eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągDOSTAWA WYPOSAŻENIA DO PRACOWNI PODOLOGICZNEJ ORAZ SPRZĘTU FOTO-AUDIO DLA SZKOŁY POLICEALNEJ IM. JADWIGI ROMANOWSKIEJ W ELBLĄGU Z PODZIAŁEM NA 2 CZĘŚCI



Ogłoszenie z dnia 2025-07-02

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO PRACOWNI PODOLOGICZNEJ
ORAZ SPRZĘTU FOTO-AUDIO
DLA SZKOŁY POLICEALNEJ IM. JADWIGI ROMANOWSKIEJ
W ELBLĄGU Z PODZIAŁEM NA 2 CZĘŚCI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA POLICEALNA IM.JADWIGI ROMANOWSKIEJ

1.3.) Oddział zamawiającego: Szkoła Policealna im. Jadwigi Romanowskiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289710

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Saperów 14E

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: (55) 2336319

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: studium@medyk-elblag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk-elblag.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO PRACOWNI PODOLOGICZNEJ
ORAZ SPRZĘTU FOTO-AUDIO
DLA SZKOŁY POLICEALNEJ IM. JADWIGI ROMANOWSKIEJ
W ELBLĄGU Z PODZIAŁEM NA 2 CZĘŚCI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79a6a9b9-91ff-4e64-b380-92ff7d43b588

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00305523

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027, Priorytet 6: Edukacja i kompetencje EFS+, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-79a6a9b9-91ff-4e64-b380-92ff7d43b588

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, a szczególnie składanie ofert odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/
zgodnie z postanowieniami rozdziału 11 SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wskazano w rozdziale 11 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): wskazano w rozdziale 22 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/1/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest:
DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO PRACOWNI PODOLOGICZNEJ ORAZ SPRZĘTU FOTO-AUDIO DLA SZKOŁY POLICEALNEJ IM. JADWIGI ROMANOWSKIEJ W ELBLĄGU Z PODZIAŁEM NA 2 CZĘŚCI.

4.2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części, wskazane szczegółowo w pkt. 4.3 SWZ.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną wybraną lub na dwie części przedmiotu zamówienia.

4.3. Szczegółowy opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia :

4.3.1 CZĘŚĆ 1 : Zadanie nr 1- Dostawa wyposażenia dydaktycznego na potrzeby pracowni podologicznej Szkoły Policealnej im. Jadwigi Romanowskiej w Elblągu. Słuchacze szkoły otrzymają unowocześnioną, rozszerzoną ofertę edukacyjną o moduł podologiczny.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu :
1) Fotel podologiczny -5 szt.,
2) Krzesłko na stanowisko podologiczne -5 szt.,
3) Frezarka podologiczna z pochłaniaczem pyłu -5 szt.,
4) Szafka podologiczna -5 szt.,
5) Lampka stanowiskowa -5 szt.,
6) Zestaw frezów do podstawowego zabiegu podologicznego -15 szt.,
7) Frez z węglika spiekanego S -15 szt.,
8) Frez z węglika spiekanego M -15 szt.,
9) Frez próżniowy z koroną -15 szt.,
10) Frez stalowy -10 kpl po 2 szt.,
11) Frez diamentowy -15 szt.,
12) Nośnik do kapturków rozm. 5 -15 szt.,
13) Nośnik do kapturków rozm. 10- 15 szt.,
14) Kapturki ścierne 10/80- 5 kpl po 50 szt.,
15) Kapturki ścierne 10/150- 5 kpl po 50 szt.,
16) Kapturki ścierne 5/150- 5 kpl po 50 szt.,
17) Zestaw narzędzi do podstawowego zabiegu podologicznego -15 szt.,
18) Chifa pęseta podologiczna -15 szt.,
19) Uchwyt do dłutka nr 3 -15 szt.,
20) Uchwyt do skalpela nr 4 -15 szt.,
21) Skalpele rozm. 20 -2 kpl po 10 szt.,
22) Dłutka rozm. 1 – 4 kpl po 50 szt.,
23) Dłutka rozm. 3 – 4 kpl po 50 szt.,
24) Dłutka rozm. 5 – 4 kpl po 50 szt.,
25) Narzędzie do tworzenia klamer – 15 szt.,
26) Dłut do klamer 0,2mm rolka 20m – 1 szt.,
27) Dłut do klamer 0,3mm rolka 20m – 1 szt.,
28) Dłut do klamer 0,4mm rolka 20m – 1 szt.,
29) Chifa igłotrzymacz zaciskowy do klamer -15 szt.,
30) Chifa cęgi do wrastających paznokci – 15 szt.,
31) Kamerton neurologiczny – 1 szt.,
32) Thip-Therm – 1 szt.
33) Monofilament – 1 szt.

