eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmModernizacja i dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami 3 łazienek w Szkole Podstawowej nr 7 w Chełmie



Ogłoszenie z dnia 2025-07-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami 3 łazienek w Szkole Podstawowej nr 7 w Chełmie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 7 IM. GEN. WŁADYSŁAWA SIKORSKIEGO W CHEŁMIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 7 im. gen. Władysława Sikorskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000712858

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Synów Pułku 15

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 825634884

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp7.chelm.projekt@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp7chelm.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3712283b-d362-487b-b141-16b96ae1e1cb

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami 3 łazienek w Szkole Podstawowej nr 7 w Chełmie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3712283b-d362-487b-b141-16b96ae1e1cb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00305559

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00172198/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja i dostosowanie 3 łazienek do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w Szkole Podstawowej nr 7 w Chełmie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie publiczne, realizowane jest w ramach projektu pn. „SIÓDEMKA” Z PASJĄ – SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE, nr FELU.10.03-IZ.00-0190/23, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Działania 10.3 Kształcenie ogólne Priorytetu X Lepsza edukacja programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00243176

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 261.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 115749,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania pn.: „Modernizacja i dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami 3 łazienek w Szkole Podstawowej nr 7 w Chełmie”.
2.Opis zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie 2 łazienek przy sali gimnastycznej i 1 toalety na I piętrze w Szkole Podstawowej nr 7 w Chełmie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych, których celem jest likwidacja barier architektonicznych - łazienki chłopców i dziewcząt przy sali gimnastycznej i toalety na I piętrze w Szkole Podstawowej nr 7 w Chełmie, ul. Synów Pułku 15 i obejmuje co najmniej:
-demontaż obecnego wyposażenia łazienek, wraz z utylizacją powstałych odpa-dów,
-rozbiórka ścianek,
-wymiana okładziny ściennej,
-wymiana drzwi,
-wymiana posadzki,
-roboty malarskie,
-roboty związane z instalacjami sanitarnymi,
-montaż poręczy łazienkowych dla osób z niepełnosprawnościami,
-roboty związane z instalacjami elektrycznymi.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1)Opis przedmiotu zamówienia (OPZ)
2)STWIORB
3)Przedmiar
4)inwentaryzacja łazienek parter
5)inwentaryzacja łazienek piętro
6)rzut łazienki parter
7)rzut łazienki piętro
4.W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentami zawartymi w załączniku nr 1 do SWZ w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, pierwszeństwo mają dokumenty według poniższej hierarchii:
a)Przedmiar
b)Opis przedmiotu zamówienia (OPZ)
c)rzut łazienki parter oraz piętro
d)STWIORB
5.Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji postępowania.
6.Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115271,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137458,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABART Szymon Budzyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632245052

7.3.3) Ulica: Ceramiczna 20E

7.3.4) Miejscowość: Chełm

7.3.5) Kod pocztowy: 22-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.