eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańOchrona fizyczna obiektu, wraz z przyległym terenem, położonego w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 250 B", prowadzonego przez Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2025-07-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona fizyczna obiektu, wraz z przyległym terenem, położonego w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 250 B”, prowadzonego przez Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Poznaniu

1.3.) Oddział zamawiającego: WIORIN Poznań

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 634298402

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka, 250 B

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-166

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 618605900

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wi-poznan@piorin.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://piorin.gov.pl/wiorin/wielkopolskie/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

platformazakupowa.pl/pn/wiorin_poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Sprawowanie nadzoru nad zdrowiem roślin, zapobieganie zagrożeniom dla zdrowia ludzi, zwierząt i środowiska związanych z obrotem i stosowanie środków ochrony roślin i nawozów oraz materiałem siewnym.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona fizyczna obiektu, wraz z przyległym terenem, położonego w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 250 B”, prowadzonego przez Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efa378f9-9c13-40d5-85d9-ec681f3a9168

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00305439

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00071612/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ochrona fizyczna obiektu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.272.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 495219,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ochrona fizyczna obiektu, wraz z przyległym terenem, położonego w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 250 B

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy. Zamawiający wymagał aby Wykonawca wykazał, że posiada status zakładu pracy chronionej przyznany decyzją pełnomocnika ds. osób niepełnosprawnych lub decyzją właściwego Wojewody, w skutek czego Wykonawcy nie posiadający ww. statusu, a mogący zapewnić odpis PFRON podlegali odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 418668,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 649321,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.