2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego tj. do Szkoły Policealnej im. Jadwigi Romanowskiej w Elblągu, pod adresem - ul. Saperów 14E, 82-300 Elbląg.
3. Zamawiający wymaga, aby sprzęt był fabrycznie nowy, wolny od wad oraz posiadający gwarancję producenta.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki wykonawcy dla zadania 1 zostały zawarte w załączniku Nr 9 Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33126000-9 - Urządzenia stomatologiczne

33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert, zgodnie z rozdziałem 17 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rekojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest:
DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO PRACOWNI PODOLOGICZNEJ ORAZ SPRZĘTU FOTO-AUDIO DLA SZKOŁY POLICEALNEJ IM. JADWIGI ROMANOWSKIEJ W ELBLĄGU Z PODZIAŁEM NA 2 CZĘŚCI.

4.2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części, wskazane szczegółowo w pkt. 4.3 SWZ.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną wybraną lub na dwie części przedmiotu zamówienia.

4.3. Szczegółowy opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia :
4.3.2 CZĘŚĆ 2 : Zadanie nr 2 - Dostawa profesjonalnego sprzętu foto-audio do Szkoły Policealnej im. Jadwigi Romanowskiej w Elblągu.

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu:
1) Aparat fotograficzny- 1 szt.,
2) Monitor Interaktywny – 1 szt.

2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego tj. do Szkoły Policealnej im. Jadwigi Romanowskiej w Elblągu, pod adresem - ul. Saperów 14E, 82-300 Elbląg.
3. Zamawiający wymaga, aby sprzęt był fabrycznie nowy, wolny od wad oraz posiadający gwarancję producenta.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki wykonawcy dla zadania 2 zostały zawarte w załączniku Nr 10 Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).

Dostarczone produkty muszą pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta, a korzystanie przez zamawiającego z dostarczonych produktów nie może stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich. Niedopuszczalne jest oferowanie przez wykonawcę cudzego produktu pod własną marką z zatajeniem oryginalnych oznaczeń.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38651000-3 - Aparaty fotograficzne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30231320-6 - Monitory dotykowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny oferty, wskazane w rozdziale 17 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:

. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający określa następujący warunek w ww. zakresie:

1) dla zadania nr 1 Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej jedno zamówienie, które polegało na dostawie sprzętu dydaktycznego na potrzeby pracowni podologicznej, o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto.
Zamawiający przez „zamówienie” rozumie jedną, pisemną umowę odpłatną – a nie sumę pojedynczych ustnych bądź pisemnych zleceń realizowanych na rzecz tego samego podmiotu
2) dla zadania nr 2 Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej jedno zamówienie, które polegało na dostawie sprzętu fotograficznego i / lub monitorów interaktywnych, o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto.
Zamawiający przez „zamówienie” rozumie jedną, pisemną umowę odpłatną – a nie sumę pojedynczych ustnych bądź pisemnych zleceń realizowanych na rzecz tego samego podmiotu

