eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosnowice › Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków w Łącznej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków w Łącznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "Wodociagi Gminy Kłodzko" sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385877319

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: -

1.5.2.) Miejscowość: Krosnowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-362

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48748689350

1.5.8.) Numer faksu: +48748689350

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wodociagigk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wodociagigk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gmina-klodzko.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalość w sektorze gospodarki wodnej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków w Łącznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c40be272-0389-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00305380

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00130197/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków w Łącznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie realizowane jest w ramach operacji: „Porządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w miejscowości Ścinawica, Szalejów Górny oraz Łączna” (zadanie nr 3). Zadanie współfinansowane z krajowych środków publicznych i środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00247848

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie przydomowej oczyszczalni ścieków wraz z odprowadzeniem ścieków oczyszczonych do przydrożnego rowu i odcinkiem kanalizacji sanitarnej (przyłącza) z budynków i świetlicy, w ramach zadania „Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków w Łącznej” (zadanie 3).
3.1. Wymagania ogólne:
3.1.1. Roboty budowlane: budowa przydomowej oczyszczalni ścieków o RLM 20 w Łącznej z odprowadzeniem ścieków oczyszczonych do przydrożnego rowu, w technologii złóż obrotowych tarczowych lub podobna o tej samej efektywności oczyszczania ścieków, na działce nr 142/8 oraz realizowane na działkach nr 142/8, 142/9, 268/11, 228/1.
3.1.2. Zakres robót obejmuje:
 budowa biologicznej przydomowej oczyszczalni ścieków wraz z oprzyrządowaniem i niezbędnymi urządzeniami, spełniającej wymogi dla oczyszczania ścieków komunalnych,
 budowę niezbędnych rurociągów technologicznych, studni rozprężnej itp.,
 odprowadzenie ścieków oczyszczonych kolektorem fi160 do rowu melioracyjnego - odcinek do działki nr 228/1 wraz z zabezpieczeniem wylotu, umocnieniem brzegu w miejscu wylotu i montaż klapy zwrotnej,
 zasilanie elektroenergetyczne oczyszczalni ścieków, montaż monitoringu i sterowania pracą oczyszczalni,
 zagospodarowanie działki - ogrodzenie terenu inwestycji z furtką, prace ziemne, zieleń
 uzyskanie decyzji pozwolenia wodno-prawnego na korzystanie z oczyszczalni
 wykonanie odcinka sieci kanalizacji z sięgaczami fi 160 z budynków i świetlicy, montaż studzienek połączeniowych,
 przepięcie przyłączy kanalizacyjnych do nowej oczyszczalni ścieków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106951,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141450 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106951,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Champion Damian Margowniczy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8811500433

7.3.3) Ulica: Stary Gierałtów 77

7.3.4) Miejscowość: Stronie Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 57-550

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

KRYZA Sp. z o.o. ul. Dokerska 32, 54-142 Wrocław: częściowe wykonanie robót związanych z budową biologicznej przydomowej oczyszczalni ścieków wraz z oprzyrządowaniem i niezbędnymi urządzeniami oraz wykonaniem odcinka sieci kanalizacji z sięgaczami fi 160 z budynków i świetlicy.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106951,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia i zakończenia robót do 18 tygodni od dnia podpisania umowy. Okres gwarancji 72 miesiące (5 przeglądów gwarancyjnych).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.