpłynęło 11 ofert, kwota którą Wykonawcy złożyli w ofertach, znacznie przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 ust. 2 wpłynęło 11 ofert, kwota którą Wykonawcy złożyli w ofertach, znacznie przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 ust. 2 wpłynęło 11 ofert, kwota którą Wykonawcy złożyli w ofertach, znacznie przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 ust. 2 wpłynęło 11 ofert, kwota którą Wykonawcy złożyli w ofertach, znacznie przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 ust. 2 wpłynęło 11 ofert, kwota którą Wykonawcy złożyli w ofertach, znacznie przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinanoswanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
INNE PRZETARGI ALWERNIA
- Wykonanie klimatyzacji w budynku Urzędu Miejskiego
- ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ DLA MIEJSCOWOŚCI GROJEC ORAZ BRODŁA - GMINA ALWERNIA W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
więcej: przetargi ALWERNIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Wdrożenie oprogramowania do zarządzania dostępu uprzywilejowanego PAM - Privileged Access Management
- Dostawa sprzętu i akcesoriów IT na potrzeby Zamawiającego
- "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Czerwieńsk"
- Zakup i wdrożenie systemu do zarządzania gospodarką wodno-ściekową w ramach projektu pn.: "Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową w gminie Sulejów"
- Dostawa sprzętu i licencji w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Czempiń"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.