- W celu potwierdzenia spełniania warunku dot. zdolności zawodowej Wykonawca złoży wykaz dostaw, wg załącznika nr 6 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.4. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):
8.4.2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu:
a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.: Dz. U. z 2024 r. poz. 1616
i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego zał. Nr 5 do SWZ.
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
c) oświadczenie odpowiednio: wykonawcy/ wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy)/ podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postepowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, 4, 5 i 6 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - zał. Nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.4. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):

8.4.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) Wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
- dokument składany jest na potwierdzenie spełniania warunku udziału określonego w pkt 6.1.4 pkt 1) SWZ.
- wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ,

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

8.3. PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE, składane łącznie z ofertą:

a) Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w OPZ.
b) Przedmiotowymi środkami dowodowymi mogą być np.: karty katalogowe, wydruki ze stron internetowych, broszury, instrukcje użytkownika, dokumentacje serwisowe, specyfikacje techniczne oraz deklaracje zgodności, a także certyfikaty potwierdzające spełnienie wymagań opisu przedmiotu zamówienia.
c) Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych dotyczących potwierdzenia spełnienia wymagań Zamawiającego określonych w OPZ (w tym dla oferowanych rozwiązań równoważnych) lub te złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż dwa (2) dni robocze. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
d) Zamawiający nie będzie wzywał do złożenia i/lub uzupełnienia i/lub wyjaśnienia, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

8.3. PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE, składane łącznie z ofertą:

a) Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w OPZ.
b) Przedmiotowymi środkami dowodowymi mogą być np.: karty katalogowe, wydruki ze stron internetowych, broszury, instrukcje użytkownika, dokumentacje serwisowe, specyfikacje techniczne oraz deklaracje zgodności, a także certyfikaty potwierdzające spełnienie wymagań opisu przedmiotu zamówienia.
c) Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych dotyczących potwierdzenia spełnienia wymagań Zamawiającego określonych w OPZ (w tym dla oferowanych rozwiązań równoważnych) lub te złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż dwa (2) dni robocze. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
d) Zamawiający nie będzie wzywał do złożenia i/lub uzupełnienia i/lub wyjaśnienia, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

15. Na OFERTĘ składają się poniżej wskazane dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) Formularz ofertowy- zał. nr 1 do SWZ,
2) Arkusz asortymentowo-cenowy – zał. nr 1.1 do SWZ
3) wypełniony zał. nr 9 do SWZ (w przypadku składania oferty na część 1),
4) wypełniony zał. nr 10 do SWZ (w przypadku składania oferty na część 2),
5) Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia (zał. nr 2 do SWZ),
6) Przedmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale 8 pkt 8.3 SWZ, (nie podlegające uzupełnieniu w przypadku, gdy dotyczą kryterium oceny oferty);
7) Potwierdzenie wniesienia wadium (dotyczy tylko części 1),
8) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (jeżeli dotyczy).
9) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w pkt 10.2 lit. b) SWZ (jeżeli dotyczy);
10) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby (o ile ofertę składa pełnomocnik):
a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

12.1. Wykonawca dla części 1 przedmiotu zamówienia - zadanie 1– Dostawa wyposażenia dydaktycznego na potrzeby pracowni podologicznej Szkoły Policealnej im. Jadwigi Romanowskiej w Elblągu, jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100 złotych),
12.2. Wykonawca dla części 2 przedmiotu zamówienia - zadanie 2– Dostawa profesjonalnego sprzętu foto-audio (aparat fotograficzny, monitor interaktywny) nie wnosi wadium.
12.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
12.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego w banku Santander Bank Polska S.A. na numer 22 1090 2718 0000 0001 4650 1241 z dopiskiem wadium dot. przetargu ZP/1/2025 w terminie do dnia 11 lipca 2025 r. do godz. 15:30, a dowód wpłacenia wadium dołączyć do oferty.
12.5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wskazano w rozdziale 10 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z treścią zał. nr 8 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-11 15:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/ , zgodnie z postanowieniami rozdziału 11 SWZ

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-11 16:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.